Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies valehtelee naispuolisesta ystävästään?

Vierailija
29.09.2023 |

Kysyttäessä Oliko hänen kanssaan, kieltää vaikka olikin.
Myös muihin kysymyksiin hänestä on vastannut selvällä valheella, ihan tavallisiin asioihin.
Sitten kun sanon, että tiedän sen olevan valetta niin sanoo ettei heillä mitään ole.
Ja valehtelee taas jatkossakin. Uskoisitko, että on ihan vilpittömästi vain ystävä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi.

Vierailija
2/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin mies valehteli naispuolisesta mukamas vain ystävästään. Kertoi että olivat olleet vain hyviä ystäviä (siis jo ennen minua). Kun tapasin tämän naisen 1. kerran niin tämä nainen oli tokaissut miehelleni että onpa sinulla mustasukkainen puoliso. Tajusin heti että hän reflektoi omia tuntemuksiaan, miten olisin edes voinut olla mustasukkainen kun luulin silloin että tämä nainen oli vain joku entinen kollega?!

Myöhemmin selvisi että olin oikeassa, omaan vaistoon kannattaa luottaa. Mies ja tämä nainen oli pitänyt pientä peliä kun molemmat olivat naimisissa tahoillaan (siis ennen minua). Mies valehteli ja edelleen väittää ettei heidän välillään ollut koskaan muuta kuin kaveruutta. Uskokoot ken tahtoo.

Vierailija
4/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja mies voivat olla ystäviä vain jos:

1. Mies on homo (voi olla kaapissa)

2. Miehellä on taka-ajatuksia naisen suhteen.

Uskokaa nyt jo.

Vierailija
5/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minunkin mies valehteli naispuolisesta mukamas vain ystävästään. Kertoi että olivat olleet vain hyviä ystäviä (siis jo ennen minua). Kun tapasin tämän naisen 1. kerran niin tämä nainen oli tokaissut miehelleni että onpa sinulla mustasukkainen puoliso. Tajusin heti että hän reflektoi omia tuntemuksiaan, miten olisin edes voinut olla mustasukkainen kun luulin silloin että tämä nainen oli vain joku entinen kollega?!

Myöhemmin selvisi että olin oikeassa, omaan vaistoon kannattaa luottaa. Mies ja tämä nainen oli pitänyt pientä peliä kun molemmat olivat naimisissa tahoillaan (siis ennen minua). Mies valehteli ja edelleen väittää ettei heidän välillään ollut koskaan muuta kuin kaveruutta. Uskokoot ken tahtoo.

Miksi jäit?

Vierailija
6/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa

Vaimoni polttaa joskus puuron pohjaan.

Kai siihenkin ainoa ratkaisu on ero?

Vierailija
7/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kanssa meinasi mutta se nainen avautui siihen tyyliin että ei hei näin ja sit mä kysyi ja yhä mun on vaikee käsittää kuin tyhmiä ihmiset voi olla näissä parisuhdeavautumisissaan.

Vierailija
8/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa

Vaimoni polttaa joskus puuron pohjaan.

Kai siihenkin ainoa ratkaisu on ero?

Jos se on tahallinen yritys polttaa sinut asunnon mukana niin joo, muuten ei kommenttisi liity mitenkään tahalliseen epärehellisyyteen ja haluun vahingoittaa toista ihmistä.

Vierailija
9/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei voi sietää, jos miehellä on naispuolisia ystäviä. Tai kavereita. Pelkästään työkaveritkin ovat ongelma! :D

Naiset! Hankkikaa itsetunto.

Vierailija
10/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei voi sietää, jos miehellä on naispuolisia ystäviä. Tai kavereita. Pelkästään työkaveritkin ovat ongelma! :D

Tässä tapauksessa tästä naisesta tuli ongelma vasta valheiden jälkeen. Kun huomasin ettei pysty olemaan minulle avoin.

Ap

Vierailija
11/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa tästä naisesta tuli ongelma vasta valheiden jälkeen. Kun huomasin ettei pysty olemaan minulle avoin.

Ap

Pakko valehdella, kun pienen naisen ego ei kestä totuutta.

Vierailija
12/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko valehdella :D

Kuinka munaton mies voikaan olla, jos ei uskalla totuutta sanoa. Jos ei mitään ole.

Vierailija
13/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähänkin vastaisi. Elämä opettaa ja riisuu verhot silmiltä.

Vierailija
14/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei ole jo eronnut sinusta kun kyttäät.

Vierailija
15/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt jo.

Mitä sekoilet. Onnistuu nimenomaan, jos EI ole taka-ajatuksia (jotain muuta salaista tarkoitusta kuin ystävyys).

Vierailija
16/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko valehdella :D

Kuinka munaton mies voikaan olla, jos ei uskalla totuutta sanoa. Jos ei mitään ole.

Kun on tullut ero tarpeeksi monta kertaa samasta syystä, niin on pakko valehdella. Teitä naisia ärsyttää myös esim. täysin harmiton flirtti. Ei näistä puhuta naiselle. Tai kos puhutaan, niin pitää valehdella.

Oma vikanne.

Hankkikaa itsetunto.

Vierailija
17/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt jo.

Tuohon voi lisätä että ovat harrastaneet jo seksiä joten se jännite ja kokemus on jo pois. Siis pahin kiima.

Vierailija
18/18 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti jos toinen jättää kertomatta jostain ihmisestä jotain tai suorastaan valehtelee, niin ei ole puhtaat jauhot pussissa koska ei halua sinun tietävän heidän välistä oikeaa tilannettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi