Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävin/töykein/oudoin asiakaspalvelija?

Vierailija
27.11.2018 |

Noista oudoista asiakkaista täällä onkin ollut tarinoita. Onko asiakaspalvlelijoista? Kertokaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi joka vuodatti omaa mustaa maailmankuvaansa jatkuvana vuoksena asiakkaiden niskaan. Otitpa minkä tahansa keskustelunaiheen esille millä tyylillä tahansa, tuloksena oli katkera avautuminen. Pari kertaa kävin nähdäkseni oliko kyseessä ollut vain huono päivä, mutta ilmeisesti se oli ihan elämänasenne.

Vierailija
22/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viinipulloa anopille lahjaksi. Kassaneiti vilkaisi päästä varpaisiin, ja tokaisi, "Ootko raskaana?" No en ollut, oli vain karmea menkkaturvotus. Mtta kiitos tästä! Kyllä a) kuluu sinulle, ja b) nostatti itsetuntoa!

Kaupungilla ostoksilla iski vessahätä, joten kipaisin lähimpään pikaruokapaikkaan vessapolettia kysymään. Mulla oli vielä tuolloin pieni fluoriläikkä hampaassa, käytännössä huomaamaton mutta sittemmin poistettu. Kassatyöntekijä tölväisi, että sulla on hampaassa jotain. Vaivautuneena naurahdin, että ei, se on vaan fluoriläikkä. "No oisit voinut aiemmin kertoa, kyllä tuollaisista pitää sanoa!" Siis MITÄ. Etsin vessani muualta ja oli tosi paha mieli pitkään. Mikä hitto siinä on, että toisten ulkonäköä pitää kommentoida millään tavalla???

Plus lähikaupan vuoden asiakaspalvelija -palkintoa odottavan kassan kanssa on aina ihana asioida. Matami tarkoituksella paiskoo asiakkaiden tuotteita ympäriinsä, katoaa kassalta aina asiakkaan lähestyessä lattiaa harjaamaan, ei koskaan vastaa tervehdykseen, räplää puhelintaan silloin, kun hänelle yrittää rahaa ojentaa ja toteaa vain, että "Odota!"... Menee melkein komedian puolelle. Kerran antoi mulle vaihtorahat kympistä, vaikka olin viidelläkympillä maksanut. Kun yritin asiasta huomauttaa, seurasi ihan jäätävä inttäminen ja haukkuminen ja varkaaksi syyttely, kunnes myymälänjohtaja laski kassan, ja kappas. Olin ollut oikeassa ja sain rahani takaisin. Itse vuosikymmenen asiakaspalvelun parissa työskennelleenä ihmettelen, miten tuolla on oikeasti vielä työypaikka... huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomien asiakaspalvelija puhelimessa. Tilasin Hesarin, mutta sain lisäksi Hesarin Teema-lehden, jota en ollut tilannut. Asiakaspalvelija yritti pitkään väittää minulle, että koska nyt olen kuitenkin lehden saanut, minun pitää maksaa siitä. Inttäminen loppui, kun kysyin että sinäkö maksat jos pyytämättä lähetän sinulle paketillisen paskaa ja lähetän laskun perään. Tämän jälkeen hän pitkin hampain sanoi, että Teema-lehden laskua ei tarvitsekaan maksaa.

Lähetin tästä tietysti palautetta Sanomille, mutta hekään eivät tajunneet miksi valitan. Loppui asiointi Sanomien kanssa siihen.

Vierailija
24/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tietokonetukeen ja kerroin, että tietokoneeni hurisee. Tähän aspa heti totesi, että niin sen kuuluukin hurista. Ei auttanut, vaikka selitin, että kone on yllättäen alkanut hurista niin kovaa että asiakkaat häiriintyvät. Soitin seuraavana päivänä uudestaan (eri aspa), tietokone vaihdettiin pikimmiten.

Vierailija
25/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa Jumbon hypermarketeista on kassa, joka heittelee tavarat hihnalle. Siis kirjaimellisesti heittää eikä liu'uta niinkuin muut kassat.

Isot limupullot nosti pystyyn, piippasi koodin ja sitten kaatoi taas hihnalle että kolahti. En ymmärrä.

Vierailija
26/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin tietokonetukeen ja kerroin, että tietokoneeni hurisee. Tähän aspa heti totesi, että niin sen kuuluukin hurista. Ei auttanut, vaikka selitin, että kone on yllättäen alkanut hurista niin kovaa että asiakkaat häiriintyvät. Soitin seuraavana päivänä uudestaan (eri aspa), tietokone vaihdettiin pikimmiten.

It-alaa taannoin opiskelleena tämä eka vastaaja toi mieleen parikin tuttavaa...

Vierailija
27/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It-alaa taannoin opiskelleena tämä eka vastaaja toi mieleen parikin tuttavaa...

Mä luulin aluksi että vitsaili (ihan ok vitsi). Mutta ei siis vitsaillut.

T. 24

Vierailija
28/28 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti ikävin, töykein ja oudoin asiakaspalvelija oli se nuori nainen, joka kysyi ystävältäni, onko rollaattori hänen omansa vai onko hän varastanut sen jostain. Kyllä siinä loksahti leuka todellakin auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi