Mitä annatte lahjaksi naapureille
Kommentit (106)
Kynttilöitä ja kortteja vaihdellaan. Se on jo vanha perinne.
Vierailija kirjoitti:
Porofilmin ääniä! T: k-mies
Miten porot muuten ääntelevät? En oo koskaan kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se punanenäinen ainakin osaa puhua? Muistelisin sen ainakin puhuneen pukille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä naapurille antamaani lahjana, vaan ystävällisenä tervehdyksenä.
Just, ja odotat vastatervehdystä.
Nimenomaan EN odota, mutta on hienoa kun ystävät ojn lähellä ja viholliset kaukana, vai miten Urkki sen nyt sanoikaan :)
Kaikki eivät vietä joulua. Esim jehovantodistajat. Heille ei sanota: Hyvvää Joulua!
Naapureiden pitäisi ymmärtää olevansa sattumalta naapureita , eikä mitään ystäviä. Naapureitaan ei voi valita.
Siksipä kohtelias ja hyvä käyttäytyminen ja naapurin kunnioittaminen ovat tärkeintä mitä voi tehdä.
Meidän mummo on ratkaissut asian: Toivoo meiltä jouluviikolla kaksi suklaarasiaa ja kolme joulukukkaa. Siinä sopivasti naapureille joulujaettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se punanenäinen ainakin osaa puhua? Muistelisin sen ainakin puhuneen pukille.
Niko - lentäjän poika...?
Kuka hele-vetti antaa naapurille joululahjan?! Voi kristus sentään.
En lahjo naapureita, sukua enkä työkavereita. Ei ole syytä ja ihan turhaa tuhlausta.
Itselleni ostan lahjaksi osakkeita.Muksujen rahastosalkkuihin laitan joulurahaa.
Näitä moikkailijoiden ongelmia. Itse ainakin valehtelisin olevani Jehovantodistaja, jos naapuri yrittäisi tyrkyttää jotain lahjaa.
Turpiin!! No ei vaiskaan torttua annan ;))
En yhtään mitään. Ekana jouluna tässä asuessani laitoin jokaisen postiluukusta itse tehdyn kauniin joulukortin jossa toivotin hyvää joulua ja keneltä kortti on. Itse sain yhden kortin alakertalaiselta ja muilta ei yhtään mitään ei edes kiitos kortista kun nähtiin rappiksessa
Oltiin just muutettu ennen joulua ja mies tyhjensi autosta ostoksia. Eikös siihen lampsinut naapuri kukkasen kera jouluja toivotteleen. Mies meni niin hämilleen, että antoi just ostamansa kiuaskivet naapurille ja toivotteli hyvät joulut. Nykyään naapuri saa kahvipaketin.
En mitään. Toivotan hyvää joulua jos törmätään
Mina anta gulia.
Napurisa hyva nakoinen misu.
Naapurin vaalealle rouvalle laitan joskus munaa.
Ajattelin pudotella rusinoita postiluukusta, ehkä myös kuivattuja luumuja. Mitä mieltä olette, olisiko suklaarusinat sittenkin parempia?
Mielelläni antaisin vaikkapa herkkukorin naapurin komealle miehelle, mutta pelkään ettei sen naisystävä ilahtuisi asiasta...
Itse leivottua leipää olen vienyt monena vuonna, en minäkään pidä sitä varsinaisena lahjana vaan joulutervehdyksenä.