Trumpin joulukuuset. Tuli just pikkuisen oksua suuhun.
https://yle.fi/uutiset/3-10527261
Miten tää jenkkitouhu on tällaista oksettavaa pröystäilyä? Ei tuossa touhussa ole mitään järkeä.
Kommentit (11)
Taas yksi syy vihata. Niin suvaitsevaista.
Tuo photoshoppaus kuusista valkoiset hilkat päässä oli hieno. Köyhien narinoista ja huonosta mausta sanoisin, että köyhällä ei ole juuri varaa huonoon makuun. Kas kun ei ole vara korjata tyylivirhettä, niin on osuttava varmasti nappiin kerralla.
Rouva Trumpilla lienee pukeutumisneuvoja, joka valitsee hänelle vaatteet. Jos hän itse valitsisi, tulos olisi pitsiä, paljettia, kultalameeta ja röyhelöitä. Itätytön krääsämaku.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy vihata. Niin suvaitsevaista.
A) kuka vihaa?
B) miksi oletat, että täällä suvaitsevia ollaan? Ethän esim. sinäkään ole. Olet ensimmäisenä niuhottamassa muiden mielipiteistä.
C) projektio
menin ansaan ja klikkasin ylen linkkiä....hyi helevetti mitä patzkaaa, niin täyttä zuvakkiaivosyöpää ettei mitään rajaa.... puutinitrollit koristeli jo joulukuusetkin
Vierailija kirjoitti:
Tuo photoshoppaus kuusista valkoiset hilkat päässä oli hieno. Köyhien narinoista ja huonosta mausta sanoisin, että köyhällä ei ole juuri varaa huonoon makuun. Kas kun ei ole vara korjata tyylivirhettä, niin on osuttava varmasti nappiin kerralla.
Rouva Trumpilla lienee pukeutumisneuvoja, joka valitsee hänelle vaatteet. Jos hän itse valitsisi, tulos olisi pitsiä, paljettia, kultalameeta ja röyhelöitä. Itätytön krääsämaku.
Mikä sä oot kenenkään makua tuomitsemaan? Köyhän maku=oltava se oikea. Rikas tekee mitä haluaa ja millasta haluaa. Pitäskö AP miettiä syömisiään jos oksennus nousee suuhun noin herkästi?
Ai ai. Tyyppi on menestynyt liikemies, tv julkkis, suurvallan presidentti, vaimo kuuma ex alusvaatemalli...net worth 3,4 billion dollars viimeeksi kun katsoin
Ap on joku ylipainoinen lähiöluuseri. Tukehtuu kateuteensa.
Kaikki on hyvin. Persut voi palata takaisin perunakellariin.
Ei mulla sinänsä ole mitään hienoja joulukuusia vastaan, mutta USA:n presidentti instituutiona saisi nousta tällaisten yläpuolelle ja ottaa vähän hillitymmin, kun maailmanpolitiikan tilanne on mitä on. Ja muutenkin. Vähemmän on usein enemmän.
AP
Jestas sentään. Kyllä rahaa maailmassa riittää. Ei tosin kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla sinänsä ole mitään hienoja joulukuusia vastaan, mutta USA:n presidentti instituutiona saisi nousta tällaisten yläpuolelle ja ottaa vähän hillitymmin, kun maailmanpolitiikan tilanne on mitä on. Ja muutenkin. Vähemmän on usein enemmän.
AP
Jep. Mua alkoi silti naurattaa juuri tämä ristiriita. Kaikki muut puhuvat hillitymmästä kuluttamisesta, mutta mitä tekee amerikkalainen pressa puolisoineen. Hommaa Walt Disneyn överiprinsessan sisustuksen kämpilleen.
Upeita. No rahalla saa. Joo köyhät narajaa huonosta mausta mutta tsot tsot...