Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen avioliittosopimuksen olette neuvotelleet tulevan puolison kanssa?

Vierailija
28.11.2018 |

Meillä:

Lapsikorvaus 10 000 e/lapsi + terveydenhoitokulut + mahdolliset tarvittavat korjausleikkaukset yksityisellä
Rintaimetys 5000 e/lapsi + mahdolliset tarvittavat korjausleikkaukset

Kotityöt jaoteltu puoliksi, sairaudesta pitää esittää lääkärintodistus. Sairausaikana voi joko vapautua kotitöistä tai sitten joutuu maksamaan omasta pussistaan sijaisen riippuen sairauden laadusta ja kestosta.

Tulot perheen hyväksi prosenttien mukaan.

Varmistettu, ettei kumpikaan jää puille paljaille erossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali avioliitto ilman ehtoja. Kaikki rahat on yhteisiä.

Vierailija
2/6 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt! Kumpi osapuoli tuon lapsikorvauksen maksaa? Ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteenlaskettu omaisuus n. 800 000, ei avioehtoa tai muita ehtoja. Sovittu olla yhdessä kunnes kuolema erottaa ja yhteinen, jo hankittu lapsi perii kaiken. P.S. Entä, jos imetys ei onnistu, joutuuko imettäjä maksamaan korvaukset?

Vierailija
4/6 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten minkäänlaista. Yhdessä mennään ja kun toinen heittää lusikan nurkkaan niin toinen jatkaa.

Vierailija
5/6 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että toisesta kulttuurista naivatkin osaisivat solmia paremmin avioliittosopimuksia, joten kerron omastani.

Olen syntymämuslimi muslimimaasta ja naimisissa muslimimiehen kanssa. Ennen avioliittoa sovimme, että minulla on oikeus omaisuuteeni ja miehellä omaan omaisuuteensa, että saan käydä töissä, jos tahdon ja että mies ei saa ottaa lisäkseni vaimoja, ellen erikseen anna siihen lupaa. Mies on elatusvastuussa minusta, mutta ansaitsen silti  enemmän kuin mieheni ja minulla on parempi tuleva eläketurva kuin hänellä. Meillä on kaksi lasta. Mies teki hyvän sopimuksen, koska olen työssäkäyvä akateemisesti koulutettu nainen, vaikka voisin olla hänen elätettävänäänkin. En ymmärrä, miksi länsimaiset naiset jopa elättävät miehiään, myös muslimimiehiä, niin että mies ei tee mitään!? Meillä mies tekee paljon kotitöitä, koska minulla on vaativampi työ ja hän mielellään nauttii siitä, että kohotan työlläni elintasoamme perheenä! Mies on minusta ja perheestään ylpeä. Olen vapaa liikkumaan. Käytän huivia.

Vierailija
6/6 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan