Lue keskustelun säännöt.
Uusi kumppani
19.07.2008 |
Erottiin tuossa jokuaika sitten mieheni kanssa koska hän yht`äkkiä huomaiskin olevansa homo.. Oltiin yhdessä 20v... Ja saatiin 3 lasta. Asuttiin avioeroa odotellessa yhdessä, koska minä ymmärsin häntä liikaa.. Mun olis pitänyt heti lähteä lasten kanssa eikä jäädä siihen. Miehellä oli kokoajan suhde siihen toiseen mieheen, joka mielestäni oli väärin.. Anteeksi purkaus.. Nyt kysynkin, mistä lähteä hakemaan uusi kumppani?
Kiitos
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla