Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla enää kylpyammetta?

Keltainen kumiankka
24.11.2018 |

Kun asuin vielä vanhemmillani, meillä oli kylpyamme, jossa oli mukavaa rentoutua. Sen jälkeen olen ostanut ammeen kaikkiin asuntoihini. Poreammekin hommasin yhteen, mutta se ei sopisi nykyiseen kylppäriin.

Lisäksi minusta on mukavaa istua unenpöpperössä ammeen pohjalla, kun olen suihkussa. Kylässä tai hotellissa tympäisee seistä suihkussa liukkaalla lattialla.

Onko kellään muulla vielä amme käytössä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tällainen. Lähinnä nyt lapsilla käytössä, mutta mahtuisi sinne aikuinenkin.

https://www.coolstuff.fi/Siirrettava-Amme-Aikuisille

Voi härregud! Miten toi eukko mahtuu tuohon "ammeeseen"? Toi ei voi olla mukavaa!

Se on ihan normaalin istuma-ammeen kokoinen. Istuma-ammeita on ollut aina, tämä nyt on vaan kätevä kun on tällainen kevytversio.

Vierailija
22/23 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ammeita enää kenelläkään ole. Tietenkään. Ihan on Lushissakin myynnissä iso hyllyllinen kylpypalloja vain hämäyksen vuoksi, ei niitä kukaan osta.

Ps. Jos halusit vaihtaa ajatuksia kylpemisen mukavuudesta, olisit voinut tehdä paljon järkevämmänkin otsikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amme löytyy nykyisestä vuokra-asunnosta ja kun tästä muutetaan isompaan asuntoon niin pidän kyllä huolen että sieltäkin löytyy, sen verran olen ”hurahtanut” kylpemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi