Nyt avautuu väsynyt suomalaismies- siivoaa yksin avovaimonsa ja perheen sotkuja: ”pöntössä jarrujälkiä ja ruoka pilaantuu”.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/3c342b75-a3cc-4956-8f5b-850…
Välillä kuulee tällaistakin valitusta kun yleensä sama kuullaan väsyneiden kotiäitien suusta.
Kommentit (54)
Kuinkahan tavallista naisen elämää tuo on... meillä mies pesi ekan kerrran vessanpöntön 20 aviovuoden jälkeen...
No hyi hitto! Toivottavasti heittää pihalle tuollaisen laiskuripuolison ja pistäisi teinitkin siivoamaan.
Hehehehehhhhh, ei taida monikaan mies ymmärtää, miten raskaita kotityöt on jos ne ovat yhden kontolla. Onneksi tämä sai tuta.
Vierailija kirjoitti:
Hehehehehhhhh, ei taida monikaan mies ymmärtää, miten raskaita kotityöt on jos ne ovat yhden kontolla. Onneksi tämä sai tuta.
Vaikka palstalla on miehiä joiden mielestä on raskasta ajaa auto katsastuskonttorille ja kaikki muut kotityöt hoituu nappia painamalla ei se tarkoita että tuo mies olisi ajatellut samoin.
Väsynyt suomalaismies :D Kun jotain pitää tehdä, niin Suomi-mieheltä loppuu kunto :D
Vierailija kirjoitti:
"Vain nainen voi olla uhri ja sorrettu!"
t. palstan naiset
Sanoi ei kukaan paitsi sinä.
Vässykkä. Ei ihme kun vaimo hyväksikäyttää kotitöissä.
No minäkin sanon saman. Naiset ovat katsoneet aiheelliseksi uhriutua oikein porukalla. Toinen virsi on se seksin pihtaus ja kotityöt: en ole vielä kuullut, että tilanne muuttuisi, vaikka mies putsaisi asunnon steriiliksi.
Hitto , mikä muija! Siis ällöttää tommoset. t. nainen
Mun mies ei pese koskaan vessaa eikä ole ikinä siivonnut jääkaappia. Meillä ihan normi touhua. En koe nääntyväni taakkani alle vaikka pesen jarrujälkiä ja heitän vanhentuneet ruuat roskiin. Heikko on suomalaisen miehen kunto jos noin pienestä uupuu.
Nainen ottaa aamulla mieheltä suihin ja panee illalla nahat herkäksi..ja mies vaan valittaa
Tulee yksi sukulaisnainen mieleen. Ei tee kotona mitään, koska sanoo olevansa prinsessa ja siivoojat on erikseen. Käy töissä mutta maksattaa miehellään mahdollisimman paljon. Kohta kuusikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
No minäkin sanon saman. Naiset ovat katsoneet aiheelliseksi uhriutua oikein porukalla. Toinen virsi on se seksin pihtaus ja kotityöt: en ole vielä kuullut, että tilanne muuttuisi, vaikka mies putsaisi asunnon steriiliksi.
Olen 28v nainen enkä ole koskaan ikinä kieltäytynyt seksistä kumppanini kanssa. Ihan sama onko kotityöt tehty vai tekemättä ja miten hitossa kotityöt liittyy edes asiaan!? Hienoa yleistystä.
Me ei kumpikaan paljon siivota, ei ilkeä toista käskyttää, kun itseäänkään ei vois vähempää kiinnostaa. Elämässä on niin paljon muuta tehtävää, että siivooja pitäis vaan saada aikaiseksi hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Hitto , mikä muija! Siis ällöttää tommoset. t. nainen
Nuorien perheiden elämää seuranneena jo vuosia olen huomannut tämän olevan aika yleistä.
Naiset harrastaa ja mies rankan työpäivän jälkeen kuskaa lapsia harastuksiin ja tekee kaikki kotityöt. Vaimohan ei enää jogan, pilateksen ja kuntosalin jälkeen ei jaksa.
Alapeukuttakaa vaan, kun kalikka kalahtaa.
T. Vaimo ja äiti ja perheissä työskennellyt nainen.
Mieheni ei muuten ole koskaan pessyt vessaa eikä kylpyhuonetta, eikä jääkaappia. Minä siivoan muutenkin esim lattiat, joskus hän pyyhkii pyynöstäni pölyt, mutta aina pitää erikseen pyytää. Tajusin juuri. Pitäisiköhän lopettaa vessan pesu ja odottaa, miloin hän huomaa, että se näyttää kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan tavallista naisen elämää tuo on... meillä mies pesi ekan kerrran vessanpöntön 20 aviovuoden jälkeen...
Mä opetin viime viikolla miehelle kuinka keittiön pinnat pestään. Hän kun ei niitä koskaan ole pessyt, korkeintaan rätillä pyyhkäissyt. Ei ollut hajuakaan kuinka liesi puhdistetaan.. Ollaan asuttu tässä talossa 8v.
Poikkeus vahvistaa säännön.