Menisittekö tapaamaan Tinder-miestä joka ei ole näyttänyt kuvaansa?
Tapaaminen julkisella paikalla, baarissa. Mies on kivan oloinen, mutta ei näytä kuvaansa. Sanoi laittavansa viestiä missä kohtaa nähdään. Minulla on tietenkin kuva ja olen helposti tunnistettavissa. Mies on minua 20v vanhempi profiilin perusteella.
Olen siis nainen.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan onko varattu.
Tämä. Kaveri on joko hemmetin ruma, varattu, tai jopa ilmoittamaansa ikää vielä 20 vuotta vanhempi, jos ei suostu kuvaansa lähettämään.
Mahdollisesti kaikkia näitä.
Oman turvallisuuden merkitystä ei myöskään koskaan saa väheksyä! Tavattavissa ihmisestä pitää tietää niin nimi kuin ulkonäkö, ja mieluiten myös työpaikka. Ja siltikin ensitapaaminen aina julkisella paikalla plus niin, että jollekin omalle kaverille siitä ilmoitettu.
Järkytyin. Tyttö sinulla on ihan liian huono itsetunto jos tuollaiseen lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet edes antanut matchin kuvattomalle 20vuotta vanhemmalle miehelle? Täällä kaikki miehet puhuvat että tulee 1 match kuukauteen
Totta puhuen jotkut miehet ihmettelee miksi annan tykkäyksiä itseäni paljon vanhemmille ja epäilevät, että joku on varastanut identiteettini. Viehätyn vanhemmista ja ihastun todella toisistaan erilaisiin miehiin. Se on vähän vaikea selittää, jokin kemia/muu vetovoima miehessä aiheuttaa sen.
Ap
Kemia miehen kanssa, jota ei ole tavannut eikä nähnyt edes kuvaa? BUHAHAHA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet edes antanut matchin kuvattomalle 20vuotta vanhemmalle miehelle? Täällä kaikki miehet puhuvat että tulee 1 match kuukauteen
Totta puhuen jotkut miehet ihmettelee miksi annan tykkäyksiä itseäni paljon vanhemmille ja epäilevät, että joku on varastanut identiteettini. Viehätyn vanhemmista ja ihastun todella toisistaan erilaisiin miehiin. Se on vähän vaikea selittää, jokin kemia/muu vetovoima miehessä aiheuttaa sen.
Ap
Kemia miehen kanssa, jota ei ole tavannut eikä nähnyt edes kuvaa? BUHAHAHA
Tarkoitin aiempia ihastuksiani, en ole tähän tinder mieheen ihastunut. Emmehän ole vielä edes tavanneet. Tajusit viestini väärin.
Mutta kyllå, vanhemmat miehet on viehättäneet minua aina..
Ap
Voitko päivittää tänne miten tapaaminen meni?
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku Hopeakettu toteutumattomine haaveineen trollailee...
Ei tämä niin harvinaista ole. Ainakin täällä Helsingissä olen nähnyt nuoria naisia vanhempien miesten käsikynkässä ja varsinkin baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko päivittää tänne miten tapaaminen meni?
Voin jos uskallan/päätän mennä tapaamiseen.. Se olisi huomenna.
Mitä järkeä on mennä Tinderiin ilman kuvaa? Tän on pakko olla Provo.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että tinderissä on erittäin paljon miehiä ilman kuvaa/pelkällä vartalokuvalla/puolikkaalla kasvokuvalla/kuvalla pelkästä haarovälistä tai muuta "hauskaa".
Yleensä nämä paljastuu joko varatuiksi tai erittän pervoiksi etteivät kehtaa olla julkisesti omalla kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että tinderissä on erittäin paljon miehiä ilman kuvaa/pelkällä vartalokuvalla/puolikkaalla kasvokuvalla/kuvalla pelkästä haarovälistä tai muuta "hauskaa".
Yleensä nämä paljastuu joko varatuiksi tai erittän pervoiksi etteivät kehtaa olla julkisesti omalla kuvalla.
XDDDDD
Erinäisiä pelkkiä takapuolen kuviakin nähty Tinderissä monia. Alasti, farkuilla, kaikkea mahdollista. Ja yleensä vielä ne kuvat ovat tosi huonoista, lättänöistä takapuolista.
En edes laittaisi sydäntä tinderissä kuvattomalle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Erinäisiä pelkkiä takapuolen kuviakin nähty Tinderissä monia. Alasti, farkuilla, kaikkea mahdollista. Ja yleensä vielä ne kuvat ovat tosi huonoista, lättänöistä takapuolista.
Olen huomannut myös, en vaan tajua! Ketä houkuttelee oikeasti ryppyinen lättänä takapuoli tai pelkkä takapuoli ylipäätään? Painaako joku oikeasti noille sydäntä?
Ootte Liian nirsot sinkut kirjoitti:
Miksei. Kannattaa olla ennakkoluuloton.
Ei todellakaan kannata olla ennakkoluuloton, tuo nyt on pahinta shaibaa mitä suustaan voi suoltaa. Itse en keksi muuta kuin huonoja syitä sille miksi tällaisena aikana kun jokaiselta löytyy kamera taskusta joku ei halua laittaa kuvaansa. Mitä siellä tavatessa on niin toisin että sitten voi näyttää naaman vai tuleeko sinnekin huppu päässä ja pyytää kotiinsa tutustumaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ootte Liian nirsot sinkut kirjoitti:
Miksei. Kannattaa olla ennakkoluuloton.
Ei todellakaan kannata olla ennakkoluuloton, tuo nyt on pahinta shaibaa mitä suustaan voi suoltaa. Itse en keksi muuta kuin huonoja syitä sille miksi tällaisena aikana kun jokaiselta löytyy kamera taskusta joku ei halua laittaa kuvaansa. Mitä siellä tavatessa on niin toisin että sitten voi näyttää naaman vai tuleeko sinnekin huppu päässä ja pyytää kotiinsa tutustumaan paremmin.
Ei se voi pyytää kotiinsa tutustamaan, koska on varattu. Hotellikeikkaa voi ehdottaa, jotta pääsee pahimmista paineista eroon. Nämä kuvattomat miehet tiedetään.
Ja ilman kuvaa olevat miehet saa treffejä ja mä hyvällä kuvaajalla otetulla kuvalla en saa ees vastausta takasin. On se niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman kuvaa olevat miehet saa treffejä ja mä hyvällä kuvaajalla otetulla kuvalla en saa ees vastausta takasin. On se niin väärin.
Onko sulla kik? Voisin viestittää sulle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kik? Voisin viestittää sulle..
kik: springaqua
Siellä taas joku Hopeakettu toteutumattomine haaveineen trollailee...