Yli 40-vuotiaana naimisiin menneet! Kauanko seurustelitte ennen avioliittoa?
Otsikossa asiani. Kiinnostaisi tietää kauanko olit puolisosi kanssa yhdessä ennen naimisiinmenoa, jos olit avioituessasi yli 40-vuotias. Toki ikäkin kiinnostaa :) T. Perjantaina ensimmäisen kerran naimisiin menevä 43-vuotias. Yhdessä 5 vuotta.
Kommentit (19)
Mun faija meni 45-vuotiaana naimisiin 41-vuotiaan naisen kanssa ja avioliitto oli naiselle eka. He olivat seurustelleet alle vuoden
Minuakin kiinnostaa! Tapasin mieheni 39-vuotiaana, nyt olen 40. Mies haluaisi jo naimisiin. En ole koskaan naimisissa ollut, vaikka pisin aiempi suhteenikin kesti 12 vuotta. Tiedän jo, että tämän nykyisen miehen kanssa haluan naimisiin, mutta mikä olisi oikea aika siihen?
Vierailija kirjoitti:
41 v., naimisiin 10 kk jälkeen
Nopeeta toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa! Tapasin mieheni 39-vuotiaana, nyt olen 40. Mies haluaisi jo naimisiin. En ole koskaan naimisissa ollut, vaikka pisin aiempi suhteenikin kesti 12 vuotta. Tiedän jo, että tämän nykyisen miehen kanssa haluan naimisiin, mutta mikä olisi oikea aika siihen?
Oikea aika on silloin, kun on löytänyt oikean ihmisen. Itse olen pitkässä avioliitossa lyhyen seurustelun jälkeen, enkä usko, että olisin pitkän avoliiton jälkeen ollut yhtään tätä onnellisempi. Kyllä sen tietää jos tietää. Ja mitä sitä sitten odottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea aika on silloin, kun on löytänyt oikean ihmisen. Itse olen pitkässä avioliitossa lyhyen seurustelun jälkeen, enkä usko, että olisin pitkän avoliiton jälkeen ollut yhtään tätä onnellisempi. Kyllä sen tietää jos tietää. Ja mitä sitä sitten odottamaan?
No joskus ihmisestä paljastuu mm. yhteen muuttamisen seurauksena ikäviä puolia, jotka tulevat yllätyksenä kumppanille. Minä ja mies olemme muuttamassa yhteen ensi keväänä, kun hän saa työkuvionsa järjesteltyä ja pääsee muuttamaan samalle paikkakunnalle. Minusta tuntuu, että haluaisin ainakin vähän aikaa ensin asua yhdessä ja sitten alkaa miettiä sitä naimisiinmenoa.
t. 6
Seurustelumme 4,5 vuotta ennen kuin menimme naimisiin. Minä 43, mies 44. Molemmille ensimmäinen avioliitto.
Oltiin yhdessä 11kk. Naimisiin kun minä olin 46 ja mies 48. Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja ero tulossa.
2 vuotta. Molemmat toisella kierroksella, ikää 47 ja 48.
Kiinnostaa muakin...nimenomaan myöhemmällä iällä tavanneet. Ei ne joilla jo liuta lapsia ja parikymmentä vuotta suhdetta takana.
Tavattiin kun oltiin 39. Kosin karkauspäivänä 2016, oltiin oltu n. 5 vuotta yhdessä. Mies vastasi kyllä ja mentiin maaliskuun 2016 lopussa naimisiin. Molemmille ensimmäinen avioliitto.
40-vuotiaana naimisiin, yhteistä taivalta oli kertynyt siihen saakka 19 vuotta.
Lisää kokemuksia? Haluaisin mennä naimisiin miesystäväni kanssa. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta ja olemme nyt 44v. Pitäisi vissiin ottaa asia puheeksi, sillä ei tuo mies ajatuksia osaa lukea :)
Pari vuotta meni - siitäkin jo vuosi yhdessäasumista. Minä 43 ja mies vuotta vanhempi. Miehellä toinen yritys itsellä ensimmäinen (ja viimeinen). Nyt tulee 20 vuotta aviossa . Yhteisiä lapsia ei, molemmilla kyllä yksi entisistä suhteista..tietenkin jo keski-ikäisiä ja lastenlapsiakin on siunaantunut iso liuta. Mitäpä sitä ihmettelemään enää kypsässä iässä jos on varma tunteistaan.
Naimisiin kuuden vuoden seurustelun jälkeen, ikää oli 52 vuotta. Ensimmäinen avioliitto.
Oltiin miehen kanssa molemmat 49v. Piikiksi tilastoon :) Yhdessä oltiin oltu n. 17 vuotta. Sit yksi keskiviikko saunan lauteilla istuessa mies katsoi pitkään ja kysyi mentäiskö naimisiin. Vastasin että joo, mennään vaan. Saunasta tultua esteiden tutkinta netissä ja maistraatin varaus 3 viikon päähän (aikaisemmin ei saanut). Seuravana päivänä pomoille ilmoitus, että pidetään palkallinen vapaapäivä ko. keskiviikkona ja to-pe vuosilomapäivät. Nyt oltu naimisissa kolmisen vuotta.