Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön. Se on suuri ongelma treffipalstojen miehille, vaikka mulla on velaton omistusasunto

Vierailija
26.11.2018 |

Ja elämä muuten kunnossa.

Mutta kun en ole töissä niin se on heti turn off.

Asuntoni on velaton ja muutenkin asiani ovat kunnossa. Ei tee rahallisesti edes tiukkaa, pärjään hyvin. Elättäjää en siis tarvitse. Kuitenkin työttömyys saa miehiä menettämään kiinnostuksen, vaikka olen perusvarakas.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso osa työttömistä on pummeja.

Vierailija
2/99 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailma on pinnallinen. Esitetään ne tietyt kysymykset, jos ei kelpaa niin siirrytään seuraavaan. Ei ajatella että toisella voi olla joku syy työttömyyteen (muu kuin pummeilu) ja talous silti kunnossa. Suurin osa työttömistä on kuitenkin köyhiä ja kukaan ei halua ottaa riskiä että joutuisi elättämään toista. Harvalla edes mitään vakiduunia onkaan tänäpäivänä, pätkätöitä todella monilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostatko itseäsi rikkaana vapaaherrattarena, jonka ei tarvitse käydä töissä? Jos et, miksi et? Sehän tuo tilanteesi taitaa olla. 

Ei kannata antaa mitään sellaisia viboja, että työttömyys olisi itsellesi ongelma. 

Vierailija
4/99 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sanot että olet työtön? Sano vaikka että olet päätoiminen sijoittaja, jos sitä varallisuutta kerran on.

Vierailija
5/99 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos netissä kaikki on niin mustavalkoista, niin ala tehdä aloitteita kiinnostaville miehille muualla.

Vierailija
6/99 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainostatko itseäsi rikkaana vapaaherrattarena, jonka ei tarvitse käydä töissä? Jos et, miksi et? Sehän tuo tilanteesi taitaa olla. 

Ei kannata antaa mitään sellaisia viboja, että työttömyys olisi itsellesi ongelma. 

En halua olla leuhkiva. Haluan kohdata ihmiset sellaisena kuin ovat ja haluan että minutkin kohdataan normaalina ihmisenä. Vaatimattomuus on hyväksi, en heti halua kertoa omaisuudestani tuntemattomalle. Aikanaan ne asiat sitten selviää jos tuttavuus etenee. AP

Vierailija
7/99 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, ettet halua leuhkia, mutta mitä turhaan valitat, jos kerran menet kertomaan olevasi työtön, muttet pohjusta sitä millään (siis sillä, ettet ole kurja köyhä)? 

3

Vierailija
8/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työtön? Siis etsit työtä?

Sano downshiftaavasi, että olet tehnyt tarpeeksi ja nyt on luova tauko.

Vierailija
9/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi deittailla sellaista, joka sanoo olevansa työtön eikä halua etsiä itselleen työtä. Oli kuinka rikas tahansa, kertoo paljon elämänkuvasta.

Vierailija
10/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi deittailla sellaista, joka sanoo olevansa työtön eikä halua etsiä itselleen työtä. Oli kuinka rikas tahansa, kertoo paljon elämänkuvasta.

Ihmiset näkee nämä asiat niin eri tavoin. Itse taas pitäisin hyvänä, että työpaikka menisi jollekin sitä tarvitsevalle, erityisesti näinä aikoina! Itseään kun voi kehittää monella muullakin tavalla kuin harrastamalla työntekoa.

Vierailija
11/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se kertoo? Sun yksioikoinen ajattelu kertoo kyllä huomattavasti enemmän susta.

Vierailija
12/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Nyt työttömyys onkin viestien ja peukkujen perusteella hyve, kun nainen sitä mainostaa valintanaan. Toista se on kun mies valitsee noin.

Vierailija
13/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen työttömyys ei ole niinkään ongelma. Ennemminkin hyve kun ei ylirasita itseään, hoituu kotityöt mallikkaasti. Tuossa pitää ottaa mies jonka tulot riittää molemmille kivasti. Ei ongelmaa

Vierailija
14/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Nyt työttömyys onkin viestien ja peukkujen perusteella hyve, kun nainen sitä mainostaa valintanaan. Toista se on kun mies valitsee noin.

Asia ei ole vertailukelpoinen, koska nainen on varakas ja elämäänsä tyytyväinen eikä etsi elättäjää. Toisin kuin palstan katkerat ja onnettomat lompakkolasset.

Vierailija
15/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on taas mitään tuollaista väittänyt? Minä soisin työpaikat ensisijassa niitä tarvitseville, motivoituneille tekijöille. Jos joku omavarainen ei sellaista tarvitse, nikn onhan se fiksumpaa.

Tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Vierailija
16/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on taas mitään tuollaista väittänyt? Minä soisin työpaikat ensisijassa niitä tarvitseville, motivoituneille tekijöille. Jos joku omavarainen ei sellaista tarvitse, nikn onhan se fiksumpaa.

Tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Lueppa palstan naisten vastaukset niissä topikeissa, missä mies ilmoittaa, ettei sitä kiinnosta ahne ja pinnallinen nainen, joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja rahan tienaamista. Ei ole "ihan" vertailukelpoisia tämän topikin vastauksiin.

Vierailija
17/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset näkee nämä asiat niin eri tavoin. Itse taas pitäisin hyvänä, että työpaikka menisi jollekin sitä tarvitsevalle, erityisesti näinä aikoina! Itseään kun voi kehittää monella muullakin tavalla kuin harrastamalla työntekoa.

Kumma kyllä tämä argumentti ei kelpaa, jos mies perustelee sillä mitään. Mies on joka tapauksessa täyspaska, jos se ei mene töihin tienaamaan naiselle rahaa. Naiselle se on näköjään taas hyve, jos argumentoi työttömyyttään tasan samalla perusteella.

Vierailija
18/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä työttömät miehet nyt lässyttää? Jos teillä on velaton asunto ja varaa elättää itsenne ilman työtä, työttömyys ei ole ongelma. Jos aiotte naisen lompakolle loisimaan, se ei käy.

Vierailija
19/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työttömässä kumppanissa ei olisi suurimpana ongelmana raha, vaan ihan jo erilainen päivärytmi ja elämänarvot. Olen itse kunnianhimoinen ja varmaan tekisin töitä vaikka rahan vuoksi ei tarvitsisi, siksi minua häiritsisi jos toinen vaan lusmuilee kaiket päivät.

Vierailija
20/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisinta on se, että nostatko tukia vai elätkö oikeasti omilla rahoillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme