Mies pissaa istualtaan
Mitä mieltä olette tällaisesta että aikuinen mies pissaa pöntöllä istuen?
Kommentit (49)
En ikinä ottaisi itselleni miestä, joka virtsaa seisaalteen ja aiheuttaa infernaalisen lorinakonsertin. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuko sen kikkeli sinne vessanpönttöveteen? Teen tieteellistä tutkimusta.
Etulaitoihin kyllä helposti osuu jos ei ole tarkkana ja paina alaspäin. Ei tunnu läheskään niin luonnolliselta asennolta kuin seisten.
Pystytkö ulostamaan ilman että virtsaat!?! Siehän sälli oot, saatana!
Mistä sen ulostamisen tähän vedit? Virtsaamisesta oli puhe. Mutta aivan sama. Ihan höpön höpö keskustelu muutenkin.
Vedin sen siitä että mies virtsaa istualtaan JOKA kerta samalla kun ulostaa. Siitä minä sen vedin.
Edelleenkin, puhe oli pelkästään virtsaamisesta. Vai etkö pysty virtsaamaan ilman että tulee vellit housuun? Otan osaa.
Mulla valuu virtsaa päästä, pitäisikö huolestua?
Ei, MIES ei kuse allensa, ainoastaan NEITI jolla on pippeli.
Raaa kirjoitti:
Tosimies kusee seisten suoraan kattoon ja seinille!
Eikä pese käsiä.
3v pojanpoikani sanoi, että tosimies ei pissalle ehdi.
Minä ainakin pissaan aina istuen pöntöllä. Muut saavat minun puolestani pissata vaikka päällään seisten, mutta minä pissaan näin, koska niin minut opetettiin lapsena tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuko sen kikkeli sinne vessanpönttöveteen? Teen tieteellistä tutkimusta.
Etulaitoihin kyllä helposti osuu jos ei ole tarkkana ja paina alaspäin. Ei tunnu läheskään niin luonnolliselta asennolta kuin seisten.
Pystytkö ulostamaan ilman että virtsaat!?! Siehän sälli oot, saatana!
Mistä sen ulostamisen tähän vedit? Virtsaamisesta oli puhe. Mutta aivan sama. Ihan höpön höpö keskustelu muutenkin.
Vedin sen siitä että mies virtsaa istualtaan JOKA kerta samalla kun ulostaa. Siitä minä sen vedin.
Edelleenkin, puhe oli pelkästään virtsaamisesta. Vai etkö pysty virtsaamaan ilman että tulee vellit housuun? Otan osaa.
Pelkästään virtsaamisenkin yhteydessä pääsee helposti pieru. Miksi pierrä pöksyihin kun ei ole mikään tarve.
Kysy lisää, kerron kokijalähtöisen asiantuntijalausunnon.
Miksi nainen puhuu, vaikka ei ole saanut mieheltä lupaa?
Istuminen on epäterveellistä ja laiskojen hommaa.