Mistä maasta tulee komeimmat miehet?
Kommentit (88)
Israel. Juutalaisissa on monentyyppisiä komeita miehiä, tummia ja vaaleita.
Italia, Irlanti, Skotlanti, Englanti, Australia, Uusi-Seelanti. Jotkut intialaiset on todella kauniita myös, ja amerikkalaiset.
Virolaiset. Nuoremmat nam ja vanhemmat hot.
Belgia. Harmi että kaikilla tapaamillani olikin sitten useampi nainen, en saanut omakseni.
Italia, Espanja, Portugali, Kreikka... Olen yllättynyt, ettei nämä ole saaneet enemmän ääniä! No hyvä, että kaikenmaalaisille löytyy ihailijoita.
No ihan Suomesta. Harmi vaat, että miehetkin ilkeitä kiusaajaämmiä netissä . Miehekäs inana Suomi-mies joka ei puhu paskaa. Semmonen mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ja muista maista ehdottomasti Viro.
Ja vähän Venäjääkin!
Venäjällä on väkilukuun nähden todella vähän komeita miehiä. Venäläisten ja Virolaisten pään muoto on omituinen ja heidät tunnistaa kauas.
Suomalaiset miehet ovat komeimpia!
Muuten olen samaa mieltä, mutta suomalaisissakin vain harva mies on komea. Meillä on rasitteena pottunokka ja mosoposket.
Viesti ilmoitettu asiattomaksi ja rikosilmoitus vih.apuheesta jätetty.
Australia: Hugh Jackman, Chris Hemsworth, Russel Crowe (tosin syntynyt Uudessa-Seelannissa)- need I say more?
Norja, Ruotsi ja Tanska - viikinkien jälkeläisiä kun ovat
Työ kavereina Virolaisia miehiä (ja naisia). Pakko sanoa, että komeita ovat. Myös Virolaiset naiset ovat kauniita. Taitaa muuten muutkin baltit olla komeita/kauniita
Venäjällä oli komeita miehiä (Pietari) kun siellä kävin. Moni huippumalli on slaavi/venäläinen.
Norja ykkönen, muut Pohjoismaat siinä perässä.
Olen viime aikoina katsonut todella paljon kdraamaa ja ne korealaiset miesnäyttelijät ovat todisia silmäkarkkeja.
Ihme, ettei kukaan ole vielä maininnut Skotlantia.
Aivan ihania ja niin hotteja miehiä ;)