Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako aikuiselle ihmiselle huomauttaa haisemisesta?

Vierailija
29.11.2018 |

Saako sanoa että esimerkiksi tietty paita haisee hielle, että voisitko pestä sen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivinsuojat? Deodorantti? Suihku? Oletko ikinä kuullut? Ei kai imetys ole tekosyy haista o*skalle?

Vierailija
22/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-kampaaja haisi tissihielle (hiuksia leikatessa yms ollaan sillä korkeudella). Ehkä olisi ollut hänen yrityksensä talouden kannalta parempi sanoa asiasta, mutta äänestin jaloillani.

Itse kyllä arvostaisin, jos mulle kerrottaisiin, että haisen. Mieluummin niin, että tietäisin sen ja voisin vaikuttaa asiaan kuin että haisisin pitkin maailmaa ja aiheuttaisin inhotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ihmiset voi hien hajulle mitään. Vaikka kuinka huolehtisi hygieniasta, käyttäisi deodorantteja, kävisi päivittäin suihkussa jne. Taustalla voi olla liikahikoilu, tai jokin muu sairaus. Epäkohteliasta huomauttaa, jos ei tiedä tilanteen taustoja.

Vierailija
24/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän kyllä että imetys on saanut hien lentämään ja jostain syystä varsinkin sen lopettelu. No, mutta yritän huolehtia paremmin. Ymmärrän että hän hermostui ja että saa huomauttaa. Ap

Et sitten voi ostaa esim tehokkaampaa deodoranttia imetyksen ajaksi? Mitä se lapsikin mahtaa miettiä kun äiti haisee?

Vierailija
25/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen lopetus muuttaa hormonitoimintaa, ja saattaa siten vaikuttaa hikoiluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän