Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan "käsittelyajat" ovat pelkästään vitkasteluaikoja, ei muuta.

Vierailija
26.11.2018 |

Ei taida Kelan työntekijöillä olla työmotivaatiota tehdä niitä päätöksiä reippaammin. Vitkastellaan vähintään kolme viikkoa.
Mikä siinä on niin vaikeaa antaa joko myönteinen tai kieltävä päätös nopeammin, kun odotuttaa tarpeettomasti pitkiä aikoja päätöksiä mahdollisista tuista?

Aivan turhaa on maksaa moisille työntekijöille mitään palkkaa, kun eivät työtään hoida kunnolla.

Käsittelyajat, pelkkä vitsi.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei voi käsitellä työttömyysetuuksia ellei TE-toimisto lähetä sitä lausuntoa "ei estettä maksamiselle".

Kuka loppujen lopuksi jumittaa ja hankaloittaa?

Vierailija
62/64 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatukihakemuksen km käsittelyaika 19pv. Menossa tänään jo 46. päivä. Ihan kiva olla ilman rahaa.

"Sotalapset" pääsevät suoraan jonon ohi ja paperitkin täytetään valmiiksi, tuet on jo odottamassa. Vävy ei pääse vieläkään Suomeen vaimon ja vauvan luokse, hakemus jätetty 4kk sitten. Käsittelyajaksi ilmoitettu km 9kk. Eikä ole tulossa elätiksi vaan tekemään töitä, työpaikkakin odottamassa. HIeman v...tuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti Kelan käsittelijä sunnuntai-iltapäivänä. En ensin vastannut, niin hän lähetti tekstiviestin, että soittaa vielä vartin päästä. Asia oli, että tarvitsi vielä täyttää yksi tieto, että hän voi laittaa rahan maksuun, ettei maksu veny muutamaa lisäpäivää. Itse olin tyytyväinen palveluun, vaikka käsittelyajat ovatkin pitkät.

Samoin meille.  Tärkeä asia hoitui tuolla soitolla. Loistavaa ja ystävällistä palvelua. Hän soitti vielä uudestaan ruoka-tuntinsa jälkeen ja varmisti asian joka jäi minua skarruttamaan. Kiitos, näin juuri.

Oli kyllä skarppi, osaava ja ystävällinen kelavirkailija. 

Vierailija
64/64 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmarkkinatukihakemuksen km käsittelyaika 19pv. Menossa tänään jo 46. päivä. Ihan kiva olla ilman rahaa.

"Sotalapset" pääsevät suoraan jonon ohi ja paperitkin täytetään valmiiksi, tuet on jo odottamassa. Vävy ei pääse vieläkään Suomeen vaimon ja vauvan luokse, hakemus jätetty 4kk sitten. Käsittelyajaksi ilmoitettu km 9kk. Eikä ole tulossa elätiksi vaan tekemään töitä, työpaikkakin odottamassa. HIeman v...tuttaa

Hei! Varmista että TE-toimistosta on lähtenyt Kelalle työvoimapoliittinen lausunto :" ei estettä työttömyysturvan maksamiselle" .  Ilman tuota TE-toimiston antamaa lausuntoa pysyy "käsiteltävänä".