Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin aamulla kuumeessa ja olen töissä

Vierailija
27.11.2018 |

Otin aamulla 2× 400mg ibumaxia ja yhden 500mg panadolin.
Nyt otin äsken taas 500mg panadolin kun olo alkoi heiketä mutta nyt taas jaksaa. Vähän vain naamaa kuumottaa ja kurkkua koskee :)
Ei ole aikaa jäädä sairaslomalle

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat!

Vierailija
2/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole?

Itsellä ei ole kovaa kuumetta mutta flunssaa ja lämpöilyä ja rintaa pistelee. Jäin pois töistä (ulkotyö) tänään ja huomenna. Monesti tauti pahenee ja/tai pitkittyy jos ei heti lepää sitä pois. Ja kurjaa myös jos tartuttaa muut samalla. Aika harva työpaikalla on korvaamaton.

Vierailija
4/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ei ole kuumetta, mutta vointi muuten vetämätön ja heikko, päänsärkyä, nivelkipuja, nuhaa ja jäin pois töistä. Laitan nykyään oman terveyteni etusijalle, koska lepoonkin on oikeus silloin, kun sitä tarvitsee ja kukaan muu ei huolehdi jaksamisestani puolestani.

Vierailija
6/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekään kun kaikki sairaudet jyllää, kun tällaiset "urheat sankarit" punkevat töihin vaikka olisi mikä virus tartuttamaan muita. Kun kyllä minä jaksan, olen niin paljon parempi kuin ne jotka jäävät kotiin sairastamaan!

Vierailija
7/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mullakaan kuumetta. En ole mitannut. Olo on kuumeinen..

T.ap

Vierailija
8/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Vierailija
9/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmekään kun kaikki sairaudet jyllää, kun tällaiset "urheat sankarit" punkevat töihin vaikka olisi mikä virus tartuttamaan muita. Kun kyllä minä jaksan, olen niin paljon parempi kuin ne jotka jäävät kotiin sairastamaan!

Huoh, tosiseikka on se, että virus alkaa tartuttaa jo paljon ennen oireiden alkamista. Tartuntoja on käytännössä vaikea välttää, ellemme vaan jää kotikuplaan 24/7. Ja kaikki ei saa edes oireita, että mitä sinä siellä töissä teet tartuttamassa muita, joten kotiin siitä kiillottamaan sitä kruunua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän