Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tenox unettomuuteen, missä vaiheessa otatte?

Vierailija
28.11.2018 |

Siis missä vaiheessa ennen nukkumaan menoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia ennen oon ottanut.

Vierailija
2/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20min ennen nukkumaanmenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin reilun puoli tuntia aiemmin. Siloin joskus kymmenen vuotta sitten kun tuota vielä joku uskalsi määrätä. Ihan hyvä peruslääke, painajaisia vaan teki mulle aluksi.

Vierailija
4/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin ottaa, ehtii rauhoittua kirjan kanssa. Ei kannata liian myöhään ettei rentoutus siirry väsymyksenä aamuun

6/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Tenoxia 10 vuoden ajan. Otan sen 15min ennen kuin haluan nukahtaa

Vierailija
7/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin reilun puoli tuntia aiemmin. Siloin joskus kymmenen vuotta sitten kun tuota vielä joku uskalsi määrätä. Ihan hyvä peruslääke, painajaisia vaan teki mulle aluksi.

Joo. Olen ihan järkevä tenoxin käyttäjä, syön siis vaan kerran viikkoon. Ikävä kyllä univaikeudet ovat nyt niin pahoja, ettei 20 mg oikein auta.. eli valvottaa aamuyöllä.. toisaalta seuraavana päivänä on hömelö olo. Mirtazapiinilla vielä pahempi olo seuraavana päivänä. Käyn töissä, niin en saa olla kovin tokkurainen. Ehkä pitää kysyä diapamia, siinä on pidempi puolitumisaika. Mut en tiedä suostuuko lääkäri kirjoittamaan yhtä aikaa.. riippuu varmaan luottamuksesta.

Syöttekö iltapalan ennen vai jälkeen ottamisen?

Vierailija
8/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen ihan järkevä tenoxin käyttäjä, syön siis vaan kerran viikkoon. Ikävä kyllä univaikeudet ovat nyt niin pahoja, ettei 20 mg oikein auta.. eli valvottaa aamuyöllä.. toisaalta seuraavana päivänä on hömelö olo. Mirtazapiinilla vielä pahempi olo seuraavana päivänä. Käyn töissä, niin en saa olla kovin tokkurainen. Ehkä pitää kysyä diapamia, siinä on pidempi puolitumisaika. Mut en tiedä suostuuko lääkäri kirjoittamaan yhtä aikaa.. riippuu varmaan luottamuksesta.

Syöttekö iltapalan ennen vai jälkeen ottamisen?

Tää siis ap

Vierailija
9/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä ennen sänkyyn menemistä, eli niin, että sitten kun potkaisee niin on valmis nukahtamaan heti. Muuten voi käydä niin, että jos alkaa unettavan vaikutuksen alla vielä iltapesulle ym niin unettava vaikutus menee ohi ja sitten toikkaroi puolipäisenä mitä sattuu eikä myöhemmin edes muista mitä on tehnyt. Vaikutus alkaa yksilöllisesti 15-30 minuutin kuluessa ja on helpompi nukahtaa jos on kerennyt hetken rentoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän