Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trumpin joulukuuset. Tuli just pikkuisen oksua suuhun.

Vierailija
27.11.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10527261

Miten tää jenkkitouhu on tällaista oksettavaa pröystäilyä? Ei tuossa touhussa ole mitään järkeä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita. No rahalla saa. Joo köyhät narajaa huonosta mausta mutta tsot tsot...

Vierailija
2/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy vihata. Niin suvaitsevaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo photoshoppaus kuusista valkoiset hilkat päässä oli hieno. Köyhien narinoista ja huonosta mausta sanoisin, että köyhällä ei ole juuri varaa huonoon makuun. Kas kun ei ole vara korjata tyylivirhettä, niin on osuttava varmasti nappiin kerralla.

Rouva Trumpilla lienee pukeutumisneuvoja, joka valitsee hänelle vaatteet. Jos hän itse valitsisi, tulos olisi pitsiä, paljettia, kultalameeta ja röyhelöitä. Itätytön krääsämaku.

Vierailija
4/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy vihata. Niin suvaitsevaista.

A) kuka vihaa?

B) miksi oletat, että täällä suvaitsevia ollaan? Ethän esim. sinäkään ole. Olet ensimmäisenä niuhottamassa muiden mielipiteistä.

C) projektio

Vierailija
5/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin ansaan ja klikkasin ylen linkkiä....hyi helevetti mitä patzkaaa, niin täyttä zuvakkiaivosyöpää ettei mitään rajaa.... puutinitrollit koristeli jo joulukuusetkin

Vierailija
6/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo photoshoppaus kuusista valkoiset hilkat päässä oli hieno. Köyhien narinoista ja huonosta mausta sanoisin, että köyhällä ei ole juuri varaa huonoon makuun. Kas kun ei ole vara korjata tyylivirhettä, niin on osuttava varmasti nappiin kerralla.

Rouva Trumpilla lienee pukeutumisneuvoja, joka valitsee hänelle vaatteet. Jos hän itse valitsisi, tulos olisi pitsiä, paljettia, kultalameeta ja röyhelöitä. Itätytön krääsämaku.

Mikä sä oot kenenkään makua tuomitsemaan? Köyhän maku=oltava se oikea. Rikas tekee mitä haluaa ja millasta haluaa. Pitäskö AP miettiä syömisiään jos oksennus nousee suuhun noin herkästi?

Vierailija
7/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai. Tyyppi on menestynyt liikemies, tv julkkis, suurvallan presidentti, vaimo kuuma ex alusvaatemalli...net worth 3,4 billion dollars viimeeksi kun katsoin

Ap on joku ylipainoinen lähiöluuseri. Tukehtuu kateuteensa.

Vierailija
8/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin. Persut voi palata takaisin perunakellariin.

Vierailija
9/11 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sinänsä ole mitään hienoja joulukuusia vastaan, mutta USA:n presidentti instituutiona saisi nousta tällaisten yläpuolelle ja ottaa vähän hillitymmin, kun maailmanpolitiikan tilanne on mitä on. Ja muutenkin. Vähemmän on usein enemmän.

AP

Vierailija
10/11 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään. Kyllä rahaa maailmassa riittää. Ei tosin kaikille.

Vierailija
11/11 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla sinänsä ole mitään hienoja joulukuusia vastaan, mutta USA:n presidentti instituutiona saisi nousta tällaisten yläpuolelle ja ottaa vähän hillitymmin, kun maailmanpolitiikan tilanne on mitä on. Ja muutenkin. Vähemmän on usein enemmän.

AP

Jep. Mua alkoi silti naurattaa juuri tämä ristiriita. Kaikki muut puhuvat hillitymmästä kuluttamisesta, mutta mitä tekee amerikkalainen pressa puolisoineen. Hommaa Walt Disneyn överiprinsessan sisustuksen kämpilleen.