Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisestä joka ei osaa ajatella vastakkaisen sukupuolen edustajaa ystävänä?

Vierailija
28.11.2018 |

Vaan vastaa ystävällisyyksiin "mulla on ihan vaimokin" koska emme ole sukua ja kyse ei ole työjutusta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ystävinä ovat enimmäkseen rasite. Yhteydenpitoakin harrastetaan vain, jos on jokin tarve missä mies voi auttaa. Spontaania yhteydenottoa on turha odottaa. Vielä kauheampaa on, jos erehdyt pyytämään jotain pientä apua... "joo ei on meikkaus kesken/mun kaverit on tulossa/lapsi sairas/menkat, mut lainaaks rahaa?"

Ei pitäisi yleistää, mutta oma kokemus on valitettavasti tämä.

Vierailija
22/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetki tämän osaavat, nololtahan se kuulostaa.

Baarissa kun on tullut kavereiden kanssa oltua ja joku mies lähestyykin pöytää, niin eräs aina lähes huutaa "Mene pois, me ei kaivata sua tänne! Meil on miehet". Ja kyllä hävettää. Etenkin kun moni miehistä tulee pyytämään anteeksi tupakalla minulta(?), että ei pahaa tarkoittanut, asiana olisi ollut joku "lainaatko tulta, heitätkö röökin, sulta tippui korvakoru".

Itse mainitsen miehestäni silloin, kun huomaan että yritetään iskeä. Eli joku kehuu kauheasti, pyytelee kaksin jatkoille, tulee liian lähelle. Tilanteen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on monesti tuntunut että kaikki miehet joiden kanssa oon ystävystynyt, haluaisivat mun kanssa jotain muutakin. Siihen se on aina mennyt, en ymmärrä miksi!? Viimeistään yhteisissä illanvietoissa sit tunnustetaan ihastumiset jne.. Sanonko että ärsyttävää! Haluaisin saada myös miespuolisia ystäviä mutta kaikista oon vetänyt vesiperän.. Täytyis löytää joku homo.. Joten itse en usko enää että mies ja nainen voisivat olla pelkästään ystäviä, tai no nainen voi olla mutta näköjään miehet ei..

Tämä on meidän kauniiden naisten ongelma. Ikää 43v. ja joka ikinen mies jolle olen sanonut että haluan vain kaverisuhteen, on tunnustanut ihastuksensa.Todella ärsyttävää.Ja pidättäydyn ystävyyssuhteista miesten kanssa kanssa kun ei kerran onnistu.

Vierailija
24/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tälläistä ihmistä. Ehkä jo lapsuusperheessä opetettu, että tytöt ei leiki poikien kanssa? Ehkä sairaan mustasukkainen puoliso? En tiedä, mutta ikävä piirre on tuo ihmisessä. Itse halusin hiljattain kaveria ihmisestä, jonka kanssa jutut luisti hyvin. Mutta hän ei halunnut. Epäilen että olin väärää sukupuolta. Tuntui pahalta.

Vierailija
25/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se erikoista mutta toisaalta moni mies tulkitsee normaalin kohteliaisuudenkin flirttinä.

Naisen miehelle antama "kohteliaisuus" on flirttiä tiedosti nainen tämän tai ei.

Vierailija
26/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tanokki.

Vierailija
27/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kauniina naisena voin sanoa, että ei onnistu.

Vierailija
28/28 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi