Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö tapaamaan Tinder-miestä joka ei ole näyttänyt kuvaansa?

Vierailija
29.11.2018 |

Tapaaminen julkisella paikalla, baarissa. Mies on kivan oloinen, mutta ei näytä kuvaansa. Sanoi laittavansa viestiä missä kohtaa nähdään. Minulla on tietenkin kuva ja olen helposti tunnistettavissa. Mies on minua 20v vanhempi profiilin perusteella.
Olen siis nainen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä naistakaan.

Vierailija
2/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voithan säsen tavata, mutta varaudu pahimpaan

Vierailija
4/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selkeesti varattu.

Vierailija
5/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Kannattaa olla ennakkoluuloton.

Vierailija
6/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella olet sitten swaipannut oikealle? Kivat kiinnostukset?

Vierailija
7/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet edes antanut matchin kuvattomalle 20vuotta vanhemmalle miehelle? Täällä kaikki miehet puhuvat että tulee 1 match kuukauteen

Vierailija
8/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella olet sitten swaipannut oikealle? Kivat kiinnostukset?

Vaikutti mukavalle. Ajattelin, että kuvattomillekin voi antaa mahdollisuuden kun kerran joku oli löytänyt kivan miehen vaikkei hänellä ollutkaan profiilikuvaa. Sitä ihmettelen, miksi ei voi jälkikäteen esim whatsapin tai muun kautta laittaa kuvaa. Vähän epäilyttää nähdä ilman, että tietää ollenkaan miltä toinen näyttää. Pituuden ja painon oli laittanut profiiliin. On minua 1 cm lyhyempi.. itse käytän korkkareita joten en tiedä mitä mies siitä tuumii.

Ap

Vierailija
9/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet edes antanut matchin kuvattomalle 20vuotta vanhemmalle miehelle? Täällä kaikki miehet puhuvat että tulee 1 match kuukauteen

Totta puhuen jotkut miehet ihmettelee miksi annan tykkäyksiä itseäni paljon vanhemmille ja epäilevät, että joku on varastanut identiteettini. Viehätyn vanhemmista ja ihastun todella toisistaan erilaisiin miehiin. Se on vähän vaikea selittää, jokin kemia/muu vetovoima miehessä aiheuttaa sen.

Ap

Vierailija
10/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta kai :DDDD no en tietenkään menisi, haloo. Se on joku helvetin ruma tyyppi. Tai pettäjä.

Vierailija
11/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
12/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo totta kai :DDDD no en tietenkään menisi, haloo. Se on joku helvetin ruma tyyppi. Tai pettäjä.

Baarista on ainakin helppo livahtaa karkuun jos on kamala. Mies tod näköisesti varattu ja etsii sexiseuraa.

Vierailija
13/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko varattu, jumalattoman ruma, tai psyko.

En menisi.

Vierailija
14/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

täytän ensi kuussa 25v.

Ap

Vierailija
15/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos mies vaikuttaa mukavalta, mutta ehdottomasti julkiselle paikalle ja varasuunnitelma valmiiksi mietittynä. Esim. kaveri soittamaan puolen tunnin kuluttua treffien alkamisesta jotain asiaa, jonka varjolla sinulle tulee kiire lähteä.

Mieti myös, etsitkö miehestä isän korviketta jos on niin että viehätyt säännönmukaisesti selvästi itseäsi vanhemmista miehistä. Sellaiset suhteet kehittyvät usein valtatasapainoltaan vinoiksi. Sekä äidilläni että tädilläni on tämä ongelma ja olen siksi seurannut näitä lähietäisyydeltä, enkä välttämättä suosittelisi muille.

Vierailija
16/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin, jos mies vaikuttaa mukavalta, mutta ehdottomasti julkiselle paikalle ja varasuunnitelma valmiiksi mietittynä. Esim. kaveri soittamaan puolen tunnin kuluttua treffien alkamisesta jotain asiaa, jonka varjolla sinulle tulee kiire lähteä.

Mieti myös, etsitkö miehestä isän korviketta jos on niin että viehätyt säännönmukaisesti selvästi itseäsi vanhemmista miehistä. Sellaiset suhteet kehittyvät usein valtatasapainoltaan vinoiksi. Sekä äidilläni että tädilläni on tämä ongelma ja olen siksi seurannut näitä lähietäisyydeltä, enkä välttämättä suosittelisi muille.

Puhut kyllä ihan asiaa, myönnän. Uskon, että haen vanhemmista miehistä jonkinlaista vääristynyttä turvaa. Isäsuhteeni oli lapsuudessa huono.

Ap

Vierailija
17/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

täytän ensi kuussa 25v.

Ap

Apua siis 25v nainen ja 45v mies...

Vierailija
18/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on pääasiassa kuviin perustuva deittisovellus. Tyyppi on aivan väärässä paikassa. En missään tapauksessa menisi treffeille.

Vierailija
19/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan onko varattu.

Vierailija
20/40 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas mies.