Ei varaa suomalaiseen mieheen
Mun elämä vain meni niin... Opinnot penkin alle, kiusaamista, nälvimistä, ahdistusta. En saanut hienoa uraa. Näin ollen en saisi suomalaista miestä. Suomalainen mies vaatii että nainen tienaa paljon, on hieno koulutus jne. Mutta kun en vain ikinä tule saamaan hienoa uraa. Olen kunnollinen ihminen, en ryyppää enkä polta. Harrastukseni ovat liikunta, oopperat ja kirjallisuus. Mutta tulotasollani saan vain miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneet samoista asioista kuin minä. Ne joiden kanssa muuten natsaisi, he tienaavat rutosti enemmän kuin minä, ja heidän kiinnostus minuun ihan varmasti lopahtaisi kun alettaisiin puhua tuloista. Kaikki pitää heistä maksaa puoliksi, ja minulla nyt vain ei olisi varaa mennä minnekään ravintoloihin, matkoille ja muuta. Pitänee hankkia ulkomailta mies, jota ei haittaa se että nainen ei tienaa paljon, ja jolle sopii naisen elättäminen. Vaikka loiseksi itsensä silti tuntisikin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaudu nätiksi, se riittää miehille.
Tulotasolla ja hienolla koulutuksella ei ole mitään merkitystä jos vaihtoehtona on sellainen näppärä taskuvenus.
Olet takuulla mies. Kukaan muu ei voi olla noin pihalla. Taskuvenus on sellaisen peräkammarin jallumiehen toive, eikä edes alemman tulotason omaava nainen halua sellaista ristiä vinkumaan seksiä ja palvelua.
En tiedä onko hän mies. Mutta minä olen nainen ja tiedän että tuo on totta.
Vierailija kirjoitti:
Toivoton nainen kirjoitti:
Mun elämä vain meni niin... Opinnot penkin alle, kiusaamista, nälvimistä, ahdistusta. En saanut hienoa uraa. Näin ollen en saisi suomalaista miestä. Suomalainen mies vaatii että nainen tienaa paljon, on hieno koulutus jne. Mutta kun en vain ikinä tule saamaan hienoa uraa. Olen kunnollinen ihminen, en ryyppää enkä polta. Harrastukseni ovat liikunta, oopperat ja kirjallisuus. Mutta tulotasollani saan vain miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneet samoista asioista kuin minä. Ne joiden kanssa muuten natsaisi, he tienaavat rutosti enemmän kuin minä, ja heidän kiinnostus minuun ihan varmasti lopahtaisi kun alettaisiin puhua tuloista. Kaikki pitää heistä maksaa puoliksi, ja minulla nyt vain ei olisi varaa mennä minnekään ravintoloihin, matkoille ja muuta. Pitänee hankkia ulkomailta mies, jota ei haittaa se että nainen ei tienaa paljon, ja jolle sopii naisen elättäminen. Vaikka loiseksi itsensä silti tuntisikin.
"Ulkomailta mies,jolle sopii naisen elättäminen" 😂🤣😂 Ei tällä vuosituhannella tule löytymään. Päinvastoin kylläkin,hanakasti tulijoita👍
Onhan niitä miljonäärejä jotka etsii edustusvaimoja. Ne tosin taitaa mennä lattareihin ja muihin paikkoihin missä naiset ovat kauniita ei tänne. En ainakaan koskaan ole kuullut että kukaan suomeen olisi tullut etsimään vaimoa.. Tänne tulee vaan sellaiset jotka eivät muille naisille kelpaa. Just jostakin romaniasta, turkista ym musut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei kannata mainita heti kättelyssä oopperaharrastusta. Se saa miehen epäilemään että feikkaat elintasoasi.
Mitä vikaa oopperaharrastuksessa? Halvimmat liput eivät edes huimia summia maksa. Kalleimmat sitten tietty enemmän, mutta ne loppuvat aina muutenkin kesken.
-ot
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla tuloja isompi miinus olisi nuo tylsöt kiinnostuksen kohteet. Miehiä kiinnostaa yleensä enemmän jalkapallo ja jääkiekko kuin ooppera ja kirjallisuus. Mutta kai poikkeustapauksiakin on.
M
Jääkendo, jalkapallo ja kovaan ääneen meuhkaus lihansyönnistä ovat taattuja merkkejä kaappikansasta. Tulisivat vain sieltä ulos ja lopettaisivat esittämisen, niin kaikilla olisi mukavempaa.
Tämä. Paras ja ainoa neuvo.
Kun sinulla on kaunis ulkonäkö, menestys on taattu.
Mies elättää sinut automaattisesti. Moni ei tätä ehkä nykyään usko, mutta tämä yleispätevä totuus ei koskaan muutu.