Ihmiset eivät osaa käyttäytyä lounasbuffetissa
Ärsyttää ihmiset, jotka ottavat vain pääruokaa ja käyvät täyttämässä lautasen useita kertoja. Lounasbuffetissa kuuluu syödä täyttä lautanen YHDEN kerran (ideana on se, että saa itse valita mitä ottaa siihen) ja syödä myös alkukeitto, salaatti ja jälkiruoka.
Jos haluaa syödä sivistymättömästi voi mennä rax pizzabuffettiin syömään vaahtokarkkipizzaa ja muuta roskaa.
Kommentit (18)
no se mikä ärsyttää on se, että lisää haetaan siihen omalle käytetylle lautaselle ja kosketaan ottimella siihen omaan esim. kastikkeenjämään. Hyi hyi!
Aina lisää hakiessa pitää ottaa puhdas lautanen!!
Onko sulta jotain pois? Syön just sitä mikä parhaalta maistuu.
Mene hyvä ihminen muualle syömään jos ärsyttää.
Kyllä iljettää kun viereistä pöydässä nainen imetti keskellä ostaria black fridayna. Jos tunnistat itsesi niin häpeä possu. Lihava vaalea nainen verkkareista veti toisella kädellä pitsaa ja toisella piti haisevaa vauvaa ja tosi vaan turskista villapuseron alta. Hyi yöks!
eiköhän ne olehinnoiteltu niin että pystyysyömään mahan täyteen.
Buffetisaa kyllä saa syödä mitä haluaa ja vaikka jälkkärin ensin ja alkupalat viimeiseksi. Se buffetin idea on. Vain koska sinä et selkeästi tiedä mitään buffetista ei tee muista moukkia.
Mistä sen koskaan tietää kuka on allerginen ja syö sen vuoksi vain tiettyä ruokaa .
Ehkä olen yksinkertainen, mutta otan ensin vähän kaikkea ja mistä tykkään haen lisää. En jätä vuorta syömätöntä ruokaa lautaselle ja hae jotain muuta lisää toiselle lautaselle. Lisäksi haen samalle lautaselle, koska jos kaikki tekisivät saman, säästyisi valtava määrä tiskiä. Tiedän, maailma ei pelastu, mutta silti...
0/5 vai käykö Ap ABC buffassa, siellä ton olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Provo älkää menkö tämmösiin
Sinähän se vasta nero olet, HUUTONAURUA
Minä syön aina sushibuffetissa pelkät lohet niitten lohi -nikirien päältä. Ja sitten haen lisää!! Ommnomm
Sivistynyt lounasbuffetti 😂
Nehän aina jotain mättöruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihmiset, jotka ottavat vain pääruokaa ja käyvät täyttämässä lautasen useita kertoja. Lounasbuffetissa kuuluu syödä täyttä lautanen YHDEN kerran (ideana on se, että saa itse valita mitä ottaa siihen) ja syödä myös alkukeitto, salaatti ja jälkiruoka.
Jos haluaa syödä sivistymättömästi voi mennä rax pizzabuffettiin syömään vaahtokarkkipizzaa ja muuta roskaa.
Kyrvänsyylä oot!!
Mä aina kaivan pershettä buffetissa ja otan lautaselle ruokani ihan omin tassuin. Ne kauhat on niin pieniä, kädellä saa kunnon annoksen!
Ärsyttää ihmiset, jotka valittavat muiden ruokailutottumuksista.