Mistä maasta tulee komeimmat miehet?
Kommentit (88)
Ehdottomasti puolalaiset miehet on parhaimpia! Tämä tiedetään maailmalla yleisesti.
http://beauty-around.com/en/tops/item/1143-most-handsome-poland-men
Latvia, Eesti, Liettua.
Yhdistyy länsi ja Venäjä. Parhaimmat risteytymät.
Kyllä suomalaisista löytyy muutama komea.
Joka maassa on komeita miehiä. Mutta valitaan nyt yksi: Italia.
Ruotsi!!
Ehdoton. Aussihottiksia on myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eiii. Lyhyitä ja heiveröisiä.
Joku viikinki mieluummin.
Itävallasta. Pieni maa, mutta paljon komistuksia:)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi
Uuuh kannatan. Olen deittisivustolla millä pääsee selaamaan kaikkien maitten/kaupunkien profiileja. Tukholma on se paikka minkä laitan sijainniksi, kun haluan eye candya.
Olen sitten varmaan ainoa, joka tykkää Latinoista 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta / Pohjoismaista ylipäätään. Vaaleat miehet... sydän :)
Sama. Onneksi nyt on kaiken maailman viikinkiteemaisia sarjoja. Niissä näkee paljon vaaleita/ punahiuksisia miehiä, joilla on ihan kuin huskyn silmät.
Norja, Ruotsi, Belgia, Australia.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Latinot on hot!
Vierailija kirjoitti:
Puola.
Ehdottomasti. Kauniita ihmisiä paljon ylipäätään tässä maassa. Niin miehiä, kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiii. Lyhyitä ja heiveröisiä.
Joku viikinki mieluummin.
Oltii italiassa. Yks kigolo tuli paikalle itteään myymään. Oli just mun pitunen ja oon 170cm. Mies tuskastu ukkoon kun ei arvostanut yhtään mun isokokosta kavaria ja luuli sitä ilmeisesti mun veljeks.
Nauro vaan ja tönäs miestnäni niin mies tuuppas niin et lens seinään ja satutti ittensä pahasti. Olis lyöny viel naamaan niin olis mitätön. ihan kiva naama oli, mut ei riitä voimat niin ei saa naista.
Miehen pitää osata tapella. Mun istäntä on vartija, rauhanturvaaja ex, potrsari, järjestyksenvalvoja ja kamppailun expertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri maku kaikilla on. Mulle tulee ihan puistatus tästä. Ei YHTÄÄN mun makuun latinot.
Mun 12 pistettä menee Ruotsille. Sweden. 12 points.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri maku kaikilla on. Mulle tulee ihan puistatus tästä. Ei YHTÄÄN mun makuun latinot.
Mun 12 pistettä menee Ruotsille. Sweden. 12 points.
Ruotsalaiset näyttää liikaa kokoomuslaisilta. Se on se juttu. Jos ne stailaisi jotenkin eritavoin niin olisin samaa mieltä. Itse tykkään tosi paljon puolalaisista. Ovat pitkiä ja heissä yhdistyy saksalainen ja suomalainen näky. Ovat usein tummahkoja ja tosi pitkiä lapiokäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Latvia, Eesti, Liettua.
Yhdistyy länsi ja Venäjä. Parhaimmat risteytymät.
Oon samaa mieltä. En ymmärrä miksi alaspeukut. Kauniita, pitkiä, vaaleita.
No joka maassa on komeita, mutta itse matkustelleena pakko sanoa että Hollannissa, Belgiassa ja Ruotsissa on paljon komeita. Norjassa olen asunut, mutta sielä ei mielestäni ainakaan omalla paikkakunnalla paljon ollut erityisen komeita. Israelin Tel Avivissa on myös erittäin kauniita ihmisiä.
Muuten olen samaa mieltä, mutta suomalaisissakin vain harva mies on komea. Meillä on rasitteena pottunokka ja mosoposket.