Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän voi tämä plusmalli millään painaa 88 kg?

Vierailija
29.11.2018 |

https://instagram.com/iskra?utm_source=ig_profile_share&igshid=2xbgoo70…

Itse olen 174 cm eli sentin lyhempi ja vaikka painan 5 kiloa vähemmän niin näytän valaalta tuohon verrattuna, reittä löytyy kuten tuoltakin, mutta tuohan on käytännössä hoikka vyötäröltä.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan hyvin painaa. Onhan sillä vyötärölläkin useampi kilo ylimääräistä. Ja reittä ja peppua runsaasti, niin kuin sanoitkin. Mutta kaunis on!

Vierailija
2/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taviksen näköinen malli ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihan hyvin painaa. Onhan sillä vyötärölläkin useampi kilo ylimääräistä. Ja reittä ja peppua runsaasti, niin kuin sanoitkin. Mutta kaunis on!

Mihin ihmeeseen sen kilot menee silti? Olen kiloja kevyempi ja todella tuhti alakropasta, ja muhkua löytyy vyötäröltäkin vaikka muille jakaa. En ole lihaksetonkaan ja treenaan viikottain.

Vierailija
4/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalot tällä tytöllä

M45

Vierailija
5/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan ole 88kg painava, jos siis 175cm pitkä

Vierailija
6/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BnyXfPGj_Zh/?utm_source=ig_share_sheet&igsh… ihan hyvin voi painaa, aika leveät reidet esim tässä kuvassa. Upea vartalon malli kyllä, rasva kerääntyy tasaisesti "oikeisiin" paikkoihin, mikä saa näyttämään hoikemmalta. Varmaan treenaa myös aika paljon ja lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
7/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sillä on lihasta, joka painaa. Ja toisilla vaan se paino jakaantuu paremmin kuin toisilla.

Vierailija
8/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvanmuokkaus ei ole tuttu käsite?

Vierailija
9/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa 100-kiloiset näyttävät ihan tavallisilta ihmisiltä.

Vierailija
10/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa, olen samanpituinen. Ihan googlasin hänen mittansa, olivat noin 96-74-112.

Minä painan 72, ja mittani on 99-74-101.

Ja katsoin mallin kuvaa, niin kyllä hänellä se reilu 10 kg minuun verrattuna on ihan reisissä. Minun reiteni on puolet ohuempi. Yläpäästä kun olen suht saman kokoinen.

Vierailija
11/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkäpä sittenkin on... Kun katselen noita kuvia tarkemmin niin useimmat kuvakulmat on valittu siten että näyttäisi mahdollisimman hoikalta.

Vierailija
12/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari senttiä lyhyempi ja 7kg kevyempi eikä minulla ole läheskään tuollaisia reisiä ja pyllyä. Vatsassa vastaavasti minulla on enemmän muhkuroita. Mutta tuo 88kg kuulostaa ihan oikealta.

Vierailija
13/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lukema jostain netistä voi olla todellisuudessa kyllä muuta ja varsinkin tällä hetkellä. Kenen paino ei vähintään joitain kiloja vaihtelisi.

Vierailija
14/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan hyvin painaa. Siskollani on samat mitat ja hän näyttää jopa hoikeimmalta. Siskollani on hyvin lihaksikas ja muutenkin tosi kova kuntoinen. Työterveyslääkäri oli sanonut hänelle, että hän on elävä esimerkki siitä kuinka pelkkä painoindeksin tuijotus ei kerro mitään.

Vierailija
15/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea vartalon malli kyllä, rasva kerääntyy tasaisesti "oikeisiin" paikkoihin, mikä saa näyttämään hoikemmalta. Varmaan treenaa myös aika paljon ja lihas painaa enemmän kuin läski.

Silti tuntuu uskomattomalta että painopituussuhde olisi tuollainen. 

Olen itse tiimalasimallinen, paino on vähemmän kuin pituus miinus sata ja silti tunnen oloni möhköksi, vaikkei alakroppa ihan noin iso olekaan kuin Iskralla. 

Onkohan mulla sitten todella vääristynyt kehonkuva tai jotain.

Vierailija
16/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkäpä sittenkin on... Kun katselen noita kuvia tarkemmin niin useimmat kuvakulmat on valittu siten että näyttäisi mahdollisimman hoikalta.

Luulin myös että plusmallit nimenomaan ovat ylpeitä jokaisesta kilostaan, mutta miksi julkaistavat kuvat ovat sitten pääsääntöisesti sellaisia missä yritetään näyttää mahdollisimman hoikalta?

Vierailija
17/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuolla aika valtaisa pylly ja isot reidetkin. Muutama kilo uppoaa jo sinne.

Vierailija
18/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa, olen samanpituinen. Ihan googlasin hänen mittansa, olivat noin 96-74-112.

Ja katsoin mallin kuvaa, niin kyllä hänellä se reilu 10 kg minuun verrattuna on ihan reisissä. Minun reiteni on puolet ohuempi. Yläpäästä kun olen suht saman kokoinen.

Minä olen 160cm, painan 58kg ja mittani ovat 87-74-100...

Tulipa läski olo. Miten ihmeessä mun mitat voi olla noin lähelle samat kuin paljon pidemmällä ihmisellä vaikka painan 14kg vähemmän?

Vierailija
19/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 160cm, painan 58kg ja mittani ovat 87-74-100...

Tulipa läski olo. Miten ihmeessä mun mitat voi olla noin lähelle samat kuin paljon pidemmällä ihmisellä vaikka painan 14kg vähemmän?

Outoa. En minäkään mitenkään timmi ole. Raajani ovat hoikat.

Otatko mitat liian löysästi? Se on napakka mitta. Ei saa pureutua ihoon, mutta mittanauha ei myöskään saa olla löysällä.

Vierailija
20/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvanmuokkaus ei ole tuttu käsite?

Kyllä on, mitta videokuvakin kertoo, että vyötäröltä on ihan kohtuu kapea.