Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi Instagramissa päätellä, että pariskunta on eronnut?

Vierailija
29.11.2018 |

Siinäpä kysymys. Mistä olette Instagramissa huomanneet, että joku pariskunta on eronnut? En puhu siitä, että on päivitys vaikka siitä, että on nykyään sinkku, vaan esimerkiksi muutoksista postatuissa kuvissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle nousee ainakin mieleen yhtäkkinen parisuhdekuvien postaamisen lopettaminen tai vanhojen kuvien poistaminen kokonaan.

Vierailija
2/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä voi huomata jos haluaa eron piilossa pitää.

Paitsi joo, itse asiassa yhden eronneen kuvat ja jutut oli aika pirteitä eron jälkeen. Ja sit kun löysi uuden miehen, niin jutut ja kuvat loppuivat. Mut hän ei halunnut pitää eroa piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tilin muuttaminen yksityiseksi voi joissain tapauksissa kertoa siitä, että elämässä tapahtuu jotakin ikävää, jota ei halua tehdä julkiseksi. 

Itse olen aikanaan tietysti myös lopettanut eksän seuraamisen, mutta sellaisen tutkiminen vaatii tietysti jo vähän nuuskimista.

Vierailija
4/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi voida päätellä jostain? Eikö sinulla ole omaa elämää kun haluat urkkia muista sellaista mitä he eivät halua ehkä kertoa?

Vierailija
5/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö on aikaisemmin postannut paljon parisuhdekuvia ja ne yhtäkkiä loppuvat/poistuvat, siitä. Tai aletaan puhumaan lasten kanssa muutosta yms..

Mulla ei itsellä lue biossa mitään parisuhteesta enkä ole aikoihin postannut mitään mieheen liittyvää :D olenkohan eronnut... Ei oikein voi varmasti päätellä mistään.

Vierailija
6/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi voida päätellä jostain? Eikö sinulla ole omaa elämää kun haluat urkkia muista sellaista mitä he eivät halua ehkä kertoa?

Minusta se on vaan kiinnostavaa. Some ja varsinkin Instagram ovat kuitenkin paikkoja, joissa ihmiset lähtökohtaisesti kertovat itsestään todella positiivista tarinaa. Eikö tavallaan olisi aidompaa, jos somessa kerrottaisiin myös esimerkiksi eroista ja muista elämän surullisista puolista avoimemmin? 

Vierailija
7/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen arvannut useamman eron siitä, että nainen on alkanut postaamaan itsestään paljon kauniita kuvia.

Vierailija
8/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Laittelin joskus alkuvaiheessa yhteiskuvia, mutta nyt olen ne piilottanut sekä lopettanut niiden postaamisen. Syy; mies ei ole somessa. Koen etten laita kenestäkään kuvia, jos eivät ole somessa, tai eivät anna siihen lupaa. Yhdessä ollaan kuitenkin onnellisesti.

Vierailija
9/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähtee lomamatkalle naiskaveriensa kanssa. Se ainakin näyttää olevan asia, jota eron aikaan, tai heti sen jälkeen, tehdään.

Vierailija
10/10 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on eronneet kaverit alkaneet käydä viihteellä sekä matkustella huomattavasti aiempaa useimmin ja niitä jaetaan joka mediassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä