Miksi ette pysy asiassa? Miksi kirjoitatte loukkaavasti? Tuottaako se iloa?
Miksi juuri sinun vuoksesi ketjuja poistetaan?
Miksi???
-
On erittäin turhauttavaa se, että mennään asiattomuuksiin heti kärkeen.
On erittäin turhauttavaa, että kirjoitettuani täydellä sydämellä jotain, huomaankin, ettei sitä julkaista, koska joukossa on ilmeisen selvästi tyhmyys tiivistynyt ja koko ketju lukittu/poistettu.
-
Tällä palstalla tätä tapahtuu niin usein, että periatteessa en enää välitä, mutta käytännössä kysynpä nyt kuitenkin nuo muutamat kysymykset.
Kommentit (16)
Joku muukin voi kirjoittaa täydellä sydämellä jotain poistettavaa.
No eipä tämä sinunkaan viestisi, varsinkin sen otsikko, ollut kovin kauniisti kirjoitettu. Syytteletkö aina muita ja paasatko hyvin vihamieliseen sävyyn kaikille? Eikö muutos olisi hyvä aloittaa itsestä, sillä kaikki muut eivät voi olla aina syypäitä sinun ongelmiisi.
No, tämä oli odotettavissakin, ettei muka ymmärretä tai oikeasti ymmärretä pointtiani.
Siinä nyt ei ollut kovin suurta kapasiteettia vaativaa, mutta ei se mitään.
ap
Ap, minä ymmärsin pointtisi. Olen itse kanssa totaalisen turhautunut palstan mielivaltaiseen keskustelukulttuuriin. Haukutaan, lytätään, oksennetaan pahaa oloa, esitetään perusteettomia väittämiä aloittajista, oletetaan aivan liikaa, ei vahingossakaan keskustella aiheesta sekä kirsikkana kakussa naurettavat alanuolet.
Olisit kirjoittanut tyyliin sinua harmittaa, että ketjuja poistetaan.
Tänne on helppo oksentaa oma paha olo, säästyy irl läheiset kiukuttelulta.
Aika monet taitavat käyttäytyä noin myös irl. Olen ihmetellyt miksi ihmiset voivat niin pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet taitavat käyttäytyä noin myös irl. Olen ihmetellyt miksi ihmiset voivat niin pahoin.
Vastaus henk koht= ei rahaa, mt terveyttä eikä hoitoa mt ongelmiin.
No, varmaankin aloituksestani käy ilmi se, että minua harmittaa, kun kirjoitan jopa kannustavia viestejä ja -putsblank- ketju on poistunut keskuudestamme syystä, että on oltu asiattomia.
Tämä aloitus on ajankohtainen aina, koska meno tällä palstalla ei muutu miksikään.
Ei se mitään auta, että on kiellttyjä sanoja, lukittuja aloituksia.
No onpa joillain ongelmia.
Taidat ottaa elämän vähän liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
No onpa joillain ongelmia.
Taidat ottaa elämän vähän liian vakavasti.
En ota elämää hirveän vakavasti, mutta oksettaa silti tämän palstan itsekkyys, epäinhimillisyys ja välinpitämättömyys.
Aika typerä toteutus, kun häirikkö pystyy poistattamaan omilla kirjoituksillaan minkä tahansa ketjun. Tämä toki sopii sanoman muutenkin yleiseen hyssyttelyyn.
Ihmettelen niitä tyyppejä jotka jää jankkaamaan ja kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä toteutus, kun häirikkö pystyy poistattamaan omilla kirjoituksillaan minkä tahansa ketjun. Tämä toki sopii sanoman muutenkin yleiseen hyssyttelyyn.
Ja suosituimmat kielletyt aiheet kertovat sen, että kyseinen häirikkö on suomalaisvíhamielinen ns. suvaítsevainen.
...Tällä palstalla tätä tapahtuu niin usein, että periatteessa en enää välitä, mutta käytännössä kysynpä nyt kuitenkin nuo muutamat kysymykset...