Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei kehu kauniiksi

Vierailija
26.11.2018 |

Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.

Kommentit (275)

Vierailija
161/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.

Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?

Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.

Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.

Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?

Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.

"Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä." Kehuun ei todellakaan tarvitse vastata kehulla. Eivät kaikki ihmiset muutenkaan juuri harrasta kumppaninsa ulkonäön kehumista, oli sihetta tai ei. Kohteleeko mies sinua hyvin? Osoittaako hän kiinnostustaan muuten? Huomioiko hän sinut arjessa?

Vierailija
162/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosipuheessa naisessa arvostetaan eniten ulkonäköä. Älä usko sitä jos yrittää kehua joitakin muita ominaisuuksia. Jos ei mahdu sanomaan mitään hyvää sun ulkonäöstä, älä tuhlaa aikaa tuollaiseen ihmiseen.

Terv. Realisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaan nyt naiset. Aniharva mies on sellaisen naisen kanssa joka täysin miellyttää ulkonäöllisesti. Parempi tyytyä vaan siihen vähemmän pinnalliseen miehen joka on kanssasi siitäkin huolimatta että olet tavallinen harmaavarpunen tai jopa ruma.

Älä kuseta itseäsi. Jos et saa korkean statuksen varakkaita kantasuomalaisia komistuksia jatkuvasti, et ole kaunis. Jos saat mutta ne jää aina muutamaan panokertaan, tervetuloa karuselliin mutta et ole kaunis. Jos et ole saman näköinen kuin naiset lehtien kansikuvissa, et ole kaunis. Jos sinulla bmi on yli 24 tai sinulla on lyhyt tukka, et ole kaunis. Vaikka saat jatkuvasti kuulla olevasi kaunis, se ei tarkoita että oikeasti olisit kaunis. Useimmat miehet sanovat sen pelkkää kohteliasuuttaan tai siksi koska luulevat naisten haluavan kuulla sitä. Se että saat tuhansia mätchejä tinderissä ei merkkaa mitään. Kuka tahansa saa. Sen pitäisi olla sanomattakin selvää mutta ei näköjään.

Mieti nyt oletko todellakin kaunis vai onko kyseessä itsepetos.

Vierailija
164/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä kiinni.

Rehellisyys ja avoin suhtautuminen sinua kohtaan on sellainen, jota arvostat vielä vuosienkin päästä.

Aiemmat ovat kehuneet, jotta saisivat sinulta mitä haluavat. Nyt olet tavannut rehellisen miehen.

Kuten aiemmin ketjussa on todettu, jos ap:llä olisi syytä miehen muunkaan käytöksen perusteella uskoa tällä olevan todellista ihastusta itseään kohtaan, niin häntä ei sanallisten kehujen puute häiritsisi. "Aiemmat ovat kehuneet, jotta...", no, yleensä ihastuneet ihmiset sanovat kivoja asioita ja tarkoittavat niitä.

Kivojen asioiden sanominen on eri asia kuin ulkonäön kehuminen. Minä (nainen) en kaipaa ulkonäön kehumista vaan huomioimista ja kiinnostuksen osoittamista.

Vierailija
165/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaan nyt naiset. Aniharva mies on sellaisen naisen kanssa joka täysin miellyttää ulkonäöllisesti. Parempi tyytyä vaan siihen vähemmän pinnalliseen miehen joka on kanssasi siitäkin huolimatta että olet tavallinen harmaavarpunen tai jopa ruma.

Älä kuseta itseäsi. Jos et saa korkean statuksen varakkaita kantasuomalaisia komistuksia jatkuvasti, et ole kaunis. Jos saat mutta ne jää aina muutamaan panokertaan, tervetuloa karuselliin mutta et ole kaunis. Jos et ole saman näköinen kuin naiset lehtien kansikuvissa, et ole kaunis. Jos sinulla bmi on yli 24 tai sinulla on lyhyt tukka, et ole kaunis. Vaikka saat jatkuvasti kuulla olevasi kaunis, se ei tarkoita että oikeasti olisit kaunis. Useimmat miehet sanovat sen pelkkää kohteliasuuttaan tai siksi koska luulevat naisten haluavan kuulla sitä. Se että saat tuhansia mätchejä tinderissä ei merkkaa mitään. Kuka tahansa saa. Sen pitäisi olla sanomattakin selvää mutta ei näköjään.

Silmään pistää kirjoituksessasi: kantasuomalainen. Tuo riittää järkinaiselle, ettei ainakaan kaltaistasi valitse.

Vierailija
166/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi. 

Koskaan ei ole ollut itsetunto-ongelmia ulkonäön takia 

Olipa mukava lukea että edes yksi nainen omaa terveellisen asenteen eikä ole täysin nupista pimee. Valitettavan moni vähemmän kaunis nainen haksahtaa johonkin ali mehmetiin tai lipevään latino migueliin joka kyllä valehtee ja kehuu (ja pettää) sen sijaan myöntäisi itselleen ettei ole se niityn kaunein keijukainen.

Hohhoijaa. Eli itse olet niin epätoivoinen, että rukoilet, että edes se sinun silmiisi niityn rumin alkaisi kanssasi suhteeseen? Tätä edistät vetämällä alas naisten itsetuntoa ja lyttäämällä mahdollisuuden siitä, että jokaista voisi joku pitää kauniina.

No huh huh. Se on katsos niin että 80% naisista luulee olevansa kaunottaria ja valkkaa partnerit sen mukaan. Oikea luku on 5-15%. Tuosta nyt syntyy sitten kaikenlaisia ongelmia josta saamme lukea tällä foorumilla päivittäin, esim ap:n avaus.

Tämä yhteiskunta toimisi paljon paremmin jos naiset olisivat realistisemmat oman ulkonäönsä suhteen ja tyytyisivät ei-komeisiin miehiin.

Sillä olenko parisuhteessa tai en, ei ole väliä tämän keskustelun suhteen.

Puhut p*skaa. Ja kenenkään ei tule "tyytyä" yhtään kehenkään. Eikä se riitä, että "kelpaa". Eikö tämä nyt ole tullut selväksi? Jos kummallakaan ei ole vahvoja tunteita ja vetoa toista kohtaan, miksi hitossa yrittää jotain laimeaa parisuhdetta?!

Tutkimuksien mukaan sopimusavioliitoissa elävät ovat kymmene vuoden päästä onnellisempia, kuin rakkausliitoissa olevat. Eri

Vierailija
167/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei olekaan yhtä pinnallinen kuin sinä? Ja aidosti kiinnostunut sisäisestä kauneudestasi?

Vierailija
168/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

Mulla oli samanlainen tilanne. Se johtui siitä että mies ei halunnutkaan kuin panon ja poti itsestäänselvuytenä. Oli myös juntti ja kehumi en vierasta. Sovinistipalstaa luki innokkaasti.

Ei hän juuri missään ikinä muutenkaan kehunut, valittaa minusta lapsenikin edessä ja kritisoi muttei koskaan vahingossakaan kehu missään. Narsistinen näkemys hänellä joka asiaan "ei kukaan minuakaan ole nimipäivänä muistanut"(vaikka omat nimipäivänsä ovat minun jäljeen vasta aina alusta asti)

Epäromanttinen ja tuijottaa kännykkää.Siinäkin on puolensa mutta näyttää lapselle myös vääristynyttä esimerkkiä parisuhteesta. Joskus jos yritän ottaa kontaktia vähän työntää pois kun luulot itsestään ovat mitä ovat..

Vierailija
169/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosipuheessa naisessa arvostetaan eniten ulkonäköä. Älä usko sitä jos yrittää kehua joitakin muita ominaisuuksia. Jos ei mahdu sanomaan mitään hyvää sun ulkonäöstä, älä tuhlaa aikaa tuollaiseen ihmiseen.

Terv. Realisti

En ainakaan minä. Minä painotan luonnetta ja järkeä, koska järjettömän tuuliviirin kanssa elämä valuu toisen päähänpistojen miettimeseen ja vatvomiseen. Katellisuus, itsekkyys, ilkeys, päättämättömyys ovat kaikki nounouta minulle. Toki pitää jaksaa vähän liikkua, ja pitää itsestään normaalisti huolta. Jos joka kauppareissulla lukee tuoteselosteet ja puristelee kaikki luomutomaati läpi, saa etsiä jonkun muun ketä jaksaa hengailla prismassa. Ulkonäöllä ei ole pidemmän päälle mitään mirkitystä jos ihminen on muuten rakastettava. vmäisett ihmiset on rumia.

Vierailija
170/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmään pistää kirjoituksessasi: kantasuomalainen. Tuo riittää järkinaiselle, ettei ainakaan kaltaistasi valitse.

Keski ikäinen nainen joka luule olevansa kaunis koska Ali 24v ira kista tarvitsee oles keluluvan.

Vierailija
171/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa jos olen ihastunut niin kehun miestä spontaanisti, ei sitä edes tarvitse erikseen miettiä, se on aivan luonnollista koska on ihastunut siihen ihmiseen. Ne kuuluista vaaleanpunaiset lasit. Toista voi ihastella niin monella tavalla tarvitsematta sanoa kliseisesti "olet kaunis" tai "olet komea". Voin sanoa miehelle vaikka että "Näytät [juuri nyt] tosi komealta," tai "sinulla on ihanat silmät, jne. jne.

Eli joo kyllä minua haittaisi kovasti jos mies ei koskaan ilmaisisi etta olen hänestä viehättävä. En todellakaan kuvittele olevani miss universum, mutta haluan sellaisen miehen jonka mielestä olen kivan näköinen, ja haluan kuulla sen ainakin joskus. Huonon itsetunnon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. 

p.s. taannoinen tapailukumppani sanoi minulle jokseenkin näin: "Muuten, olet minusta tosi nätti.... en tarkoita että minä vain sen takia haluan olla kanssasi, mutta kuitenkin halusin sanoa sen." Aika hellyyttävää oikeastaan, ei halunnut vaikuttaa pinnalliselta. Nenääni myös ihasteli kerran, se on kuulemma aristokraattinen (en itse ole tuota huomannut...).  N46

Vierailija
172/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Realisti

En ainakaan minä. Minä painotan luonnetta ja järkeä, koska järjettömän tuuliviirin kanssa elämä valuu toisen päähänpistojen miettimeseen ja vatvomiseen. Katellisuus, itsekkyys, ilkeys, päättämättömyys ovat kaikki nounouta minulle. Toki pitää jaksaa vähän liikkua, ja pitää itsestään normaalisti huolta. Jos joka kauppareissulla lukee tuoteselosteet ja puristelee kaikki luomutomaati läpi, saa etsiä jonkun muun ketä jaksaa hengailla prismassa. Ulkonäöllä ei ole pidemmän päälle mitään mirkitystä jos ihminen on muuten rakastettava. vmäisett ihmiset on rumia.

Jos tapaat ihmisen joka on kaikin tavoin rakastettava, etkö silloin myös viehäty hänen ulkonäöstään ja halua myös joskus ilmaista sen sanoin? 

Vierailija
173/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi. 

Olipa mukava lukea että edes yksi nainen omaa terveellisen asenteen eikä ole täysin nupista pimee. Valitettavan moni vähemmän kaunis nainen haksahtaa johonkin ali mehmetiin tai lipevään latino migueliin joka kyllä valehtee ja kehuu (ja pettää) sen sijaan myöntäisi itselleen ettei ole se niityn kaunein keijukainen.

Hohhoijaa. Eli itse olet niin epätoivoinen, että rukoilet, että edes se sinun silmiisi niityn rumin alkaisi kanssasi suhteeseen? Tätä edistät vetämällä alas naisten itsetuntoa ja lyttäämällä mahdollisuuden siitä, että jokaista voisi joku pitää kauniina.

No huh huh. Se on katsos niin että 80% naisista luulee olevansa kaunottaria ja valkkaa partnerit sen mukaan. Oikea luku on 5-15%. Tuosta nyt syntyy sitten kaikenlaisia ongelmia josta saamme lukea tällä foorumilla päivittäin, esim ap:n avaus.

Tämä yhteiskunta toimisi paljon paremmin jos naiset olisivat realistisemmat oman ulkonäönsä suhteen ja tyytyisivät ei-komeisiin miehiin.

Puhut p*skaa. Ja kenenkään ei tule "tyytyä" yhtään kehenkään. Eikä se riitä, että "kelpaa". Eikö tämä nyt ole tullut selväksi? Jos kummallakaan ei ole vahvoja tunteita ja vetoa toista kohtaan, miksi hitossa yrittää jotain laimeaa parisuhdetta?!

Miehet kun nyt haluu jonkun johon tyhjentää pussit joten kyllä ne tyytyvät pakon edessä. Ja paljon terveellisempi asenne se on josta naisten kannattaisi oppia.

Nykyisin sillä on tapana mennä niin että naiset vetävät odotukset tappiin ja sitten 30v sinkkuna onkin kiire sitoutua ja otetaan paljon huonompi mies kuin mitä oli silloin parikymppisenä tarjolla.

Vierailija
174/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki osaa tai tajua pukea ajatuksiaan sanoiksi. Kyllä sen teosta aina huomaa, vaikka puhuisi mitä. Vaihda miestä, niin jää hyvä mies jollekkin.

Vierailija
175/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kun nyt haluu jonkun johon tyhjentää pussit joten kyllä ne tyytyvät pakon edessä. Ja paljon terveellisempi asenne se on josta naisten kannattaisi oppia.

Nykyisin sillä on tapana mennä niin että naiset vetävät odotukset tappiin ja sitten 30v sinkkuna onkin kiire sitoutua ja otetaan paljon huonompi mies kuin mitä oli silloin parikymppisenä tarjolla.

Minä olen mies ja tyhjentelen pussini itsekseen ja elömä on kivaa. Kaikki tapaamani naiset ovat jotenkin statusorientoituneita, että en vain pysy samalla sivulla.

Vierailija
176/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä nykyaikaa kun heti pitäisi heittää mies menemään mitä pienemmästä viasta.

Ehkä se vaan luulee ettei sua kiinnosta noi ulkokuoren jutut sen takia ettet itse ole kehunut sen ulkonäköä.

Mutta joo, heitä se sika nyt vaan menemään varmuuden vuoksi. Kyllä se seuraava sitten kehuu sua kauniiksi. Mutta ei hätää, kyllä sinä jonkun vian siitäkin lopuksi onnistut löytämään.

Vierailija
177/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Realisti

Jos tapaat ihmisen joka on kaikin tavoin rakastettava, etkö silloin myös viehäty hänen ulkonäöstään ja halua myös joskus ilmaista sen sanoin? 

Mitä helvettiä selität, en ole sanonut noin.

Vierailija
178/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nyt niin tyhmä on että uskoisi jos maailmanluokan kaunottareksi ylistettäisiin. Ei ole liikaa vaadittu että jotain kivaa joskus sanoo ulkonäöstä vaikkei se partneri erityisen kaunis olisikaan. Jokaisesta varmaan löytyy jotain kaunista sanottavaa. Kaunis katse, pehmeä iho, kapea vyötärö tms. Kyllä tuollainen lämmittää varmaan kaikkien mieltä kunhan ei mene överiksi imelyydeksi. En tapailisi miestä joka ei kiinnittäisi mitään huomiota olemukseni ja seurustelisi kanssani vain esim älykkyyden ja fiksuuden takia.

Vierailija
179/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin hetken miehen kanssa joka ei ikinä kehunut minua, mutta sen sijaan kehui minulle toisten naisten ulkonäköä. Jätin sitten sen törpön.

Vierailija
180/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja tyhjentelen pussini itsekseen ja elömä on kivaa. Kaikki tapaamani naiset ovat jotenkin statusorientoituneita, että en vain pysy samalla sivulla.

Minäkin harrastan samaa kun olen suomessa. Mielummin niin kuin suomalaisen naisen kanssa. Onneksi on varaa matkustella maihin missä naisetkin osaa kehua ja ylipäätänsä olla mukavia.

Ja joo, en ole aasiassa koskaan käynytkään. Turha tulla haukkumaan siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän