Mitä annatte lahjaksi naapureille
Kommentit (106)
Me olemme pieni kansa kirjoitti:
Jotain suomalaista. Sellaista joka luo yhteishenkeä Venäjää vastaan ja auttaa jaksamaan yhdessä suomalaisina ulkomaailmaa vastaan.
Ehkä puukon tai kalevalakorun ajattelin myöntää.
Olemme kuitenkin pieni kansa, mutta muita parempia ja kestävempiä "kerran sotureita".
Minä myös tuon esille suomalaisuutta. Ja myös suosin esim venäläisten, islami laisten ja afr ikkalaisten vastaista toimintaa.
Naapureilleni? Miksi ostaisin heille yhtään mitään kun he eivät ole osa elämääni millään tavalla?
En yhtään mitään, koska muutenkin ahdistaa kaikki turhat lahjojen vaihtamiset. Mitään krääsää en kaipaa enkä siksi muillekaan halua antaa. Herkkuja kertyy jouluna joka tuutista muutenkin. Armahtakaa kanssaihmisiänne joulurumbasta!
Vierailija kirjoitti:
itse ajattelin glögiä, suklaata tai portviiniä.
Toivotan hyvää joulua enkä anna mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pullollisen kesken käynyttä kiljua ja tervehdykseksi näytän keskisormea!
Tää oli paras! :) :) Kiitos päivän nauruista. Vielä kesken käynyttä, ei hitto:) :)
Muistakaa että jotkut joulukukat on myrkyllisiä joten ei kannata viedä esim kissanomistajanaapurille.
Pari joulua takaperin erehdyin tipauttamaan naapurin postiluukusta joulusuklaata kortin kera kun ei ollut kotona ovea avaamassa. No hänellä oli sattunut olemaan vanhempiensa koira hoidossa joka oli syönyt levyn kokonaan. Koiralla oli mennyt vatsa aivan sekaisin ja suunilleen tarvinut lääkäriä. En saanut anteeksi vaikka nolona pyytelin joten ei muistamisia tänä vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Vien naapurin vanhalle yksin asuvalle herralle partiolaisten joulukalenterin joulumieltä tuomaan. Voisin samalla kysyä, pitääkö hän joulutortuista.
Tyrkky.
Mä vien jokaiselle ryhmä hau suklaisen joulukalenterin.
Annetaan lahja vain yhdelle naapurille. Annetaan yleensä kori, jossa on glögiä, suklaata, erilaisia juustoja, joulukukka ja villasukat lapsille. Mekin saadaan heiltä vakiintuneesti yleensä heidän omien porojensa lihaa, kukka ja itse tehtyä sinappia ja puolukkahilloa.
Itse annan 100 metriä etumatkaa.
Annan naapureille lahjaksi hiljaisuutta. Mun mielestä kerrostalossa asuvalla eli minulla ei ole oikeutta elää niin kuin kartanossa vaan velvollisuus elää naapurien kotirauhaa kunnioittaen. En siis pidä bileitä joka viikko, en kävele sisällä korkkarit jalassa, en imuroi keskellä yötä, en keskustele huutaen, en remontoi joka päivä, en pese pyykkiä pesukoneessa tauotta aamusta iltaan monen viikon ajan, en tiputtele käsipainoja lattialle treenin päätteeksi, en paukauta asuntoni ovea kiinni kun sen kerran saa kiinni nätisti vetämällä enkä myöskään tööttäile autollani kymmentä kertaa talomme parkkipaikalla joka aamu että mieskin tajuais vihdoin saapua ulos.
Toivottavasti naapurit antavat mulle saman lahjan. Tuskin, mutta saahan sitä aina toivoa. :)
Kiikarit ni ei tarvii ulkona palella kun haluu kytätä ikkunoista.
Pullollisen kesken käynyttä kiljua ja tervehdykseksi näytän keskisormea!