Tapailemani mies ei kehu kauniiksi
Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset vain ovat ärsyttävän rehellisiä...
Mikä siinä rehellisyydessä muuten on, että sitä pelätään ja vihataan niin paljon?
Nämä, joiden mielestä tuon miehen käytös selittyy rehellisyydellä ja teeskentelemättömyydellä, eivät varmaan ole ikinä olleet ihastuneita/rakastuneita tai kukaan ei ole ollut heihin.
Miksi sinua pitäisi olla koko ajan kehumassa?
Minä en ainakaan jaksa kuunnella mitään ootpa kaunis -lässytystä. En ole mikään lumoavan kaunis, vaan ihan perusnätti, ja pärjään vallan mainiosti vaikka en jatkuvasti kuulekaan kuinka kaunis olen.
Teot merkitsevät enemmän kuin sanat.
Olet säälittävä. Joten ei ihmekään jos mies ei jaksa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni.
Rehellisyys ja avoin suhtautuminen sinua kohtaan on sellainen, jota arvostat vielä vuosienkin päästä.
Aiemmat ovat kehuneet, jotta saisivat sinulta mitä haluavat. Nyt olet tavannut rehellisen miehen.
Kuten aiemmin ketjussa on todettu, jos ap:llä olisi syytä miehen muunkaan käytöksen perusteella uskoa tällä olevan todellista ihastusta itseään kohtaan, niin häntä ei sanallisten kehujen puute häiritsisi. "Aiemmat ovat kehuneet, jotta...", no, yleensä ihastuneet ihmiset sanovat kivoja asioita ja tarkoittavat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua pitäisi olla koko ajan kehumassa?
Minä en ainakaan jaksa kuunnella mitään ootpa kaunis -lässytystä. En ole mikään lumoavan kaunis, vaan ihan perusnätti, ja pärjään vallan mainiosti vaikka en jatkuvasti kuulekaan kuinka kaunis olen.Teot merkitsevät enemmän kuin sanat.
Olet säälittävä. Joten ei ihmekään jos mies ei jaksa sinua.
Ei kai sitä jatkuvasti tarvitsekaan kuulla, mutta jos ihminen on ihastunut/rakastunut, niin sitähän on sellaisessa huumassa ja mielenhäiriössä, ettei innostuneisuus toisesta ihmisestä voi olla näkymättä ja useimmiten se kyllä ilmaistaan myös sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi valehdella, mikäli et ole hänen mielestään kaunis?
Ei pitäisi olla tarvetta valehdella. Miksi viettää aikaa ja olla olevinaan kiinnostunut parisuhteesta ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla tarvetta valehdella. Miksi viettää aikaa ja olla olevinaan kiinnostunut parisuhteesta ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä tarpeeksi?
Kyllä mulle kelpaa ihan tavallisen näköinen mies, mutta en minä häntä alkaisi komeaksi kehumaan. Voihan sitä muutenkin kehua kuin vain komea tai kaunis.
Tunnut tajuavan että jotain on pahasti pielessä. Sellainen vaikutelma tulee. Jätä se kusipää. Tuntuu pahalta sun puolesta. Se tyyppi ei ansaitse sua.
Vierailija kirjoitti:
Olet AP varmaan aika peruspirkon näköinen jos kaipaat jatkuvasti jotain itsetunnon pönkitystä. Itse olen aika nätti ja se on yleensä eka minkä saa kuulla. Niinpä sen kuuleminen ei kiinnosta yhtään. Kivempi kuulla et ihan jotain muuta kehutaan. Vaik et olen hauska tai hyvä kokki.
Miksi tuollaista kommenttia alapeukutetaan?
Itsellä sama tilanne, olen saanut kuulla teinistä asti kuinka kaunis olen joten sen kuuleminen vain ärsyttää. En meikkaa, värjää hiuksia yms. koska tavallaan yritän olla vähän vähemmän hyvännäköinen eli en kaipaa huomiota yhtään.
Välillä olen kyllä miettinyt, että jos ikinä ei olisi elämänsä aikana saanut huomiota niin ilmeisesti sitä sitten kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se itsetunto pitäisi olla sinulla itselläsi eikä riippua jonkun toisen sanomisista. Mutta jos miehen kommentointi ulkonäöstäsi liittyy vain ulkonäkösi muuttamiseen, niin hmm. Toisaalta hiukset on ehkä helpoimmin muutettava asia ulkomuodossamme.
Tässä kun ei ole kyse JONKUN toisen sanomisista, vaan sellaisen ihmisen, jonka kanssa on tai viritellään romanttista suhdetta, johon yleensä liittyy myös fyysinen puoli. Tottakai haluaa kuulla olevansa ihanan näköinen.
Ei tartte sanoa kauniiksi, voi sanoa, että olet ihana, miellytävät mua kovasti yms. Tämä siis niille ”pitäiskö sitten valehdella” kommentoijille.
Minä en muiden sanomisista perusta, mutta kummalliselta tuntuisi, jos oma rakas/seksikumppani ei ulkonäköä myönteisesti koskaan kommentoisi. Ja todella itse teen näin.
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni.
Rehellisyys ja avoin suhtautuminen sinua kohtaan on sellainen, jota arvostat vielä vuosienkin päästä.
Aiemmat ovat kehuneet, jotta saisivat sinulta mitä haluavat. Nyt olet tavannut rehellisen miehen.
Höpö höpö. Jos asia aloittajaa haittaa, tulee hänen etsiä kumppani, jonka mielestä hän todellakin on kaunis. Mies on rehellinen eikä pidä aloittajaa kauniina -> vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni.
Höpö höpö. Jos asia aloittajaa haittaa, tulee hänen etsiä kumppani, jonka mielestä hän todellakin on kaunis. Mies on rehellinen eikä pidä aloittajaa kauniina -> vaihtoon.
Mutta kun harva mies pitää ylipainoista naista viehättävänä. Todennäköisesti jättämällä paranee vain oma elämänlaatu, vaikkei kauniiksi kehuvaa miestä löytyisi. Toisaalta jossain kulttuureissa rehevyys on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaa ihan tavallisen näköinen mies, mutta en minä häntä alkaisi komeaksi kehumaan. Voihan sitä muutenkin kehua kuin vain komea tai kaunis.
Tässähän tämä avainsana taas tuli... Ihastuneen ihmisen silmissä myös toisen ulkonäkö on miellyttävä ja siitä voi ja tekee yleensä mielikin sanoa jotain positiivista. Ei siinä mitään liioittelua ja ylisanoja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.
No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi.
Koskaan ei ole ollut itsetunto-ongelmia ulkonäön takia
Olipa mukava lukea että edes yksi nainen omaa terveellisen asenteen eikä ole täysin nupista pimee. Valitettavan moni vähemmän kaunis nainen haksahtaa johonkin ali mehmetiin tai lipevään latino migueliin joka kyllä valehtee ja kehuu (ja pettää) sen sijaan myöntäisi itselleen ettei ole se niityn kaunein keijukainen.
Hohhoijaa. Eli itse olet niin epätoivoinen, että rukoilet, että edes se sinun silmiisi niityn rumin alkaisi kanssasi suhteeseen? Tätä edistät vetämällä alas naisten itsetuntoa ja lyttäämällä mahdollisuuden siitä, että jokaista voisi joku pitää kauniina.
No huh huh. Se on katsos niin että 80% naisista luulee olevansa kaunottaria ja valkkaa partnerit sen mukaan. Oikea luku on 5-15%. Tuosta nyt syntyy sitten kaikenlaisia ongelmia josta saamme lukea tällä foorumilla päivittäin, esim ap:n avaus.
Tämä yhteiskunta toimisi paljon paremmin jos naiset olisivat realistisemmat oman ulkonäönsä suhteen ja tyytyisivät ei-komeisiin miehiin.
Sillä olenko parisuhteessa tai en, ei ole väliä tämän keskustelun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni.
Mutta kun harva mies pitää ylipainoista naista viehättävänä. Todennäköisesti jättämällä paranee vain oma elämänlaatu, vaikkei kauniiksi kehuvaa miestä löytyisi. Toisaalta jossain kulttuureissa rehevyys on seksikästä.
Eikö oma elämänlaatu ja sen paraneminen ole huomattavasti tärkeämpää kuin epäsuhta ja ”tyytyminen” parisuhteessa. Tietysti on!
En varmaan haluaisi tapailla tuollaista miestä. Kyllä se on tärkeää että mies kehuu ulkonäköä, ja etenkin jos itse on vähän nähnyt vaivaakin ehkä sen eteen (esim. juhlissa).
Eikä ulkonäön kehuminen mitenkään poissulje muita arvoja. Joten aika laimea tekosyy esim. se että mies nyt vaan arvostaa enemmän älykkyyttä. Höpö höpö. Silti voi naisen ulkomuotoa edes joskus kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet AP varmaan aika peruspirkon näköinen jos kaipaat jatkuvasti jotain itsetunnon pönkitystä. Itse olen aika nätti ja se on yleensä eka minkä saa kuulla. Niinpä sen kuuleminen ei kiinnosta yhtään. Kivempi kuulla et ihan jotain muuta kehutaan. Vaik et olen hauska tai hyvä kokki.
Miksi tuollaista kommenttia alapeukutetaan?
Itsellä sama tilanne, olen saanut kuulla teinistä asti kuinka kaunis olen joten sen kuuleminen vain ärsyttää. En meikkaa, värjää hiuksia yms. koska tavallaan yritän olla vähän vähemmän hyvännäköinen eli en kaipaa huomiota yhtään.
Välillä olen kyllä miettinyt, että jos ikinä ei olisi elämänsä aikana saanut huomiota niin ilmeisesti sitä sitten kaipaisi.
Niinpä. Miehelle ainoa järkevä ratkaisu on sanoa rumia naisia kauniiksi ja olla kehumatta niitä oikeasti kauniita. Sitähän naiset haluavat.
Alapeukkuja kuitenkin vaan tuli siitä toisesta viestistä missä sanoin sitä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.
No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi.
Ihastuneen ihmisen mielestä toisen ulkonäkö on viehättävä, vaikkei tämä missi olisikaan ja hän haluaa sanoa toiselle kivoja asioita. Kannattaisi nostaa rimaa.
Olen eri, mutta olen seurustellut miehen kanssa, joka ei ollut mikään komistus, mutta hänen luonteena hurmasi minut. En tainnut koskaan kehua hänen ulkonäköä, mutta muuten kehuin ja sanoin tykkääväni. Kehuin niistä asioista, joihin häneen ihastuin.
Ihastuitko? Vai oliko hän vain hyvä tyyppi ja ystävä loppujen lopuksi? Jos ei ole fyysistä vetoa, ei se mitään ihastusta ole.
Hyvinkin ilmeisesti sinulla pitää olla mies joka kehuu kauniiksi, siksi vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukava lukea että edes yksi nainen omaa terveellisen asenteen eikä ole täysin nupista pimee. Valitettavan moni vähemmän kaunis nainen haksahtaa johonkin ali mehmetiin tai lipevään latino migueliin joka kyllä valehtee ja kehuu (ja pettää) sen sijaan myöntäisi itselleen ettei ole se niityn kaunein keijukainen.
Hohhoijaa. Eli itse olet niin epätoivoinen, että rukoilet, että edes se sinun silmiisi niityn rumin alkaisi kanssasi suhteeseen? Tätä edistät vetämällä alas naisten itsetuntoa ja lyttäämällä mahdollisuuden siitä, että jokaista voisi joku pitää kauniina.
No huh huh. Se on katsos niin että 80% naisista luulee olevansa kaunottaria ja valkkaa partnerit sen mukaan. Oikea luku on 5-15%. Tuosta nyt syntyy sitten kaikenlaisia ongelmia josta saamme lukea tällä foorumilla päivittäin, esim ap:n avaus.
Tämä yhteiskunta toimisi paljon paremmin jos naiset olisivat realistisemmat oman ulkonäönsä suhteen ja tyytyisivät ei-komeisiin miehiin.
Sillä olenko parisuhteessa tai en, ei ole väliä tämän keskustelun suhteen.
Puhut p*skaa. Ja kenenkään ei tule "tyytyä" yhtään kehenkään. Eikä se riitä, että "kelpaa". Eikö tämä nyt ole tullut selväksi? Jos kummallakaan ei ole vahvoja tunteita ja vetoa toista kohtaan, miksi hitossa yrittää jotain laimeaa parisuhdetta?!
Mitä jos mies ei ole pinnallinen, vaan rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet (luonne, tavat, maneerit, eleet jne.).