Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puhelimen, tabletin ja tietokoneen laturi lämpeää aivan älyttömästi?

Vierailija
27.11.2018 |

Laturi tuli tänään postissa. Siinä on yksi USB-C- ja kolme USB-A-paikkaa. Ongelma on vain että se näyttää lämpeävän aikalaila nyt kun lataan kaikkia kolmea laiteita samaan aikaan ja lisäksi käytän tietokonetta. Se todellakin on LÄMMIN.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se laturi tekee TYÖTÄ, muuntaessaan 220V verkkovirtaa 5V usb-liittimelle sopivaksi. Ja koska AINA on häviötä, ne muuttuvat lämmöksi sähkölaitteissa. Jäikö peruskoulu kesken, vai miten tällainen asia sinua ap ihmetyttää?

Vierailija
2/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se laturi tekee TYÖTÄ, muuntaessaan 220V verkkovirtaa 5V usb-liittimelle sopivaksi. Ja koska AINA on häviötä, ne muuttuvat lämmöksi sähkölaitteissa. Jäikö peruskoulu kesken, vai miten tällainen asia sinua ap ihmetyttää?

Onko OK että laturi on tilattu Kiinasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPhone niin siinä saa USB sähköä ilman että laturi lämpenee. Applen laitteet on parhaita. Älkää ostako mitään Kiinan romuja.

Vierailija
4/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti juuri siksi kuumenee. Enemmän häviötä kun surkeat komponentit ja toteutus halvin mahdollinen

Vierailija
5/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iPhone niin siinä saa USB sähköä ilman että laturi lämpenee. Applen laitteet on parhaita. Älkää ostako mitään Kiinan romuja.

Koetappa arvata, missä maassa ne sinunkin omppu-tuotteesi on tehty? Luulitko todellakin niiden olevan jotain made in USA laitteita?

Vierailija
6/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juuri siksi kuumenee. Enemmän häviötä kun surkeat komponentit ja toteutus halvin mahdollinen

Tai sitten koska se syöttää laitteille, mitä, 50 wattia.

Vierailija
7/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo laturi kykenee oikeasti latamaan neljää laitetta yhtäaikaisesti, eikä kuumene aivan järjettömästi (ei polta kättä?), niin sehän on todella laadukas laturi. Kerro ihmeessä mistä ostit sen ja tarkka tuotemerkki?

Vierailija
8/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen omppuluuri valmistetaan Taiwanissa, joka on tavallaan osa Kiinaa. Joten sieltä sinunkin romusi on tullut.

Vierailija
9/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti tiivistää minun ajatukset Applen tuotteiden käyttäjistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän