Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisin paikka mistä olette löytäneet kadottamanne esineen/asian?

Vierailija
26.11.2018 |

Sain inspiraation tuosta kadonnut piirakka-keskustelusta.

Eli, mitä olette kadottaneet ja sitten löytäneet jostain täysin älyvapaasta/typerästä paikasta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kadottamani kodin avanimet sängystä tyynyn alta.

Vierailija
22/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kukkaa kerran 2g ja lähdin ulos myyntipaikasta ja menin takaisin kysymään jos on siellä eikä ollut. Poljin kotiin sitten silmät pyöreinä että missä se olisi ja se löytyi tien varresta lähokoulun vierestä. Kyseisen kouluun ei majoitettu mämyjä. Oli kyllä paskaa kukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi katoamisen jälkeen naapurin pellolta.

Kadotin lapsena hattuni,

Vierailija
24/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran metallini kuin olin täysin paskana ja olin kukan osto reissulla. Siinä sitten nuori virolainen joku randomi selitti että "suomi on lottovoitto maa" ja että hän haluaisi metallini itselleen että hän näki sen kiinitettynä johonkin piri pussiin eikä sitä ole helppo saada. En nähnyt metalliani omilla silmilläni mutta näin sen tämän virolaisen tarinan mukana tulleesta hahmotuksesta. Olin tilanteessa aivan paskana. Aina kun se on ollut lähelläni niin jonkinlainen musta magia vie energiani enkä ole voinut saada lisää energiaa mistään sen löytämiseen, ne tilanteet ovat aina olleet absoluutisesti ällöttäviä. Santeri olisi tiennyt sillä hetkellä missä metallini on ja jos olisin kysynyt siitä niin ei paskana paljon pitkälle pötkitä niin en kysynyt. Kerran sain villen puheestakin selvää että hän tietää missä metallini on ja kuin kysyin häneltä asiasta niin minulle kävi samoin tavoin kuin tässä santeri tapauksessa oletin käyvän. Toisen omaisuuden piiloitteleminen on rikos. Ehkä minä ja Sipilä ollaan paskoja mutta ei ihmiskunnan pahinta asiaa joka on id-iootti. Tiedätkö kuinka paljon se vie voimia ja iloa sekä toiminta kykyä kuin sinun naaman edestä viedään sinun omaisuutta?

Vierailija
25/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

744*221* kirjoitti:

Löysin kerran metallini kuin olin täysin paskana ja olin kukan osto reissulla. Siinä sitten nuori virolainen joku randomi selitti että "suomi on lottovoitto maa" ja että hän haluaisi metallini itselleen että hän näki sen kiinitettynä johonkin piri pussiin eikä sitä ole helppo saada. En nähnyt metalliani omilla silmilläni mutta näin sen tämän virolaisen tarinan mukana tulleesta hahmotuksesta. Olin tilanteessa aivan paskana. Aina kun se on ollut lähelläni niin jonkinlainen musta magia vie energiani enkä ole voinut saada lisää energiaa mistään sen löytämiseen, ne tilanteet ovat aina olleet absoluutisesti ällöttäviä. Santeri olisi tiennyt sillä hetkellä missä metallini on ja jos olisin kysynyt siitä niin ei paskana paljon pitkälle pötkitä niin en kysynyt. Kerran sain villen puheestakin selvää että hän tietää missä metallini on ja kuin kysyin häneltä asiasta niin minulle kävi samoin tavoin kuin tässä santeri tapauksessa oletin käyvän. Toisen omaisuuden piiloitteleminen on rikos. Ehkä minä ja Sipilä ollaan paskoja mutta ei ihmiskunnan pahinta asiaa joka on id-iootti. Tiedätkö kuinka paljon se vie voimia ja iloa sekä toiminta kykyä kuin sinun naaman edestä viedään sinun omaisuutta?

Tosin en ole vielä saanut sitä takaisin mutta olettaisin sen olevan pääasia kaikki kaikessa.

Vierailija
26/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

744*221* kirjoitti:

Taisikin kadota ne lääkkeet.

Vierailija
27/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

744*221* kirjoitti:

Tämä virolainen halusi hakata minut ihan paskaksi ja hän tuli jostain puskista täysin omissa taajuuksissaan ja "minun oli pakko tarjota kukkaa hänelle" siis se oli todella voimia vievä momentti.

Vierailija
28/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäädin. Hukassa monta päivää. Yks päivä kun ajoin autolla, huomasin, että se on viereisellä penkillä. Ei mitään tietoa miten joutunut sinne. 

Vierailija
29/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

744*221* kirjoitti:

Ei lähelläkään. Otin ne viellä mitä optimaalisempaan aikaakaan voi ottaa jos tunnet mua.

Vierailija
30/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

951 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

744*221* kirjoitti:

Ei lähelläkään. Otin ne viellä mitä optimaalisempaan aikaakaan voi ottaa jos tunnet mua.

Tunge sormes p e r s e e s hyödytön p a s k a. Mene viemää tuota id-iotismiä amerikkaan niin saat viellä nähdä kunniasi v i t u n ä p ä r ä!!!

Vierailija
31/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro. Mies oli laittanut erään pöydällä olevan rasian pois tieltä, ja sitä sitten etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Meni muutama viikko ennen kuin mikrolle tuli käyttöä ja sieltä se sitten löytyi 😁

Vierailija
32/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, autonavaimet katosi syksyllä. Keväällä kun hain kaapin perältä kumisaappaat ja laitoin halkan löysin ne taas.

Postilaatikon avain löytyi harvoin käytetystä pikkulaukusta. Uusi oli jo tilattu.

Vierailija
33/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasien sanka hävisi kun lasit olivat vetskarilla suljetussa taskussa. Tein työtä kyyryssä ja ahtaassa tilassa, ehkä se pusertui ulos jostain kolosta.

Samalla hävisi kännykkä, joka löytyi siihen soittamalla perunamaalta, vintiltä poistetun purun alta. Sitä ei pysty käsittämään, koska tasku oli kiinni.

Vierailija
34/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilta hävisi kirjastokirja. Sitä etsittiin kaikkialta, lasten huoneista, lelulaatikoista, vaatekaapista, sängyn ja seinän välistä, autosta, kirjastosta josko palautus olisi jäänyt rekisteröitymättä yms.

Kävin läpi meidän kaikki kirjahyllyt kotona (meillä on satoja kirjoja) ja lopulta tarjouduin maksamaan kirjan kirjastoon. Kirjastovirkailija katsoi meidän lainaushistoriaa ja huomasi miten valtavasti lainataan, mutta koskaan ennen ei olla hävitetty kirjaa ja niinpä hän painoi asian villaisella eikä huolinut maksua.

Monta viikkoa myöhemmin vietiin lapset parturiin, en voinut uskoa silmiäni siinä vuoroa odotellessa kun tajusin kyseisen kirjan lojuvan siellä parturissa luettavien lehtien joukossa. Joku meidän lapsista oli ottanut sen edellisellä kerralla kotoa mukaansa lukeakseen odotellessa ja unohtanut sinne. 😳

Vierailija
35/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hukkasi viikonloppuna mökillämme kaksi kultasormusta, joista toinen oli vihkisormus. Arveli laittaneensa ne kylpytakin taskuun saunasta tullessa ja taskussa oli ollut reikä. Vaikka miten etsittiin ei niitä löytynyt.

Kun noin vuosi oli kulunut, menin eräänä päivänä kotonamme makuuhuoneeseen ja toinen sormuksista oli kynnyksellä. Ei keksitty mitään selitystä, mitä olisi tapahtunut.

Kului vielä muutama viikko ja otin patjan pois sängystämme ja toinen sormus oli sängyn rungon poikkilaudan päällä. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
36/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti itse löytänyt, mutta lompakkoni löytyi n. 5v. sen jälkeen kun kadotin sen. Olin ylä-asteella konsetsissa(nordman), joka järjestettiin kotikaupunkini isolla areenella.

Hävitin sillä reissulla lompakkoni ja sitä ei koskaan löytynyt kunnes... Eräänä päivänä puhelin äitini luona soi ja vastasin siihen. Areenan työntekijä oli löytänyt sen jostain toimiston laatikosta ja oli koululaiskorttini petusteella saanut puhelinnumeromme (jossa olin edelleen kirjoilla kesäisin). Opiskelin muualla ja asuin opiskelujeni takia muualla muun ajan.

Mies ei meinannut uskoa, että olen hävittänyt sen jo vuosia sitten ja kuvailinkin lompakon oikein. En tosin muistanut enää kuinka paljon rahaa siellä oli silloin katoamis hetkellä.

Postissa sain sen sitten kera koululaiskortin ja muutaman markan. Mitkään muut kadonneet tavarat eivät sitten olekaan koskaan löytyneet etsinnöistä huolimatta.

Vierailija
37/41 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horroksessa nukkuneen akaattikotiloni. Terraariossa oli somisteena mm. etelän matkalta keräämiäni simpukankuoria ja kiviä. Olin viikonlopun poissa kotoa ja kun tulin, ne simpukankuoret ja kivet - ja kotiloni olivat kadonneet. Kysyin mieheltä että mitä ihmettä ja sanoi, että hänen kaverinsa oli huppelissa halunnut ihailla niitä simpukoita ja nostanut ne sieltä lehden päälle lattialle, käännellyt ja katsellut.

Ei ollut tajunnut että se kotilo oli elävä olento kun horrostilassa vetää sen sellaisen kalvon suuaukkonsa eteen. Etsittiin koko kämppä läpi ja viimein löytyi sänkymme pohjalta, ylösalaisin siis. Oli herännyt unilta ja kiivennyt sängynjalkaa pitkin sinne, raasu. :D

Vierailija
38/41 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän korujani olohuoneen pöydällä. Kerran olin illalla laittanut yhdet korvikset korvistani pöydälle, mutta aamulla toista niistä ei löytynyt sitten mistään. Puoli vuotta myöhemmin se sitten löytyi lattiaa lakaistessa makuuhuoneesta, kirjahyllyn alta.

Vierailija
39/41 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti löysi joskus jemmaamiani mandariineja satukirjan sivujen välistä.

Puhelin on löytynyt jääkaapista ja saunasta.

Hukkasin vuokrakämpän avaimeni ja olin muuttamassa asunnosta toiseen. Käänsin koko kämpän moneen otteeseen koska oven lukon uudelleen sarjoitus maksaa 150euroa. Avain löytyi pari kuukautta muuton ja 150 euron laskun jälkeen kassista jonka annoin veljelleni syntymäpäivä-lahjaksi. Pari kertaa kirosin.

Vierailija
40/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin eilen kännykkäni. Huomasin asian kotona. Käytin sitä viimeksi junamatkalla. Etsin ensin repusta ja takintaskusta, sitten kaikkialta kotoa ja autosta myös jos olisi pudonnut. Ei ollut missään. Yritin myös soittaa siihen, mutta oli äänettömällä. En voinut käyttää Etsi laitteeni -toimintoa, kun se vaati kirjautumiseen hyväksymisen siltä kännykältä jota olin etsimässä. Sitten kävin harrastuksessani ja tulin kotiin. Kännykkä oli muuten tyhjällä olohuoneen pöydällä esillä. Kukaan ei myöntänyt sitä löytäneensä.