Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä joka painaa alle 100 kiloa?
Mun mielestä outoa.
Mä oon 167cm/105kg ja mies 180cm/139kg.
Mun isä 170cm /120kg ja äiti 165cm/110kg.
Aikuinen tyttäreni on 170cm/115kg ja aikuinen poikamme on 183cm/148kg.
Mun mielestä on outoa jos aikuinen on alle 100 kiloinen :D
Kommentit (29)
M40, painonnostotausta, aamupaino 100, rasvaprosentti 15, vyötärö 93. Joskus mietin miten narukädet ja rimppakintut selviävät arjen perusaskareista tai edes pysyvät pystyssä
Entäs miten mahdutte lentokoneen vessaan? Vaan oletteko niitä jotka eivät lennä ja niin pelastatte maapallon?
Eräs sukulaismieheni tykkää sanonnasta "tosimies painaa yli sata kiloa, pienemmät punnitaan neuvolassa". Minusta on jotenkin tosi outoa, että aikuinen ihminen ei lainkaan hahmota, että sopiva paino riippuu pituudesta. Kyseinen sukulainen on siis hädin tuskin 170-senttinen. Joku 190-senttinen mies voi hyvin painaa sen sata kiloa, mutta sellaista 170-senttistä ei olekaan, jolle sata kiloa olisi sopiva paino.
Vierailija kirjoitti:
M40, painonnostotausta, aamupaino 100, rasvaprosentti 15, vyötärö 93. Joskus mietin miten narukädet ja rimppakintut selviävät arjen perusaskareista tai edes pysyvät pystyssä
Jo pienet lapset, suunnilleen kaksivuotiaasta alkaen, pysyvät ongelmitta pystyssä, ja "arjen askareista" selviää kuka tahansa yli 40-kiloinen aikuinen ilman ulkopuolista apua. Onko sinulla pahoja tasapaino- ja koordinaatio-ongelmia sekä poikkeuksellista lihasheikkoutta, joita joudut kompensoimaan massalla, vai mistä mahtaa olla kyse kohdallasi, kun muille ihan helpot asiat ovat sinulle noinkin haastavia?
Nyt oli huono. Ei kukaan ole noin toope, edes vaikka aivot olisi täynnä pizzarasvaa.
Monenlaista ongelmaahan tuollainen lihavuus aiheuttaa.
Olen itse 175cm pitkä mies ja tunnen itseni lihavaksi yli 80-kiloisena.
En kyllä kovin helposti ihmistä luokittele tietynlaiseksi pelkän painon vuoksi.
Luulen kylläkin aloitusta provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tosissasi mietit, olet kyllä bodaamalla ja ilmeisesti yksipuolisella ravinnolla kadottanut aivosi, valitan.
No onhan se todella outoa. Olen 52-vuotias mies, pituus 179 cm ja painoa 73 kg. Minua hävettää ihan hirveästi, kuljen seinän vieriä pitkin (myös työmatkalla) ja naamalla häpeän puna koko ajan. Haluaisin painaa vähintään 120 kg. Kotona en kehtaa edes vaa'alla käydä, vaan käyn punnitsemassa itseni siellä neuvolassa. Kyllä teidän sukua käy kateeksi! Hyvää jatkoa!
Vaikka tämä nyt oli provo, kyllä mua edelleen jaksaa hämmästyttää miten joku, varsinkin nainen, voi olla hoikka. En ihaile hoikkuutta siksi, että se on muotia ja yleisesti ihailtua vaan siksi, että siinä on mulle jotain eksoottista. Samasta syystä ihailen myös pienirintaisia.