Sudanilaisen tyttöystävä vastailee kysymyksiin
Kommentit (68)
En ole sama joka on menossa Algeriaan ja Jemeniin.
ap
minun on helpompi matkustaa Afrikkaan, enkä ole siellä koskaan käynyt niin innolla odotan matkaa.
ap
erityisen turvallista matkustaa yksin.
Uskallan lähteä yksin reissuun, voihan sitä sattua vaikka mitä vaikka matkustaisi jonkun muunkin kanssa.
ap
ja tulevaisuuden suunnitelmista? Miten suhtautuvat?
suuttuivat kun näkivät kihlasormukseni mutta olen siis ensi vuonna menossa miestäni tapaamaan
ap
Mikä sinussa on vikana ettet löydä miestä, noh vaikka täältä Suomesta (tai edes mistään muualta lähempää)?
Mieheni on todella komea ja hän riittää minulle. En ole koskaan pitänyt vaaleista miehistä.
ap
eli juttelimme samalla ja " vaihdoimme" sormuksia
ap
Ihan ystävällisesti haluaisin sanoa sinulle, jos tämä juttu todellakin on totta: Itselläni on paljonkin kokemusta näistä ulkomaalaisista nettitutuista ja kirjekavereista, ja jostain kumman syystä ne tuppaavat kosimaan muutaman yhteydenoton jälkeen.... Kannaattaisikohan sinun miettiä, miksi näin on... En halua sen kummemmin puuttua asiaan, mutta noin nuorena et ehkä vielä tajua, mistä näissä jutuissa on kyse. Kaikkea hyvää jatkoon...
Terveisin yli kolmikymppinen ulkomaalaisen kanssa ihan livenä seurusteleva
jos tapaa jonkun netistä,mutta mee johonkin noin kauas tapaamaan häntä...huh,huh.. mitä jos se mies on joku kusettaja
luokse. Älä oo liian helppo nakki.
...sitten ne poraa kotimatkalla lentokoneessa, kun niitä on pantu joka reikään porukalla ja rahat on viety. Ensin ovat niin rakastuneita, uskovaisia yms. ja kun huomaavat toisen luottavan niin sitten isketään porukalla. Suomalaisella naisella ei ole siellä itseisarvoa.
Itse olen siis 18 ja mieheni 20. Hän ei ole samanlainen kuin monet joille olen aiemmin kirjoitellut jotka ovat heti pyytäneet rahaa&tavaroita.
ap
meneehän moni suomalainen pariskuntakin kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin.
ap
Olen suunnitellut matkaa joko Ugandaan tai Keniaan ensi vuodelle jolloin tapaisin mieheni. Tällä hetkellä Uganda vaikuttaa todennäköisemmältä koska mieheni on ehkä menossa sinne opiskelemaan.
ap