Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika noloa, mutta kieltäydyn jatkuvasti lapsen pk-kaverin äidin kutsusta mennä kylään

Vierailija
10.05.2006 |

Muutama vuosi sitten kun olin itsekin äitiyslomalla, tapasimme puolin ja toisin kerran pari kahvittelun merkeissä ja puistossa.

Nyt olen itse ollut töissä joten rytmimme ovat erilaiset, mutta en yksinkertaisesti halua olla tekemissä hänen kanssaan.

Nainen on kovaääninen, valittaa joka asiasta ja koti on kuin sikolätti. On ollut kotona useita vuosia, vanhempi lapsista päiväkodissa osapäiväisenä. Olemme niin erilaisia etten koe velvollisuutta olla tekemisissä puhtaasti lasten myötä tulleen linkin kautta.

En halua ottaa kahvikutsua vastaan, koska joutuisin sitten pyytämään vastavierailulle. Viimeksi kun menimme (hän pyysi syömään ja kahville päiväkodin jälkeen), oli niin ällöttävää kun hänen piti pyyhkiä pöytä ja tuolit ennenkuin kukaan saattoi istua mihinkään. Sängyt oli petaamatta ja joka paikka niin p*skassa! Olisi voinut luulla minun tulleen yllätysvieraana, koska vastaanotto oli tällainen.

Niin, olemme erilaisia, mutta kaikkien ei tarvitse olla ystäviä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tarhasta yks äiti kans haluaa olla " ystävämme" . Kovasti ehdotellut, että lapset voisivat leikkiä keskenään yms. kun heidän muksu puhuu kotonakin NIIN paljon teidän muksusta yms.

No, yks päivä sitten sanoin, että ok, heidän muksu voi tulla meille leikkimään.

Lasten leikit eivät sujuneet YHTÄÄN.

Tarhassa, kun mainitsin, että kyseinen muksu oli meillä leikkimässä, niin tädit olivat todella ihmeissään, koska lapset eivät tarhassa kuulemma ikinä leiki keskenään.

Eipä tarvii enää kutsua leikkimään meille....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi