Kehutaan miehiämme!
Minulla on paras mies ikinä, hiljainen ja viisas, pois en vaihtaisi.😍
Mikä sinun miehessäsi on parasta?
Kommentit (46)
-Mun mies on uskomattoman hyvä kuuntelija ja tukija
-Keskustelutaidot on myös ihan kymppi!
-Älyttömän hyvä, huomaavainen, kiihottava ja hommansa osaava sängyssä
-Mielettömän komea!
-Ystävällinen kaikille
-Rehellinen ja avulias
-Rauhallinen ja hakuna matata -tyylinen mun (stressaajan) vastapainona
-miljoona muuta asiaa <3
p.s. Hänessä on myös huonoja puolia kuten päätöskyvyttömyys, saamattomuus ja itseohjautuvuuden puute mutta näitä ei vissiin kysytty :D
No olihan tänne pari ihan positiivista yritystä eksynyt, vaikka osassa kivuliasta kuolemaa kaikille miehille toivotaankin. Vaikea ja haastava aihe selvästi :)
Anteliaisuus ja suojelevaisuus ovat ihania piirteitä mun miehessä.
Vierailija kirjoitti:
No olihan tänne pari ihan positiivista yritystä eksynyt, vaikka osassa kivuliasta kuolemaa kaikille miehille toivotaankin. Vaikea ja haastava aihe selvästi :)
Se oli joku yksi ja sama hullu joka kommentoi nuo sairaat jutut
Supernopea ja kätevä käsistään.
En edes ehdi jääkaapilla käydä, kun on jo laitettu naulakko seinään, valaisimet kattoon ja piuhat paikaleen kaikissa sähkölaitteissa. (Oli remppa ja tultiin takaisin).
Älykäs ja huumorintajuinen, ei mikään murjottava jörrikkä.
Rakastan!
Miehekästä! Ei puhu kenestäkään pahaa vaan on rehellinen ja haluaa nähdä ihmisissä sen positiivisen puolen.❤️
Mies on tosi hyvä isä ja rakastava kumppani. En vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Anteliaisuus ja suojelevaisuus ovat ihania piirteitä mun miehessä.
Onko miehesi antelias vieraillekin naisille? Olisi kiva tutustua mieheesi.
Hyväsydäminen, hauska, tunteellinen. Tuki ja turva, kuunteleva korva. Kehuu ja kannustaa, pussaa paljon. Ihanin minulle 😗
Vierailija kirjoitti:
Hyväsydäminen, hauska, tunteellinen. Tuki ja turva, kuunteleva korva. Kehuu ja kannustaa, pussaa paljon. Ihanin minulle 😗
Ihan kuin minun mies! Semmoinen pehmo mutta luja. 😘
Minun mies on ihan uskomattoman huomaavainen ja kiltti. Ajattelee ja auttaa aina muita.
Esimerkiksi jos sanon ohimennen että päätä särkee, niin tämä käy hakemassa minulle vesilasin ja buranaa, vaikka olisin voinut kohta itsekin hakea.
Jos sanon ohimennen aamulla nukkuneeni huonosti, tämä saattaa kesken työpäivän kysellä viestillä, miten jaksan töissä kun olin aamulla niin väsynyt. Itse olen siihen mennessä saattanut unohtaa jo koko väsymyksen.
Esimerkkejä on lukuisia, mutta näistä pienistä asioista huomaa, miten hän todella välittää. Hän on vaan niin kultainen <3
Minun mieheni röyhtäisee itse omia aikojaan ruoan jälkeen ja nukahtaa ilman vaunukävelyä päiväunille. Ihana ja helppo mies.
Paljon poissa kotoa - ihanaa, oma rauha ja voin tehdä omia juttujani.
Huono muisti - voin hävittää tavaraa miten paljon tahdon eikä huomaa.
Ei liian älykäs - uskoo kaikkiin selityksiini.
Luottaa minuun täysin - voin häipyä omille teilleni ja matkoille miten paljon tahdon.
Kaikki tämä totta, oikeasti unelmieni mies ja nautin elämästäni!
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni röyhtäisee itse omia aikojaan ruoan jälkeen ja nukahtaa ilman vaunukävelyä päiväunille. Ihana ja helppo mies.
Omat pikkumiehet ihania vasta ovatkin!
Mieheni on komea, seksikäs, puhelias, tunteellinen, avoin ja rehellinen ❤😍
En vaihtaisi mihinkään.. tämä on just hyvä ❤
Jo 15 vuotta naimisissa ja edelleen mies on huomaavainen ja läheisyyttä on paljon. Tunnemme toisemme niin hyvin, että en voisi kenenkään muun kanssa saavuttaa sellaisesta yhteyttä ja luottamusta kuin hänen.
Mun mies on elänyt aika rankan nuoruuden ja tehnyt sen seurauksena sittemmin aika paljon itsetutkiskelua. Sen vuoksi hän on ihanan kultainen ja herttainen, ulkokuorta katsomalla ei ikinä arvaisi että hän on sisältä niin herkkä. Ihana mies, todella tasapainoinen ja rauhallinen. Komeakin on. :)
Miehen tulee kyetä lukemaan naista ja seisoa siinä rinnalla.