Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanin asiakaspalvelija, hoitaja tmv asiakaspalvelutyössä oleva, joka kohdallenne on sattunut?

Vierailija
29.11.2018 |

Muistan, kun raskaana ollessani menin sokerirasitustestiin ja minulla oli jonkinlainen piikkikammo. Hoitaja, joka otti verikokeen, oli aivan ihana ja jutteli kanssani ja kertoi, kuinka itsekin oli pelännyt raskaana ollessaan tuota koetta, vaikka oli sen kolme kertaa käynyt läpi.

Kun odottelin käytävässä seuraavaa kokeen ottoa, hän istui juttelemassa kanssani niitä näitä, kun hänellä ei ollut asiakkaita. Muistelen tuota hoitajaa lämmöllä ja laitoinkin palautetta hänestä jälkikäteen, miten ihana ihminen oli!

Missä tilanteessa teille on tullut ihana asiakaspalvelija vastaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen (ja vuosaaren) suomalaisissa kirjakaupoissa työskentelevä eras nuori nainen. Hän jotenkin välittömästi ymmärsi mitä hain ja näki vaivaa auttaakseen, tuli vielä myöhemmin uudestaan juttelemaan kun oli keksinyt lisää vaihtoehtoja hakemalleni.

Hänestä tuli tunne, että todella tykkäsi asiakkaistaan ja ehkä jopa työstään.

Olen siis onnistunut kahdesti törmäämään häneen ja vielä eri kirjakaupoissa vaikka en usein muutenkaan käy kirjaostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vaatekaupassa yhdestä paidasta omaa kokoani, mutta rekissä sitä ei ollut, joten kysyin myyjältä. Hän sanoi, ettei varmaan ole, mutta hän käy katsomassa jos löytyisi. Myyjällä kesti ja kesti, mutta lopulta tuli mukanaan oikea koko, oli kaivanut sen jostain todella hankalasta paikasta ja kovasti pahoitteli, kun kesti. Minä puolestani pahoittelin aiheuttamaani vaivaa ja kiitin vuolaasti, jäi hyvä mieli tuosta myyjästä =)

Vierailija
4/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean Talon tiedottaja.

Vierailija
5/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin ihanaa hoitajaa Peijaksen sairaalassa sekä Meilahden keuhko- osastolla Kolmiosairaalassa.

Vierailija
6/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran varvasleikkauksessa, joka tehtiin puudutuksella. Pieni operaatio mutta jännitti kamalasti ja se tuli sitten itkun muodossa ulos. Hoitaja otti kädestä kiinni ja silitti hiuksia ja höpötteli jotain niitä näitä. Jäi niin hyvä muisto tästä, oli jotenkin niin ihmisenä ihmiselle.

Vierailija
7/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden laitossiivojan, kun synnytin 2016. Olin huoneessa vauvan kanssa aika väsyneenä, synnytyksessä oli ollut kamalan töykeä ja ilkeä kätilö. Repesin myös pahasti synnytyksessä, kun vauva syntyi nyrkki poskella ja repi minua pitkän matkaa sisältä aika pahasti.

Siivooja tuli siivoamaan huonettani (perhehuone), ja onnitteli kovasti vauvasta ja ihasteli tätä. Kysyi ohimennen miten synnytys meni ja mainitsin tästä ilkeästä kätilöstä ja pahasta repeämisestä. Hän jäi hetkeksi juttelemaan kanssani tästä ja oli pahoillaan puolestani. Kertoi myös hyviä vinkkejä, miten pärjätä kivun kanssa, hän oli itsekin aikanaan kuulemma revennyt synnytyksessä eikä sitä otettu tosissaan, nuori kun oli kuten minäkin. Oli ihanan kannustava ja suhtautui minuun ihmisenä. Kävi vielä myöhemminkin minua tervehtimässä ja kyselemässä vointiani.

Vierailija
8/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksanterin teatterin narikka monia vuosia sitten.