Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Firman pikkujoulu ja saunominen

Vierailija
28.11.2018 |

Meillä oli firman pikkujoulut, jonkä järjestäjänä toimin minä. Varasin hienon tilan, johon järjestin saunomismahdollisuuden. Yllätyksekseni yksi kollega (nainen) kieltäytyi tulemasta saunaan, vaikka kaikki muut menivät innolla ja hygienia ja sellainen oli kunnossa. Asia ihmetytti sen verran, että kyselin kovasti syytä tälle mihin kollega vaan höpötti jotakin ympäripyöreitä ja yritti suorastaan vaihtaa puheenaihetta!! Samaan aikaan kun porukka oli saunassa ja piti hauskaa, tämä istui nyrpeällä naamalla ulkoterassilla eikä osallistunut mitenkään!! Tunnelma latistui ainakin itsellä, kiittämätön olo. Jos juhlia järjestetään olisi kiva jos niihin aktiviteetteihin myös osallistuttaisiin.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas huono provo.

Vierailija
2/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy oikein kysellä, miksi toinen ei halua saunaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas huono provo.

Mikä helvetin provo? Provo on se joka nynnyilee.

Vierailija
4/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas huono provo.

En nyt sanoisi niinkään. "Yhteissaunominen" on sana, joka herättää tunteita tällä itsensä piilottelijoiden ja salailijoiden palstalla..

Vierailija
5/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli firman pikkujoulut, jonkä järjestäjänä toimin minä. Varasin hienon tilan, johon järjestin saunomismahdollisuuden. Yllätyksekseni yksi kollega (nainen) kieltäytyi tulemasta saunaan, vaikka kaikki muut menivät innolla ja hygienia ja sellainen oli kunnossa. Asia ihmetytti sen verran, että kyselin kovasti syytä tälle mihin kollega vaan höpötti jotakin ympäripyöreitä ja yritti suorastaan vaihtaa puheenaihetta!! Samaan aikaan kun porukka oli saunassa ja piti hauskaa, tämä istui nyrpeällä naamalla ulkoterassilla eikä osallistunut mitenkään!! Tunnelma latistui ainakin itsellä, kiittämätön olo. Jos juhlia järjestetään olisi kiva jos niihin aktiviteetteihin myös osallistuttaisiin.

Alapeukut??!!

Vierailija
6/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sinä tiedät mikä hänen syynsä oli jättää saunominen väliin.

Idioottimaista sinulta mennä tivaamaan selitystä.

Vierailija
7/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Taidat olla se, joka kieltäytyy saunomisesta, ja kaipaat nyt sympatiaa.

Vierailija
8/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on sellaiset kuin kuukautiset.

Menisi se saunan hygieniakin vähän pilalle verijäljistä...

Vierailija
9/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli menkat eikä viitsinyt mainostaa asiaa?

Vierailija
10/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varmistit että hygienia oli kunnossa? :D

Vierailija
11/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varulta, että ei ole provo, niin vastaan. Kaikki eivät ole joukkosaunojia. Esimerkiksi minä. Enkä koskaan ole joutunut tätä selittelemään kenellekään, kaikki lähipiirissäni ovat normaalijärkisiä. Ja ihan normaalipainoinen ym. olen, eikä tarvetta peitellä mitään.

Vierailija
12/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunamahdollisuus ei ole synonyymi saunapakolle.

Vierailija
13/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, provoilija, voit olla varma ettet ensi vuonnakaan pääse järjestämään pikkujouluja.

Vierailija
14/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa on vain miehiä töissä ja minä ainoana naisena. Tapana on viettää kosteita pikkujouluja saunomisen merkeissä. Yllättäen minua ei halutakaan mukaan saunaan tänä vuonna. Olen 25-v. muodokas punapää 170/54.

Vierailija
15/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ens vuonna järjestää jotain varmasti kivaa, vaikka kaivoon hyppäämistä, niin sitten kaikilla on niin mukavaa.

Vierailija
16/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija 76 kirjoitti:

Miten varmistit että hygienia oli kunnossa? :D

Sitä saunaa siis tarkoitin. Siisti, iso ja tilava paikka, johon mahtui lauteille iso porukka. Paitsi se yksi ilonpilaaja.

Vierailija
17/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varulta, että ei ole provo, niin vastaan. Kaikki eivät ole joukkosaunojia. Esimerkiksi minä. Enkä koskaan ole joutunut tätä selittelemään kenellekään, kaikki lähipiirissäni ovat normaalijärkisiä. Ja ihan normaalipainoinen ym. olen, eikä tarvetta peitellä mitään.

Ja minua ärsyttää tuollainen asenne, jolla yksi ihminen pilaa kymmenen muun juhlafiiliksen. Saunominen on YHTEISÖLLINEN kokemus, eikä mikään murjottajien juhla. Kaikki mukaan.

Vierailija
18/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole typerämpää kuin järjestää saunominen ihan mihin tahansa juhlien yhteyteen. Ei voi laittautua ennen juhlien alkua ja saunomisen jälkeen laittautuminen yhtä tuskaa hikisenä isossa naisporukassa, yksi peili ja yksi fööni käytössä....huoh.

Vierailija
19/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunamahdollisuus ei ole synonyymi saunapakolle.

Ei kaikkea tule aina pitää "pakkona". Moni saunapelkuri, joka on kuitenkin uskaltautunut saunaan, on tykännyt siitä fiiliksestä.

Vierailija
20/56 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minua ärsyttää tuollainen asenne, jolla yksi ihminen pilaa kymmenen muun juhlafiiliksen. Saunominen on YHTEISÖLLINEN kokemus, eikä mikään murjottajien juhla. Kaikki mukaan.

Saunomattomuus ei ole synonyymi murjottamiselle. Onneksi kaltaisiasi ei kuulu lähipiiriini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan