Sudanilaisen tyttöystävä vastailee kysymyksiin
Kommentit (68)
päämiehen läheinen ystävä sähköpostia ja lupasi 4% 100 000 000 euron pankkitalletuksesta.
Varmaan olisit kiinnostunut tästäkin mahdillisuudesta.
???
Eli kaikki mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ei useinkaan ole totta, samoin toisessa kulttuurissa kehutaan kauniiksi ja rakkaaksi, todellisuus on usein toista.
Umpihullulta vaikutat.
Hän on päivittäin elämässäni mukana ajatuksissa, valokuvin ja silloin kun juttelemme netissä.
Tosin vielä onnellisempi olisin jos hän olisi täällä luonani ja se onkin tarkoitus että hän muuttaa Suomeen.
ap
täällä pidetään peukkuja suhteen onnistumisen puolesta, kaikkia aaveeläisiä vastaan!!
miksi tapaatte keniassa?
Hän on hyvin uskovainen eikä hänen tapoihinsa kuulu valehtelu. Hänellä ei edes olisi mitään syytä valehdella minulle.
ap
ja minun olisi helpompi matkustaa Keniaan. Mutta jos miehelleni tuottaa vaikeuksia matkustaa Keniaan olen valmis matkustamaan myös Sudaniin.
ap
Miksihän tämä " miehesi" sitten on sinusta kiinnstunut? Olisikohan maamme elintasolla mitään tekemistä asian kanssa. No kyllä tänne näitä siivellä eläjiä mahtuu.
Vierailija:
Hän on hyvin uskovainen eikä hänen tapoihinsa kuulu valehtelu. Hänellä ei edes olisi mitään syytä valehdella minulle.ap
Kuka tahansa voi sanoa olevansa hyvin uskovainen, tai ihan mitä vaan. Mistä sinä tiedät hänen tapansa, kun et tunne häntä? Ja ei, en pidä nettailua kovin hyvänä tuntemisena.
Ihan näin ulkomaalaisen vaimona pikku vinkki: otahan nyt järki käteen ja pohdipas tilanne uudestaan. Se on kuule täällä Suomessa vielä aika helppoa saada ihmisestä asioita selville, mutta kun tuolla muualla maailmassa on systeemit vähän toiset.
minust aparemman elintason hakemisessa ei ole kerta kaikkiaan mitään pahaa! itsekin tekisin niin jos tarvetta olisi.
ap saa tehdä elämällään niinkuin itseparhaaksi katsoo. uvi vaan on usein eri mieltä..suomessa on aika vaikeaa saada pysyvä oleskelulupa!
No ei pääse ei, mutta tuo tyhmän Suomi-neidon huijaaminen on kuitenkin niitä tehokkaimpia keinoja.
en eli ympärileikkaus, myös kristityillä sudaneilla.
Jos saamme tyttövauvan häntä ei tulla ympärileikkaamaan. Itse asiassa mieheni sisartakaan ei ole ympärileikattu.
ap
Vierailija:
Jos saamme tyttövauvan häntä ei tulla ympärileikkaamaan. Itse asiassa mieheni sisartakaan ei ole ympärileikattu.ap
nuo nettiyhteydet toimii Sudaniin?
ei tietenkään ole niin nopeaa kuin täällä Suomessa.
ap
Ja sekin vielä kiinnostaa, kuinka hyvit tunnet muita kuin suomalaisia kulttuureja?
Olen itse seurustellut afrikkalaisen kanssa kolme vuotta, joten voin halutessasi neuvoa sinua =). Onnea joka tapauksessa!
joka vähän aikaa sitten oli Algeriaan ja Jemeniin menossa nettituttuansa naimaan?
Ei millään pahalla, mutta kuulostat vähän avuttomalta ja oudolta.