Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön. Se on suuri ongelma treffipalstojen miehille, vaikka mulla on velaton omistusasunto

Vierailija
26.11.2018 |

Ja elämä muuten kunnossa.

Mutta kun en ole töissä niin se on heti turn off.

Asuntoni on velaton ja muutenkin asiani ovat kunnossa. Ei tee rahallisesti edes tiukkaa, pärjään hyvin. Elättäjää en siis tarvitse. Kuitenkin työttömyys saa miehiä menettämään kiinnostuksen, vaikka olen perusvarakas.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt sitä tasa-arvoa, jota halutaan. Työtön mies ei kelpaa kumppaniksi niin on vain oikein ettei kelpaa työtön nainenkaan.

Vierailija
82/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt sitä tasa-arvoa, jota halutaan. Työtön mies ei kelpaa kumppaniksi niin on vain oikein ettei kelpaa työtön nainenkaan.

Taitaa olla moraalit, arvot ym. perusteet tienaamispakolle aika yksinsuuntaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työllisyys mitään takaa. Jos olet tavallisen näköinen ja vielä kaiken lisäksi tyypillinen tylsä tyyppi, niin asetelmasi parisuhdemarkkinoilla on surkea. Tasoteoria pätee sinunkin tapauksessasi. 95% naisista hakee sitä 15% kermaan kuuluvaa miesainesta. Lisäksi pelimiehet ja muut adonikset ovat sekoittaneet muutenkin tavalliselle miehelle surkeat parisuhdemarkkinat. Näillä komeilla karjuilla on myös niitä tavallisia naisia kierroksissa, mikä johtaa siihen, että kun tavisnainen on kerran päässyt tämmöisen komistuksen hetkellisen mielenkiinnon kohteeksi, niin tavismies ei yksinkertaisesti enää riitä. Periaatteessa ihan normaalia käytöstä, mutta se ei vastaa todellisuutta. Naiset eivät valitettavasti ymmärrä sitä, että vaikka se ysin komistus kerran veisikin hänet sinne makuukamarin puolelle, niin se ei tarkoita, että se naisen taso muuttuisi seiskasta ysiksi sen yön aikana. Vielä vähemmän se tarkoittaa sitä, että ysin miehet olisivat valmiina seurustelemaan seiskan naisen kanssa.

Tavisnaisten kannattaisikin suosiolla uutta kumppania etsiessä jättää laskuista pois kaksi parhaan näköistä miestä joiden kanssa hän on treffailut tai harrastunut irtoseksiä.  

Vierailija
84/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tänään mietin töissä et kyllä parisuhde on työttömien tai opiskelijoiden hommia koska työt vie niin paljon aikaa. Mullon ma-pe välillä noin 6-7h vapaa-aikaa jolloin pitää hoitaa kaikki pakolliset jutut. Koita siinä nyt vielä seurustella

Vierailija
85/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just tänään mietin töissä et kyllä parisuhde on työttömien tai opiskelijoiden hommia koska työt vie niin paljon aikaa. Mullon ma-pe välillä noin 6-7h vapaa-aikaa jolloin pitää hoitaa kaikki pakolliset jutut. Koita siinä nyt vielä seurustella

Se on tuollaista kun priorisoi rahan kaiken muun edelle.

Vierailija
86/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja elämä muuten kunnossa.

Mutta kun en ole töissä niin se on heti turn off.

Asuntoni on velaton ja muutenkin asiani ovat kunnossa. Ei tee rahallisesti edes tiukkaa, pärjään hyvin. Elättäjää en siis tarvitse. Kuitenkin työttömyys saa miehiä menettämään kiinnostuksen, vaikka olen perusvarakas.

A) älä kerro niille työttömyydestäsi. 

B) nuo äijät ovat vain rahojesi perässä, eivät rakkauden, joten hyvä että häipyvät. Joku eläkeukko on ikionnellinen nuoremmasta naisesta, joka pärjää omillaan ja kerkeää lemmiskellä päivät pitkät.

Vierailija
87/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkein velaton asunto ja talous muutenkin kunnossa. Olen ollut työttömänä sairauden takia kohta viisi vuotta. Olen myös sinkku. Olen päättänyt, että en etsi suhdetta ennenkuin minulla on työtä tai saan harrastuksestani tarpeeksi tuloa elämiseen. Haluan, että olen kumppanini kanssa samalla viivalla työasioissa.

N40

Vierailija
88/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taloudellinen tilanne on hyvä ja itse olen miettinyt pitempään meneväni takaisin työelämään. Olen ollut kotona kauan, esikoinen syntyi vuonna 2000.

Minulla on sijoituksia ja omaisuutta, en kaipaa rahaa. Koulu voisi olla kiva, mutta voin siinäkin viedä paikan joltain.

Vierailija
89/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska iso osa työttömistä on pummeja.

Julkisella sektorilla verovaroilla työskentelevät ovat pummeja.

Näin on ja työtekokin on vähän jotain.. niin ja näin näillä.

Vierailija
90/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkäaikaistyötön 50v. nainen. Kelpasin maahamme tulleelle miehelle hyvin. Suomalaiset miehet etsivät täydellistä prinsessaa, näille muualta tulleille työttömyys ei ole este.

Vierailija
91/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle työttömässä kumppanissa ei olisi suurimpana ongelmana raha, vaan ihan jo erilainen päivärytmi ja elämänarvot. Olen itse kunnianhimoinen ja varmaan tekisin töitä vaikka rahan vuoksi ei tarvitsisi, siksi minua häiritsisi jos toinen vaan lusmuilee kaiket päivät.

Lusmuilee kaiket päivät? Isäni pystyi lopettamaan työnteon 45-vuotiaana ja alkoi sitten harrastella kaikenlaista. Hänellä oli monenlaista toimintaa eikä todellakaan lusmuillut kaiket päivät sohvalla. 

Vierailija
92/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella työskentelevät maksavat myös palkastaan veroja.

Vierailija
93/99 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella työskentelevät maksavat myös palkastaan veroja.

Ketkä ei maksa veroja?

Vierailija
94/99 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai aloituksen argumenteille edes se myönnetään, että tuollaiselle naiselle pitää sitten kelvata työtönkin, tuilla elävä mies?

Se on aivan varmaa, että jos mies kirjoittaa viestin tuolla ajatusmallilla, niin palstan jokainen nainen on sitä mieltä, että sitten pitää miehelle kelvata työtönkin nainen, jota ei tienaaminen kiinnosta. Miehen rahat kyllä riittää ja mies on pihi, jos ei halua jakaa hyvää naiselle.

Kai sama pätee sitten toisinkin päin, osien vaihtuessa?

Olen nainen enkä todellakaan ole sitä mieltä että miehen pitäisi ruveta elättämään vapaaehtoisesti elämäntapatyötöntä naista. Kehottaisin juoksemaan ja kauas.

Vierailija
95/99 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi deittailla sellaista, joka sanoo olevansa työtön eikä halua etsiä itselleen työtä. Oli kuinka rikas tahansa, kertoo paljon elämänkuvasta.

Mulle taas sellainen taloudellinen riippumattomuus ettei tarvitsisi tehdä töitä olis just mun unelma. Työt jättäisin muille. Mulla olisi muita kivempia juttuja mitä tekisin, työttömyys ei tarkoittaisi että prrse homeessa makaisin himassa.

Vierailija
96/99 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pakko sanoa olevansa työtön. Hakeudu avoimeen yliopistoon ja sano opiskelevasi ja pitäväsi taukoa työelämästä.

Vierailija
97/99 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi deittailla sellaista, joka sanoo olevansa työtön eikä halua etsiä itselleen työtä. Oli kuinka rikas tahansa, kertoo paljon elämänkuvasta.

Mulle taas sellainen taloudellinen riippumattomuus ettei tarvitsisi tehdä töitä olis just mun unelma. Työt jättäisin muille. Mulla olisi muita kivempia juttuja mitä tekisin, työttömyys ei tarkoittaisi että prrse homeessa makaisin himassa.

Eiköhän tämä ole jokaisen ihmisen unelma mutta valitettavasti me kaikki ei voida elää jonkun rikkaan siivellä, jonkun on ne työtkin tehtävä. Lisäksi usko huviksesi ei ole kiva olla toisesta ihmisestä taloudellisesti täysin riippuvainen. Kuherruskuukautta ei kestä ikuisesti ja sen jälkeen kyseinen henkilö omistaa sinut.

Vierailija
98/99 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle työttömässä kumppanissa ei olisi suurimpana ongelmana raha, vaan ihan jo erilainen päivärytmi ja elämänarvot. Olen itse kunnianhimoinen ja varmaan tekisin töitä vaikka rahan vuoksi ei tarvitsisi, siksi minua häiritsisi jos toinen vaan lusmuilee kaiket päivät.

Kunnianhimoinen? Mitähän kunniaa jostain paskaduunista saa elämäänsä? Tai vaikka vähän paremmastakin? Tietysti jos sattuu olemaan tilanteessa että pääsee jatkuvasti etenemään urallaan ja ottaa vastaan isompaa ja isompaa vastuuta, tai sitten on jonkinlainen asiantuntija tai taiteilija jonka panos on todella sellainen ettei kovin moni pysty tarjoamaan samaa. Valtaosalla meistä on kuitenkin sellainen duuni, että on ihan sama kuka sitä tekee, koneisto pyörii ihan samalla tavalla ja olet korvattavissa milloin tahansa.

Toisekseen, jos sinulla on varaa elää tekemättä töitä, minusta on aika vastuutonta viedä työpaikka joltain sellaiselta joka sitä oikeasti tarvitsee. Kolmannekseen, minusta on aika huolestuttavaa jos ihmisellä ei ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin se oman duunin suorittaminen. Olisin hyvin onnellinen, jos olisin vapaa tekemään ajallani mitä huvittaa eikä minun tarvitsisi myydä sitä pilkkahinnalla, jotta saan leipää pöytään.

Vierailija
99/99 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkäaikaistyötön 50v. nainen. Kelpasin maahamme tulleelle miehelle hyvin. Suomalaiset miehet etsivät täydellistä prinsessaa, näille muualta tulleille työttömyys ei ole este.

No ei kai kun ovat (yleistäen) tottuneet siihen, että nainen on kotona kumminkin ja mies tuo leivän pöytään. :) 

(Seurustelen siis itse maahan tulleen kanssa, eli ei ollut tarkoitettu mitenkään syrjiväksi tuo kommentti, se vaan on niin.) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan