Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön. Se on suuri ongelma treffipalstojen miehille, vaikka mulla on velaton omistusasunto

Vierailija
26.11.2018 |

Ja elämä muuten kunnossa.

Mutta kun en ole töissä niin se on heti turn off.

Asuntoni on velaton ja muutenkin asiani ovat kunnossa. Ei tee rahallisesti edes tiukkaa, pärjään hyvin. Elättäjää en siis tarvitse. Kuitenkin työttömyys saa miehiä menettämään kiinnostuksen, vaikka olen perusvarakas.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei kelpaa jos nainen/mies on niin ahne, että vaatii mieheltä/naiselta työssäkäyntiä ja rahan tienaamista.

-ei kelpaa jos nainen/mies on niin pinnallinen, että vaatii mieheltä/naiselta työssäkäyntiä.

-ei kelpaa jos nainen/mies on niin tunteeton ja kylmä, että vaatii mieheltä/naiselta työssäkäyntiä.

-haluaa, että naiselle/miehelle muut asiat ovat suhteessa tärkeämpi kuin raha.

Naisesta nämä kriteerit tekevät hyveellisen ja paskojen miesten uhrin, jos ei kelpaa miehille. Mies on taas samoilla kriteereilla täyspaska ja saa syyttää itseään siitä, ettei ahne ja pinnallinen nainen kiinnosta.

Vierailija
22/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ap palkata se mies. Kyllä joku tuilla elävä tulee mielellään vähäksi aikaa duuniin, saa työssäoloehdotkin täytetty samalla. Ota vaikka käänteinen asuntolaina taloa vastaan pankista ja niillä palkkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainostatko itseäsi rikkaana vapaaherrattarena, jonka ei tarvitse käydä töissä? Jos et, miksi et? Sehän tuo tilanteesi taitaa olla. 

Ei kannata antaa mitään sellaisia viboja, että työttömyys olisi itsellesi ongelma. 

En halua olla leuhkiva. Haluan kohdata ihmiset sellaisena kuin ovat ja haluan että minutkin kohdataan normaalina ihmisenä. Vaatimattomuus on hyväksi, en heti halua kertoa omaisuudestani tuntemattomalle. Aikanaan ne asiat sitten selviää jos tuttavuus etenee. AP

Miksi sitten käytät deittisovelluksia? Haluat pelata peliä, jonka sääntöihin et suostu.

Vierailija
24/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Nyt työttömyys onkin viestien ja peukkujen perusteella hyve, kun nainen sitä mainostaa valintanaan. Toista se on kun mies valitsee noin.

Kuka täällä on taas mitään tuollaista väittänyt? Minä soisin työpaikat ensisijassa niitä tarvitseville, motivoituneille tekijöille. Jos joku omavarainen ei sellaista tarvitse, nikn onhan se fiksumpaa.

Tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Lueppa palstan naisten vastaukset niissä topikeissa, missä mies ilmoittaa, ettei sitä kiinnosta ahne ja pinnallinen nainen, joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja rahan tienaamista. Ei ole "ihan" vertailukelpoisia tämän topikin vastauksiin.

No ei ole tuollainen aloituskaan vertailukelpoinen tähän aloitukseen, huhhuh! Etkö itse ymmärrä?

Vierailija
25/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Nyt työttömyys onkin viestien ja peukkujen perusteella hyve, kun nainen sitä mainostaa valintanaan. Toista se on kun mies valitsee noin.

Kuka täällä on taas mitään tuollaista väittänyt? Minä soisin työpaikat ensisijassa niitä tarvitseville, motivoituneille tekijöille. Jos joku omavarainen ei sellaista tarvitse, nikn onhan se fiksumpaa.

Tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Lueppa palstan naisten vastaukset niissä topikeissa, missä mies ilmoittaa, ettei sitä kiinnosta ahne ja pinnallinen nainen, joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja rahan tienaamista. Ei ole "ihan" vertailukelpoisia tämän topikin vastauksiin.

Se elämäntapatyötön elelee yhteiskunnan tuilla ja pyrkii naisen lompakolle. Ap elelee omillaan. Etkö huomaa tuossa mitään eroa? Etpä tietenkään.

Vierailija
26/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei siis haittaisi, että mies olisi myös työtön? Eikä haluakaan mennä töihin ja hän nostaisi tukia? Sanot, että et halua leuhkia ja kerrot varallisuudestasi myöhemmin. Samoin voi siis tehdä myös mies. Mutta otitko huomioon, että miehellä ei sitä varallisuutta ehkä olekaan työttömänä?

Joten kannatan rehellisyyttä heti alusta alkaen.

