Olen työtön. Se on suuri ongelma treffipalstojen miehille, vaikka mulla on velaton omistusasunto
Ja elämä muuten kunnossa.
Mutta kun en ole töissä niin se on heti turn off.
Asuntoni on velaton ja muutenkin asiani ovat kunnossa. Ei tee rahallisesti edes tiukkaa, pärjään hyvin. Elättäjää en siis tarvitse. Kuitenkin työttömyys saa miehiä menettämään kiinnostuksen, vaikka olen perusvarakas.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei siis haittaisi, että mies olisi myös työtön? Eikä haluakaan mennä töihin ja hän nostaisi tukia? Sanot, että et halua leuhkia ja kerrot varallisuudestasi myöhemmin. Samoin voi siis tehdä myös mies. Mutta otitko huomioon, että miehellä ei sitä varallisuutta ehkä olekaan työttömänä?
Joten kannatan rehellisyyttä heti alusta alkaen.Muakin kiinnostaisi tietää, mikä on palstan ahneiden akkojen kanta tähän? Täytyykö miehen käydä silti töissä tienaamassa rahaa, vaikka naisella on sitä kuin roskaa? :D
Se on ainakin ihan varma, että mies on täyspaska, jos itse elelee isoilla pääomatuloilla, mutta silti vaatii naista tienaamaan rahansa. Tuollainen itsekäs saituri saa kyllä kuulla naisialta "kunniansa". Epäilen vahvasti, että sama periaate ei päde, jos osat vaihtuvat.
Kuinka moni ihminen haluaa lopettaa työnteon kokonaan ja ruveta istumaan loppuelämänsä hanurillaan? Ihan turhaan uhriudut siellä kuvitellen että rikas nainen vaatisi miestään töihin roska-auton kuljettajaksi samalla kun itse lepäilee laakereillaan. Tai mies naista. Harvoin varmaankaan yritykset loisia on ylipäänsä lähtökohta parisuhteen alussa, naisilla tai miehillä. Te lomakkkolasset olette marginaalia suomalaisessa yhteiskunnassa jossa ihmiset yleensä yrittävät edes päästä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei siis haittaisi, että mies olisi myös työtön? Eikä haluakaan mennä töihin ja hän nostaisi tukia? Sanot, että et halua leuhkia ja kerrot varallisuudestasi myöhemmin. Samoin voi siis tehdä myös mies. Mutta otitko huomioon, että miehellä ei sitä varallisuutta ehkä olekaan työttömänä?
Joten kannatan rehellisyyttä heti alusta alkaen.Muakin kiinnostaisi tietää, mikä on palstan ahneiden akkojen kanta tähän? Täytyykö miehen käydä silti töissä tienaamassa rahaa, vaikka naisella on sitä kuin roskaa? :D
Se on ainakin ihan varma, että mies on täyspaska, jos itse elelee isoilla pääomatuloilla, mutta silti vaatii naista tienaamaan rahansa. Tuollainen itsekäs saituri saa kyllä kuulla naisialta "kunniansa". Epäilen vahvasti, että sama periaate ei päde, jos osat vaihtuvat.
No, mulla ei ole "rahaa kuin roskaa", mutta tienaan kuitenkin sen verran, että pystyn kustantamaan sekä omat että yhteiset menot itselleni ja mun (työttömälle) miehelle. Toivon että mies jossain vaiheessa saa töitä, mutta tämä ihan siksi, että hän niitä itse myös haluaa.
Periaatteessa mulla olisi varaa kustantaa meidän molempien menot, tosin pitkällä tähtäimellä se merkitsisi sitä, että jostain pitäisi alkaa säästää (pienemmän budjetin ulkomaanmatkat, ym).
Terveiset porvoosta aloittaja vaan.
Mitä väliäpä sillä on vaikka oliskin työtön, en ymmärrä. Tapailin tosi menestyvää kirurgiaan erikoistuvaa lääkäriä ja kaikki sujui ihan hyvin niin kauan kun hommaa kesti, toinen oli miljonääri mutta ei se mua haitannut tai häntä haitannut..ja pärjäsin kanssa ihan itse ja hoisin kuluni itse:D Nyt olen töissä, ei se tämänhetkinen tilannen vaikuta siihen mitä tulevaisuus voi olla..kannattaako tuomita. Jää aika paljon mielenkiintoisia ihmisiä kohtaamatta jos tuon takia jättää tutustumatta..huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset porvoosta aloittaja vaan.
Topikki on kyllä selkeä provo, mutta sopii silti hyvin tuomaan esille palstan ahneiden akkojen tuplastandardeja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliäpä sillä on vaikka oliskin työtön, en ymmärrä. Tapailin tosi menestyvää kirurgiaan erikoistuvaa lääkäriä ja kaikki sujui ihan hyvin niin kauan kun hommaa kesti, toinen oli miljonääri mutta ei se mua haitannut tai häntä haitannut..ja pärjäsin kanssa ihan itse ja hoisin kuluni itse:D Nyt olen töissä, ei se tämänhetkinen tilannen vaikuta siihen mitä tulevaisuus voi olla..kannattaako tuomita. Jää aika paljon mielenkiintoisia ihmisiä kohtaamatta jos tuon takia jättää tutustumatta..huokaus.
Sinullakin oli kuitenkin aikomus mennä töihin eikä niin kuin tässä ketjussa uhriutuvat miehet loisia loppuelämän kumppanisi lompakolla. Ja jo seurusteluvaiheessa olit omillasi työttömyydestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän kenties tummapartainen ja pian erikostuva avaruusaivo kirurgi?
Minua se ei häiritsisi, mutta toisaalta en kyllä olekaan hillunut treffipalstoilla vuosikausiin. Eiköhän se oikeakin sieltä joukosta kuitenkin ajan mittaan löydy! Turhauttavaa hommaa tuo nettitreffailu kyllä oli, sen muistan elävästi.
Tarkottaako muuten kun puhutaa treffipalstalla omillaan toimeen tulevasta, että ei ole työtön?
Vierailija kirjoitti:
Jos netissä kaikki on niin mustavalkoista, niin ala tehdä aloitteita kiinnostaville miehille muualla.
Valitettavasti se mustavalkoisuus ja ihmisten idioottimaisuus ei rajoitu nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Oleellisinta on se, että nostatko tukia vai elätkö oikeasti omilla rahoillasi.
Tämä.
Molemmissa sukupuolissa riittää vientiä niille, jotka eivät köy töissä, mutta ovat niin varakkaita, etä pystyvät elättämään itsensä. Minulla on kaveripiirissäkin yksi sellainen nainen ja yksi sellainen mies.
Sen sijaan harva haluaa ihmistä, joka omasta valinnastaan elää tuilla, koska normaalit ihmiset pelkäävät, että sellainen hakee vain elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Minua se ei häiritsisi, mutta toisaalta en kyllä olekaan hillunut treffipalstoilla vuosikausiin. Eiköhän se oikeakin sieltä joukosta kuitenkin ajan mittaan löydy! Turhauttavaa hommaa tuo nettitreffailu kyllä oli, sen muistan elävästi.
Niin turhauttavaa valita satojen joukosta se mieleinen. Keskinkertaisellakin naisella on varaa MISTÄ valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä elän pääomatuloilla.
Menin naimisiin köyhän miehen kanssa.
Mies kuitenkin tekee kovasti töitä yrittäjänä eli on ahkera, eikä lusmu. Välillä on kausia, ettei firma tuota mitään ja silloin elätän häntä.
En ikinä menisi yhteen elämäntapatyöttömän kanssa, joka on sitä laiskuuttaan ja odottaisi vain elättäjää, kuten tämä palstan Lompakko Lasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Molemmissa sukupuolissa riittää vientiä niille, jotka eivät köy töissä, mutta ovat niin varakkaita, etä pystyvät elättämään itsensä. Minulla on kaveripiirissäkin yksi sellainen nainen ja yksi sellainen mies.
Sen sijaan harva haluaa ihmistä, joka omasta valinnastaan elää tuilla, koska normaalit ihmiset pelkäävät, että sellainen hakee vain elättäjää.
Ja paskamarjat. Joku varastomies ei kelpaisi vaikka olisi tehnyt vuosikymmeniä hommia ja itsensä siinä elättänyt. Ihan samaa kastia työttömän kanssa. Pitää tehdä vaan tiettyjä hommia, että naisia yleensä kiinnostaa. Näin se vaan naiset menee, vaikka ette sitä myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin turhauttavaa valita satojen joukosta se mieleinen. Keskinkertaisellakin naisella on varaa MISTÄ valita.
Mitä sä koet hyötyväsi tällaisesta katkeruudesta? Tekeekö se sinut onnelliseksi? Edistääkö katkeruudessa ja itsesäälissä vellominen pariutumista ja muiden elämäsi tavoitteiden toteutumista?
lähetä kuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Sen sijaan harva haluaa ihmistä, joka omasta valinnastaan elää tuilla, koska normaalit ihmiset pelkäävät, että sellainen hakee vain elättäjää.Ja paskamarjat. Joku varastomies ei kelpaisi vaikka olisi tehnyt vuosikymmeniä hommia ja itsensä siinä elättänyt. Ihan samaa kastia työttömän kanssa. Pitää tehdä vaan tiettyjä hommia, että naisia yleensä kiinnostaa. Näin se vaan naiset menee, vaikka ette sitä myönnä.
Naisia ei kiinnosta miehet jotka menee siitä missä aita on matalin. Epäilemättä lajinselviytymisessä kantapään kautta oppimalla geeneihin koodautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainostatko itseäsi rikkaana vapaaherrattarena, jonka ei tarvitse käydä töissä? Jos et, miksi et? Sehän tuo tilanteesi taitaa olla.
Ei kannata antaa mitään sellaisia viboja, että työttömyys olisi itsellesi ongelma.
En halua olla leuhkiva. Haluan kohdata ihmiset sellaisena kuin ovat ja haluan että minutkin kohdataan normaalina ihmisenä. Vaatimattomuus on hyväksi, en heti halua kertoa omaisuudestani tuntemattomalle. Aikanaan ne asiat sitten selviää jos tuttavuus etenee. AP
Tästäkin tulee yläpeukkua, kun nainen tekee näin. Mies kun tekee näin, niin mies kyllä haukutaan epärehellisyydestä.
Mies on siis paska, jos se haluaa varmistaa, että naista kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja varallisuus, mutta nainen on taas hyvis, jos se tekee samoin.
Olet yläpeukku-alapeukku -orja. Teet aikamoisia yleistysloikkia eri kirjoittajien kommenteista. Olet valmiiksi jumittunut ahtaisiin ajatuksiisi, ja näet kaikkialla vankilaasi tukevia ”todisteita”. Vapaudu, hyvä ihminen, vapaudu! Älä jää katkeruutesi vangiksi. Ainoa, joka kärsii ajatusmaailmasi kapeudesta, olet sinä itse. Et tiedäkään, mikä ihana helpotus ja vapaus sinulle koittaa, kun jätät katkeruutesi taaksesi. Voimia uuteen huomiseen!
Eipä ole näin naisena miehenkään työttömyys. Seurustelukumppanini on työtön, ja minusta on vain kivaa, että hänellä on aikaa minulle. Mun tulot riittää meille molemmille kivasti. :)
Ei asuta toistaiseksi vielä yhdessä, mutta ihan hyvin voisin kuvitella että ottaisin miehen ok-talooni asumaan. Jos työttömyys jatkuu, mies voi siellä siivoilla ja laittaa ruokaa, pestä pyykkiä ym. Onkin meistä kahdesta se siistimpi, eli kävisi hyvin. :D