Mitä mieltä olet ihmisestä joka ei osaa ajatella vastakkaisen sukupuolen edustajaa ystävänä?
Vaan vastaa ystävällisyyksiin "mulla on ihan vaimokin" koska emme ole sukua ja kyse ei ole työjutusta.
Kommentit (28)
Se kertoo erittäin suppeasta ajatusmaailmasta. Nainen on joko sukua tai vaimo ja häntä ei voi nähdä ihmisenä vaan sukupuolensa ja roolinsa edustajana. En halua ystävystyä tämänkaltaisten ihmisten kanssa, he menettelevät etäisinä tuttuina. Toki naisissa on myös niitä, jotka näkevät miehet samoin liian suppealta kannalta.
En ole moisiin netin ulkopuolella törmännyt, mutta tuntuuhan heitä kirjoitusten perusteella melkoisesti olevan. Suurin osa näyttää olevan ikisinkkuja, eivätkä näe tässä mitään asiayhteyttä. Omapahan on häpeänsä.
Harva ihminen on oikeasti niin tyhmä, että ajattelisi kaikista eri sukupuolta olevista noin. Kyllä useimmat tajuavat, että miehen ja naisen välillä voi olla jotain muutakin kuin romantiikkaa tai seksiä.
Vanhemmiten minusta on tullut tuollainen, ainakin käy mielessä mitähän tuo ajaa takaa, niin monta kertaa olen ymmärtänyt tavallisen juttelun olevan toisen mielestä vakavaa kiinnostusta.
Ovatko ihmiset niin himokkaita, että aina pitää luulla jotakin?
Mielestäni epänormaalia.
Ystävyys ei ole genitaaleista kiinni kirjoitti:
En ole moisiin netin ulkopuolella törmännyt, mutta tuntuuhan heitä kirjoitusten perusteella melkoisesti olevan. Suurin osa näyttää olevan ikisinkkuja, eivätkä näe tässä mitään asiayhteyttä. Omapahan on häpeänsä.
Et taida uskonnollisissa piireissä pyöriä.
Eipä ole paljoakaan ystävyyssuhteita muihin kuin niihin naispuolisiin joiden kanssa on joskus paneskellut, joten aika utopistista näyttää olevan miehen ja naisen platoninen ystävyys.
Minä olen tuollainen hämy, joka ei osaa pitää vastakkaista sukupuolta olevaa sinkkua samanlaisena ihmisenä kuin muutkin. Jotenkin tulee aina sellanen ihme estonoloiluawkwardjuttu päälle niiden kanssa.
Musta on monesti tuntunut että kaikki miehet joiden kanssa oon ystävystynyt, haluaisivat mun kanssa jotain muutakin. Siihen se on aina mennyt, en ymmärrä miksi!? Viimeistään yhteisissä illanvietoissa sit tunnustetaan ihastumiset jne.. Sanonko että ärsyttävää! Haluaisin saada myös miespuolisia ystäviä mutta kaikista oon vetänyt vesiperän.. Täytyis löytää joku homo.. Joten itse en usko enää että mies ja nainen voisivat olla pelkästään ystäviä, tai no nainen voi olla mutta näköjään miehet ei..
Vierailija kirjoitti:
Musta on monesti tuntunut että kaikki miehet joiden kanssa oon ystävystynyt, haluaisivat mun kanssa jotain muutakin. Siihen se on aina mennyt, en ymmärrä miksi!? Viimeistään yhteisissä illanvietoissa sit tunnustetaan ihastumiset jne.. Sanonko että ärsyttävää! Haluaisin saada myös miespuolisia ystäviä mutta kaikista oon vetänyt vesiperän.. Täytyis löytää joku homo.. Joten itse en usko enää että mies ja nainen voisivat olla pelkästään ystäviä, tai no nainen voi olla mutta näköjään miehet ei..
Miehillä on jo liuta miehiä ystävinä. Joiden kanssa heillä on selkeästi enemmän yhteistä, yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, samanlaiset ajatukset ja näkemykset. En keksi mihin kukaan sitä naista kaipaisi, paitsi tietysti suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on jo liuta miehiä ystävinä. Joiden kanssa heillä on selkeästi enemmän yhteistä, yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, samanlaiset ajatukset ja näkemykset. En keksi mihin kukaan sitä naista kaipaisi, paitsi tietysti suhteeseen.
No joo mutta miehet ovat kuitenkin muhun pitäneet yhteyttä.. kunnes paljastuu..
Tuo 12
En ole huomannut tämän toimivan omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo mutta miehet ovat kuitenkin muhun pitäneet yhteyttä.. kunnes paljastuu..
Tuo 12
Niin. Eli haluavat jotain muuta kuin ystävyyttä.
Mieheltä normaalia,naisilla tämä farssi kyllä onnistuu.Ei miehellä ole mitään motiivia alkaa tuollaiseen suhteeseen.
Ystävyys ei ole genitaaleista kiinni kirjoitti:
Netin ulkopuolella? Niin,et varmaan kysele kadulla vastaan tulevilta miehiltä mitä mieltä ovat tällaisesta.On siis helppoa kuvitella mitä haluaa.
Luuleen että naineen on ystävä isossa poruukassa ja kahden keskeen enemmän vaivautunut?
Se vaatisi että kertoisit seksijutuistasi avoimesti miehelle ilman että teidän välillä olisi seksiä. Onnistuisiko?
Etsi joku umpihomo mieskaveriksi jolle voit kertoa asioista ilman pelkoa että hänkin haluaisi tuikata.
Onhan se erikoista mutta toisaalta moni mies tulkitsee normaalin kohteliaisuudenkin flirttinä.