Vierailija
27/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, jotka eivät huoli työtöntä miestä haukutaan ties miksi lompakkoloisiksi...

- ja ainakin monet miehet itse myös ajattevat, etteivät kelpaa kellekään työttöminä, eivätkä edes etsi kumppania...

MUTTA sama koskee naisiakin - ei työtön nainenkaan kelpaa, eikä moni uskalla myöskään edes etsiä kumppania työttömänä...

Vierailija
28/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailmassa saa valita. Miksi siis ottaisi jonkun jossa on jotain mikä ei viehätä?!

Vierailija
29/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittimaailmassa saa valita. Miksi siis ottaisi jonkun jossa on jotain mikä ei viehätä?!

Samaa mieltä. Ihminen saa valita itselleen sopivan kumppanin. Jos joillekin toisen työttömyys on turn off, niin sitten se on. Kyllä sinullekin ap on joitain ”speksejä” miehistä, mitkä sinulle on turn off.

Vierailija
30/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle työttömässä kumppanissa ei olisi suurimpana ongelmana raha, vaan ihan jo erilainen päivärytmi ja elämänarvot. Olen itse kunnianhimoinen ja varmaan tekisin töitä vaikka rahan vuoksi ei tarvitsisi, siksi minua häiritsisi jos toinen vaan lusmuilee kaiket päivät.

Lusmuilee? Minä tunnen erään työttömän "lusmuilijan", joka ei tarvitse yhteiskunnan tukia, mutta antaa ilmaiseksi työpanostaan vaativassa vapaaehtoistyön muodossa joka päivä. Oman elämänkriisin myötä arvomaailma muuttui radikaalisti ja sitä myöten jäi ansiotyö ensin olosuhteiden pakosta sitten valinnasta. Hän huomasi miten paljon on tehtävää siellä, missä ei ole riittävästi tekijöitä, koska raha. Hän etsii kadonneita, kouluttaa eläimiä pelastustehtäviin ja auttaa mielenterveyspotilaita ja yksinäisiä unohdettuja.

Minun silmiin tuollainen on huomattavasti arvostettavampi ratkaisu kuin sinun kunnianhimosi. Mutta joo, et todellakaan sopisi arvoiltasi tällaisen kanssa yhteen, siitä voidaan olla samaa mieltä.

Vierailija
31/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle työttömässä kumppanissa ei olisi suurimpana ongelmana raha, vaan ihan jo erilainen päivärytmi ja elämänarvot. Olen itse kunnianhimoinen ja varmaan tekisin töitä vaikka rahan vuoksi ei tarvitsisi, siksi minua häiritsisi jos toinen vaan lusmuilee kaiket päivät.

Lusmuilee? Minä tunnen erään työttömän "lusmuilijan", joka ei tarvitse yhteiskunnan tukia, mutta antaa ilmaiseksi työpanostaan vaativassa vapaaehtoistyön muodossa joka päivä. Oman elämänkriisin myötä arvomaailma muuttui radikaalisti ja sitä myöten jäi ansiotyö ensin olosuhteiden pakosta sitten valinnasta. Hän huomasi miten paljon on tehtävää siellä, missä ei ole riittävästi tekijöitä, koska raha. Hän etsii kadonneita, kouluttaa eläimiä pelastustehtäviin ja auttaa mielenterveyspotilaita ja yksinäisiä unohdettuja.

Minun silmiin tuollainen on huomattavasti arvostettavampi ratkaisu kuin sinun kunnianhimosi. Mutta joo, et todellakaan sopisi arvoiltasi tällaisen kanssa yhteen, siitä voidaan olla samaa mieltä.

Ja tämä on muuten mies, sille yhdelle sukupuoliavautujalle tiedoksi!

Vierailija
32/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mun mielestä ihan ok, näin itsekin tekisin jos olisi rikas. Mutta en usko että nämä kaverit jotka täällä pyrkii loisimaan naisten lompakolle tekee yhtään mitään kenenkään muun kuin itsensä hyväksi, sen lisäksi että loisivat yhteiskunnan lompakolla.

Vierailija
33/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen painanut duunia opiskelujen ohella ja koko ajan valmistumisesta asti. Välillä rankkojakin projekteja. Kerran sain 4 vko loman, muulloin on ollut lyhemmissä pätkissä. Sen jälkeen 10 vuotta yksinyrittäjänä niin, että joskus on viikko lomaa, joskus töitä viikonloppuisinkin.

Jos nyt 25 vuoden jälkeen olisin vuoden tai vaikka kaksi tai vaikka enemmän pois töistä, en pitäisi sitä lusmuiluna ja laiskotteluna vaan 'saldovapaina' ja pitämättöminä lomina ja elämättömän elämän kompensoimisena. Toki en nostaisi tukia.

Vierailija
34/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään ihan hyvin ilman elättäjää tarkoittaa mitä? Elät tuilla? Sulla on puolen miljoonan sijoitusvarallisuus talon päälle?

Vierailija
35/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainostatko itseäsi rikkaana vapaaherrattarena, jonka ei tarvitse käydä töissä? Jos et, miksi et? Sehän tuo tilanteesi taitaa olla. 

Ei kannata antaa mitään sellaisia viboja, että työttömyys olisi itsellesi ongelma. 

En halua olla leuhkiva. Haluan kohdata ihmiset sellaisena kuin ovat ja haluan että minutkin kohdataan normaalina ihmisenä. Vaatimattomuus on hyväksi, en heti halua kertoa omaisuudestani tuntemattomalle. Aikanaan ne asiat sitten selviää jos tuttavuus etenee. AP

Tästäkin tulee yläpeukkua, kun nainen tekee näin. Mies kun tekee näin, niin mies kyllä haukutaan epärehellisyydestä.

Mies on siis paska, jos se haluaa varmistaa, että naista kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja varallisuus, mutta nainen on taas hyvis, jos se tekee samoin.

Vierailija
36/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska iso osa työttömistä on pummeja.

Julkisella sektorilla verovaroilla työskentelevät ovat pummeja.

Vierailija
37/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin tulee yläpeukkua, kun nainen tekee näin. Mies kun tekee näin, niin mies kyllä haukutaan epärehellisyydestä.

Mies on siis paska, jos se haluaa varmistaa, että naista kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja varallisuus, mutta nainen on taas hyvis, jos se tekee samoin.

En minä ainakaan ole haukkunut epärehellisyydestä. Sitä olen voinut moittia että mies joka antaa ulospäin vaikutelmaa että on pummi on suunnattoman katkera kun naiset eivät jonota oven takana. Tällaiselle olen voinut alapeukun antaa. Enkä naisena ymmärrä mitä ap valittaa, koska ei minusta ole mikään ihme ettei mieskään halua lähteä parisuhteeseen pitkäaikaistyöttömän kanssa.

Vierailija
38/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mun mielestä ihan ok, näin itsekin tekisin jos olisi rikas. Mutta en usko että nämä kaverit jotka täällä pyrkii loisimaan naisten lompakolle tekee yhtään mitään kenenkään muun kuin itsensä hyväksi, sen lisäksi että loisivat yhteiskunnan lompakolla.

Ai että "ihan ok"? :D (ja tuo loppu nyt oli sitä samaa katkeraa sukupuolivihaa, mitä tuo toinen suoltaa puolestaan naisista -antakaa olla jo!)

Kerropa omasta elämästäsi vähän...

Vierailija
39/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei siis haittaisi, että mies olisi myös työtön? Eikä haluakaan mennä töihin ja hän nostaisi tukia? Sanot, että et halua leuhkia ja kerrot varallisuudestasi myöhemmin. Samoin voi siis tehdä myös mies. Mutta otitko huomioon, että miehellä ei sitä varallisuutta ehkä olekaan työttömänä?

Muakin kiinnostaisi tietää, mikä on palstan ahneiden akkojen kanta tähän? Täytyykö miehen käydä silti töissä tienaamassa rahaa, vaikka naisella on sitä kuin roskaa? :D

Se on ainakin ihan varma, että mies on täyspaska, jos itse elelee isoilla pääomatuloilla, mutta silti vaatii naista tienaamaan rahansa. Tuollainen itsekäs saituri saa kyllä kuulla naisialta "kunniansa". Epäilen vahvasti, että sama periaate ei päde, jos osat vaihtuvat.

Vierailija
40/99 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi tietää, mikä on palstan ahneiden akkojen kanta tähän? Täytyykö miehen käydä silti töissä tienaamassa rahaa, vaikka naisella on sitä kuin roskaa? :D

Se on ainakin ihan varma, että mies on täyspaska, jos itse elelee isoilla pääomatuloilla, mutta silti vaatii naista tienaamaan rahansa. Tuollainen itsekäs saituri saa kyllä kuulla naisialta "kunniansa". Epäilen vahvasti, että sama periaate ei päde, jos osat vaihtuvat.

Sinun kannattaisi nyt hetkeksi unohtaa parisuhteen rahakysymykset ja muut kohdallasi epäolennaiset seikat, ja keskittyä työstämään asennettasi ja mielenterveyttäsi. Kun saavutat näissä tasapainon, saatat löytää uusia näkökulmia näihin arjen järjestämisen ongelmiin. Tämä on vain ihan asiallinen neuvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä