Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sairaslomasta hoitajalle

Vierailija
28.11.2018 |

Sain kolme päivää sairaslomaa flunssan takia. En haluaisi olla pois töistä. Jos menen huomenna töihin, voinko kuitenkin jäädä sitten seuraavaksi kahdeksi päiväksi pois, jos olo kuitenkaan ei kestä töissä oloa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi täällä puhutaan sairaalle, eikä ole saanut edes vastausta.

Voi raukka.

Vierailija
22/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloma ei velvoita sinua olemaan poissa töistä. Periaatteessa voit jäädä pois töistä vasta seuraavana päivänä, mutta osa työnantajista ei välttämättä katso lainkaan hyvällä sitä että töissä ollaan sairaslomalla, mutta tähän tarvitset työnantajan mielipiteen et hoitajan.

Itse olen ollut töissä ja aloittanut sairasloman päivää myöhemmin (työnantajan toiveesta) että sain järjesteltyä ohjeet omien potilaideni jatkohoidon järjestämiseksi sijaiselle, mutta tuolloin kyse ei ollut mistään tarttuvasta vaan supistelusta. Jos sinulla on mikään tarttuva sairaus en missään nimessä lähtisi töihin jos sinulla on yksikin ihminen jonka kanssa työskentelet. Toisten tartuttaminen olisi typerää ja itsekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tälläisten "korvaamattomien" vuoksi taudit leviävät. Luullaan, että koko firma kaatuu, 3:n päivän poissaolon tähden.

Vierailija
24/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, et voi mennä tartuttamaan toisia, ja työnantajan vakuutukset eivät ole voimassa jos menet sairaslomalla töihin.

tartuttamisesta olen samaa mieltä, mutta tuo vakuutusjuttu on täyttä puppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän