Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Cambridge - kannattaako?

Vierailija
27.11.2018 |

Painoa pitäisi pudottaa, kannattaako Cambridge, vai meneekö rahat vain hukkaan? Terveyden kannalta olis tärkeää saada 10-20 kiloa aika nopeasti pois, ja sen jälkeen jatkaa hitaammin vielä jonkun verran.

Kiloja on tullut arjessa ja hurjissa muutostilanteissa, ja nyt elämä on seesteisempää ja paremmin hallinnassa. Töitä on liikaakin, ja liikuntaharrastukset taas vaihteeksi jäissä jaksamattomuuden ja pienehkön terveysongelman vuoksi (joka vaatisi painoa pois). Ongelmaan on lääkitys, josta voi olla vaikutuksia 6-8 viikon kuluttua, mutta varsinaisesti ongelma ei rajoita elämää, vähän hankaloittaa.

Osa haluaa varmaan vastata av-mammojen tapaan, joten lisään muutamia valmiita vaihtoehtoja, mutta arvostan myös sanallista palautetta.

G: Cambridge - kannattaako?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vaihtoehdot...olen miettinyt samaa laihtumiseen ja kiinnostaisi kokemukset.

Vierailija
2/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu on ollut Cambridge-laihduttelija jo vuosia. Eli laihtuu kuurilla, lihoo takas ja yli, on taas kuurilla, lihoo jne. Tällä hetkellä hän on lihavampi kuin koskaan, lisäksi hän on saanut joitakin terveysongelmia (en kerro tarkemmin ettei tunnisteta). Ja eiköhän taas suunnittele C-kuuria. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun Cambridgellä yli 20kg mutta kolmessa vuodessa lihoin takaisin.

Vierailija
4/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei siis ole painon saaminen alas, vaan sen pitäminen alhaalla? Onko Cambridge-valmistajasta apua painonhallinnassa, että jojoilu estyy?

Vierailija
5/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi samantien hiipiä paino ylös kun lopetin tuotteiden käytön. Laihduttaminen onnistui noilla tuotteilla, koska ne on helppoja ja pitävät makeannälkää loitolla. Kun aloin syödä oikeaa ruokaa korvikkeiden sijaan, alkoi vatsavaivat ja hiilarihimo taas vaivata. Parissa vuodessa olin taas lihonut alkupainoon takaisin.

Vierailija
6/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi samantien hiipiä paino ylös kun lopetin tuotteiden käytön. Laihduttaminen onnistui noilla tuotteilla, koska ne on helppoja ja pitävät makeannälkää loitolla. Kun aloin syödä oikeaa ruokaa korvikkeiden sijaan, alkoi vatsavaivat ja hiilarihimo taas vaivata. Parissa vuodessa olin taas lihonut alkupainoon takaisin.

Paljonko laihduit ja missä ajassa? Saisin tukea myös työterveydestä, mutta onko se riittävää...

Vierailija
7/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko onnellisuus arjessa avain painonpudotukseen?

Vierailija
8/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Cambridgessä varmaan elämänj parhaan uuniperunan.

Vierailija
9/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään sillä kolmella korvikkeella/ päivä +hurjat 200kcal muuta ruokaa. Oli kyllä töissä hermot tosi tiukalla, jos meinas "ruokailu" jostain syystä viivästyä. Mutta kyllähän niillä paino laskee.

Vierailija
10/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten laihdutin sen kautta 30kg vuoden aikana. ovat kilot pysyneet poissa. olen tyytyväinen. 

Vierailija
11/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa pitäisi pudottaa, kannattaako Cambridge, vai meneekö rahat vain hukkaan? Terveyden kannalta olis tärkeää saada 10-20 kiloa aika nopeasti pois, ja sen jälkeen jatkaa hitaammin vielä jonkun verran.

Kiloja on tullut arjessa ja hurjissa muutostilanteissa, ja nyt elämä on seesteisempää ja paremmin hallinnassa. Töitä on liikaakin, ja liikuntaharrastukset taas vaihteeksi jäissä jaksamattomuuden ja pienehkön terveysongelman vuoksi (joka vaatisi painoa pois). Ongelmaan on lääkitys, josta voi olla vaikutuksia 6-8 viikon kuluttua, mutta varsinaisesti ongelma ei rajoita elämää, vähän hankaloittaa.

Osa haluaa varmaan vastata av-mammojen tapaan, joten lisään muutamia valmiita vaihtoehtoja, mutta arvostan myös sanallista palautetta.

Aloita kävelemään töihin, kauppaan tms tai lähde vaikka 15 minuutin kävelylle. Itse kävelin noin 40 min päivässä ja kilot lähti että helähti ilman suuria ruokavaliomuutoksia.

Myös jaksaa paremmin kun on enemmän ulkona ja liikkuu.

Jos haluat pitkäaikaisen tuloksen, se tulee liikunnan lisäämisestä ja ruokavalion parantamisesta pienin askelin. Syö säännöllisesti ja laadukkaasti, se pitää makeanhimon loitolla.

Unohda diettit ja juomalitkut.

Vierailija
12/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk ja -30kg

Tottakai paino nousee takaisin jos jatkaa samoilla huonoilla elämäntavoilla sen jälkeen. Joka ainoa kuuri on siinä suhteessa samanlainen. Täytyy muuttaa tapojaan pysyvästi, se vasta vaikeaa on.

Vierailija
13/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita kävelemään töihin, kauppaan tms tai lähde vaikka 15 minuutin kävelylle. Itse kävelin noin 40 min päivässä ja kilot lähti että helähti ilman suuria ruokavaliomuutoksia.

Myös jaksaa paremmin kun on enemmän ulkona ja liikkuu.

Jos haluat pitkäaikaisen tuloksen, se tulee liikunnan lisäämisestä ja ruokavalion parantamisesta pienin askelin. Syö säännöllisesti ja laadukkaasti, se pitää makeanhimon loitolla.

Unohda diettit ja juomalitkut.

Tää olis paras, mutta se pieni terveydellinen ongelma estää kävelylenkit, juoksun ja pyöräilyn ja hiihdon. Allasliikunta ja kuntosali on mahdollisia, mutta (no, kaipa tekosyy?) äitinä en pääse näihin niin usein, että olisi tarpeeksi painonpudottamiseen. Terveydellisen syyn vuoksi käytän hissiä jopa yhden kerroksen matkalla monta kertaa päivässä. Kotona ilman kenkiä nousen portaat toiseen kerrokseen hitaasti kaiteesta tukien. Pitäs kai myydä talo ja hankkiutua yhteen tasoon.

Joo, läski löytää aina tekosyitä ja syyn jaksamattomuuteen. Terveydellinen ongelma on, mutta se voisi helpottua painonpudottamisella. Nopean tavan avulla pääsisin jo joulun jälkeen kävelyille.

Vierailija
14/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme