Mies pissaa istualtaan
Mitä mieltä olette tällaisesta että aikuinen mies pissaa pöntöllä istuen?
Kommentit (49)
Itse pissaan istuen, koska nolottaisi paljastua tässä iässä eturauhasvaivaiseksi, mikä tulisi ilmi siitä äänestä, jota seisaaltaan lasketettu hiljainen virtsasuihku pitää osuessaan pöntön veteen.
M37
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma eturauhaselle edullisempaa pissata istualtaan, tyhjenee rakko kuulemma paremmin. Näin muistan lukeneeni. Että ihan hyvä juttuhan se on.
Lienen sitten poikkeus, kun minulla rakko tyhjenee paremmin seisaaltaan.
t. M63, eturauhanen suurentunut
PS. Pissin silti kotona istualtaan, ihan omasta halustani
Kotona istuen, muualla seisten.
Muualla siksi seisten että en koe vierasta vessainstuinta miellyttäväksi istuttavaksi, kun huomio kuinka monet roiskii kusta mihin sattuu seisaaltaan pissiessä.
Mun miespä pissaa käsillään seisten kun on koko ajan halukas.
Vierailija kirjoitti:
Konstit on monet sano nainen kun su... den otti.
Rakko tyhjenee kerralla eikä tarvitse jatkoravistella. Beduiinit muuten aavikoillaan virtsaavat kyykyssä hygienia- ja siveellisyyssyistä, tämän toi eurooppalaiseen tietoisuuteen Richard Burton kun kuningatar Victoria kysyi kuuluisalta tutkimusmatkailijalta mitä muuta tämä voisi kertoa hänelle arabeista kun esitelmä oli ohi ja tuli vapaan keskustelun vuoro. Tämä vastaus aiheutti närkästystä. Elettiin 1860-lukua, Englannissa.
Vierailija kirjoitti:
Pissaa mihin ja on halukas...mihin?
Vierailija kirjoitti:
Rakko tyhjenee kerralla eikä tarvitse jatkoravistella. Beduiinit muuten aavikoillaan virtsaavat kyykyssä hygienia- ja siveellisyyssyistä, tämän toi eurooppalaiseen tietoisuuteen Richard Burton kun kuningatar Victoria kysyi kuuluisalta tutkimusmatkailijalta mitä muuta tämä voisi kertoa hänelle arabeista kun esitelmä oli ohi ja tuli vapaan keskustelun vuoro. Tämä vastaus aiheutti närkästystä. Elettiin 1860-lukua, Englannissa.
Tuo oli sitä aikaa kun klitoriksia poistettiin myös Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuko sen kikkeli sinne vessanpönttöveteen? Teen tieteellistä tutkimusta.
Etulaitoihin kyllä helposti osuu jos ei ole tarkkana ja paina alaspäin. Ei tunnu läheskään niin luonnolliselta asennolta kuin seisten.
Pystytkö ulostamaan ilman että virtsaat!?! Siehän sälli oot, saatana!
Mä ainakaan en pysty, suoli ja rakko tyhjenee samalla.
Olisi kauheampaa jos kakkaisi seisaaltaan.
Jokaisella on oikeus kuseksia kuten tahtoo, vaikka käsinseisonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etulaitoihin kyllä helposti osuu jos ei ole tarkkana ja paina alaspäin. Ei tunnu läheskään niin luonnolliselta asennolta kuin seisten.
Mä ainakaan en pysty, suoli ja rakko tyhjenee samalla.
Joten tämän keskustelun jatko on turhaa provoilua.
Kakkaako seisten? On siis kapinallinen eikä suostu taipumaan yhteiskunnan normeihin ja nöin elämä on j.ä.n.n.ä.ä, ethän häntä muuten olisi valinnut? Alkaka naiset suosia istaltaan pissaavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kakkaako seisten? On siis kapinallinen eikä suostu taipumaan yhteiskunnan normeihin ja nöin elämä on j.ä.n.n.ä.ä, ethän häntä muuten olisi valinnut? Alkaka naiset suosia istaltaan pissaavia miehiä.
Yhteiskunnan normin mukaisesti? Pah! Taitaa olla naisten normin mukaisesti tämä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen ulostamisen tähän vedit? Virtsaamisesta oli puhe. Mutta aivan sama. Ihan höpön höpö keskustelu muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen ulostamisen tähän vedit? Virtsaamisesta oli puhe. Mutta aivan sama. Ihan höpön höpö keskustelu muutenkin.
Vedin sen siitä että mies virtsaa istualtaan JOKA kerta samalla kun ulostaa. Siitä minä sen vedin.
En ole elämäni aikana kuin muutaman kerran virtsannut seisaaltani. Istuminen on mukavaa.
Minäkin muistelen kuulleeni että tupakointi on kuulemma hyväksi terveydelle.