Vaaliveikkaus. Montako ehdokasta liike ja siniset saavat eduskuntavaaleissa läpi?
Kommentit (15)
Siniset saa Soinin
Liike nyt todennäköisesti Harkimon.
Harkimolla monien mielestä on mahdollisuudet, mutta kun katsoi tuota esiintymistä niin eipä mua vakuuttanut. Sinisillä ei. Ihan siksi että ne paikat olisivat pois kokoomukselta, ja kokoomus tuskin sitä sallii...
Sininen menee vaaliliittoon ja läpi pääsee ainoastaan yksi, Jussi Niinistö. Sampo Terho joutuu etsimään uutta työtä, Soini ei edes asetu ehdokkaaksi.
Liike Nyt on piiri pieni pyörii -yhdistys, jonka jäsenet ovat toisensa tuntevia kevyen sarjan julkkiksia. Läpi menee kaksi, koska julkkiksia aina äänestetään vaikka niillä ei olisi mitään järkevää sanottavaa.
Sinisillä ei taida olla yhtään rahaa kampanjaan...
Kovasti saa liike näkyvyyttä taas
Vierailija kirjoitti:
Harkimolla monien mielestä on mahdollisuudet, mutta kun katsoi tuota esiintymistä niin eipä mua vakuuttanut. Sinisillä ei. Ihan siksi että ne paikat olisivat pois kokoomukselta, ja kokoomus tuskin sitä sallii...
Eh, suomessa puolueet ei päätä äänestäjien äänestämisistä, paitsi ehkä persuissa jossa mestari määrää kaikesta kuten kekkoslovakiassa aikanaan.
Nämä eivät saa yhtään ehdokasta läpi mutta Seitsemän tähden liikkeellä on aito mahdollisuus saada jopa 20 ehdokasta läpi!
http://xn--seitsemnthdenliike-rtbc.fi/upload/File/Kannattajakortti_A6_v…
Vierailija kirjoitti:
Nämä eivät saa yhtään ehdokasta läpi mutta Seitsemän tähden liikkeellä on aito mahdollisuus saada jopa 20 ehdokasta läpi!
http://xn--seitsemnthdenliike-rtbc.fi/upload/File/Kannattajakortti_A6_v…
.
noniin, ja sitten rättiä hakemaan kun nyt on näyttö kahvissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh, suomessa puolueet ei päätä äänestäjien äänestämisistä, paitsi ehkä persuissa jossa mestari määrää kaikesta kuten kekkoslovakiassa aikanaan.
Noh aika hyvin kokoomus ilmatilaa mediassa hallitsee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh aika hyvin kokoomus ilmatilaa mediassa hallitsee...
mitäs sitten? äänestätkö sinä sitä kuka saa pärstänsä eniten lehtiin mistään muusta välittämättä?
Yhtä monta kuin Eläkeläiset Köyhien Asialla. 0
0 ja 0