Facebook näyttää, että on uusia ilmoituksia, mutta kun kirjaudun, en löydä niitä mistään.
Ei ole ilmoituksissa, ei viesteissä, ei kaveripyynnöissää... missä ne voivat olla?
Kommentit (14)
Sama, monta viikkoa jo. Datikset, selittäkää!
Sama homma minulla.
Pelkään, että on kaverini it gurun joku seuranta juttu.
Tuntuu, että alkoi kun klikkasin hänen yhtä linkkiä.
Voin olla myös vainoharhainen tässä asiassa.
Jos tämä ei ole facebookin tyypillinen toimintatapa ja tämä ei käy kaikille, niin silloin on joku bugi, joka tulisi selvittää.
Ilmoittakaa asiasta Facebookille, niin miinäkin tein.
MIstä se voi tietää ennen kirjautumista että sinulle on ilmoituksia? Pelkkää kusetusta koko face.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmoituksissa, ei viesteissä, ei kaveripyynnöissää... missä ne voivat olla?
Markkinointi kikka
Häviää, kun valitset "näytä kaikki ilmoitukset" ja tsekkaat, ettei jää viestipyyntöjä, kahta viestiä lukemattomaan viestiketjuun jne...
Vierailija kirjoitti:
MIstä se voi tietää ennen kirjautumista että sinulle on ilmoituksia? Pelkkää kusetusta koko face.
Olen sallinut tunnuksen ja salasanan tallentamisen. Näytöllä on siis profiilikuvani, josta klikkaamalla pääsen Faceen. Siinä profiilikuvassa näkyy punaisella ilmoitusten määrä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinointi kikka
Onko näin? Että yritetään vain saada lisää kirjautumisia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Häviää, kun valitset "näytä kaikki ilmoitukset" ja tsekkaat, ettei jää viestipyyntöjä, kahta viestiä lukemattomaan viestiketjuun jne...
Tiekkö, mä olen tehnyt tuon kaiken. Silti näkyy neljä ilmoitusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinointi kikka
Onko näin? Että yritetään vain saada lisää kirjautumisia?
ap
On!! Ja lisäksi samalla saadaan mainontaa näkyviin. Joissain deittisovelluksissa on sama vika
Ap tässä taas. Avasin pitkästä aikaa facen tietokoneversiona ja siellä oli ilmoituksissa, että "Merkitse kaikki ilmoitukset luetuiksi". Ja se toimi! Nyt ei enää näytä ilmoituksia.
Ilmoitukset ei tule taaskaan. Ärsyttää. En näe esim vastauksia kommentteihini
Mulle tullut nyt sama. Todella ärsyttävää!
Mulla sama ongelma ollut jo varmaan yli kuukauden!