Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako aikuiselle ihmiselle huomauttaa haisemisesta?

Vierailija
29.11.2018 |

Saako sanoa että esimerkiksi tietty paita haisee hielle, että voisitko pestä sen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako mutta mä olen huomauttanut.

Vierailija
2/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää, koska minulle huomautettiin tänään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin, mutta ei kannata ihmetellä jos kyseinen henkilö ei enää koskaan puhu sinulle mitään eikä ota enää yhteyttä. Käytännössä tuon jälkeen teillä ei ole toisillenne enää mitään asiaa.

Vierailija
4/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa sanoa.

Vierailija
5/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomauttele, koska se ei ole mielestäni asiallista.

Vierailija
6/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei.

Vierailija
7/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu siis: mikset pidä huolta hygieniastasi? Haiseminen ei todella ole mukavaa samassa tilassa oleville.

Vierailija
8/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako aikuinen ihminen haista hielle ja lialle?

Hien ja lian haju ei lähde vaatteista millään 40 asteen pesulla, pojalla on ollut vaatteita, joista se halu ei ole lähtenyt etiikassa liottamallakaan vaan vasta pari 60 asteen kirjopesun jälkeen. Tämä siis vinkkinä ap:lle, jos hän ei halua olla jatkossakin hajupommi.

Vierailija
9/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä eroa, että huomauttaako spurgulle vai hienostorouvalle...?

Vierailija
10/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi mieluummin miettiä, tuliko huomautus aiheesta, eikä sitä, että saako huomauttaa vai ei... :D

Vierailija
11/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu siis: mikset pidä huolta hygieniastasi? Haiseminen ei todella ole mukavaa samassa tilassa oleville.

No tämä henkilö väitti että paidassani olisi ollut läiskiä. Se johtuu siitä että olen opetellut imetystä ja vieläkin joskus vahinko sattuu ja maitoa vuotaa suojien yli. Aina ei ole ollut vaihtopaitaa mukana. Tuohon hienhajuun en osaa sanoa, käytän kyllä deodoranttia. Ap

Vierailija
12/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huomauttaa. Tosin ap mieluummin haisee ympäri maailmaa kuin huolehtii hygieniastaan, mutta useimmat kyllä haluavat olla haisematta.

Joskus jotkut naiset haisevat pissalle. Siitä on paljon nolompi sanoa kuin hienhajusta, mutta joskus pakko, myös.

Vierailija
13/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse en sanonut haisevalle työkaverilleni. Olisi kyllä tehnyt mieli.

Vierailija
14/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetellut imetystä siis olen. Ap

Vierailija
15/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Omassa jumpparyhmässä käy henkilö, jonka treenivaatteiden haju oli todella kamala, mutta ei kukaan (kai) mitään sanonut. Nyt tilanne on parempi eli varmaan itse huomannut tai sitten joku hänelle maininnut asiasta. Itse toivoisin, että joku sanoisi jos omalla kohdalla hajuhaitta olisi.

Vierailija
16/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kyllä että imetys on saanut hien lentämään ja jostain syystä varsinkin sen lopettelu. No, mutta yritän huolehtia paremmin. Ymmärrän että hän hermostui ja että saa huomauttaa. Ap

Vierailija
17/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä eroa, että huomauttaako spurgulle vai hienostorouvalle...?

Minkälainen rouva ostaa hikeä?

Vierailija
18/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu 40 asteessa on itsepetosta. Alle 60 ei tule hajutonta. Tosi on. Oli pesuohje tai materiaali mikä tahansa, vähintään 60 astetta on mulla ainoa, mikä toimii. Osa vaatteista lyhytkestoisia siksi mutta aivan sama.

Vierailija
19/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Omassa jumpparyhmässä käy henkilö, jonka treenivaatteiden haju oli todella kamala, mutta ei kukaan (kai) mitään sanonut. Nyt tilanne on parempi eli varmaan itse huomannut tai sitten joku hänelle maininnut asiasta. Itse toivoisin, että joku sanoisi jos omalla kohdalla hajuhaitta olisi.

Jumppa tai raskas työ on vähän eri juttu kuin normitilanne, jossa ei yleensä hikoilla. Noissa mainitsemissani hienhaju kuuluu niin sanotusti pakettiin.

Vierailija
20/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako aikuinen ihminen haista hielle ja lialle?

Hien ja lian haju ei lähde vaatteista millään 40 asteen pesulla, pojalla on ollut vaatteita, joista se halu ei ole lähtenyt etiikassa liottamallakaan vaan vasta pari 60 asteen kirjopesun jälkeen. Tämä siis vinkkinä ap:lle, jos hän ei halua olla jatkossakin hajupommi.

Hyvä vinkki jota itse käytän. Etikkaa huuhteluaineena pyykkeihin. Sitten kainalot, pesu 2 kertaa saippualla. Kuivaus. Käsidesiä ja annetaan kuivua. Pesu vedellä ja deodorantti. Vaatteet mieluiten luonnokuituja ja pesu 60 asteessa. Ap:n kysymykseen vastaus on että ei voi sanoa. Ei ole kohteliasta. Ehkä rajan vedän omaan perheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi