En jaksa pitää huolta itsestäni
En kerta kaikkiaan jaksa pitää huolta itsestäni tai ulkonäöstäni. Olen lihonut pari kiloa, iho on hirveässä kunnossa, kampaajalla en jaksa käydä enkä meikata. Mistä motivaatiota?
Kommentit (14)
Mä otin itteeni parikypäsenä niskasta kii. Aloin liikkuu ja oon liikkuu ny 15 vuotta. Oon nykysi nuorekas 35:nen joka varattu ja paljon ihailijoita. Silti syy miksi pitää huolta on noteeraantunu mulla se että eläminen kevyempää ku ei keho ole löysä ja laiska.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Sisäinen kauneus ratkaisee!
Höpö höpö.
Kyllä ulkonäkö vaikuttaa mielialaankin. Voin paljon paremmin, kun syön terveellisesti ja harrastan hikiliikuntaa. On myös itsevarma ja kaunis olo, kun meikkaa ja huolehtii ihostaan.
Nyt en ole jostain syystä vaan jaksanut ollenkaan. Ei huvita.
Ap
Täytyy olla laiska jos ei oma yleisolemus kiinnosta yhtään.
Olen vasta 17 itse, mutta tosiaan aiemmin olen kyllä huolehtinut itsestäni paremmin. Nyt ei huvita, koska panostan niin paljon kouluun ja harrastuksiin, jotka eivät kuitenkaan ole mitään liikuntaharrastuksia.
Ap
Pari kiloa ei ole mitään. Olen neljässä vuodessa lihonnut 19 kiloa ja parhaimmista vuosistani 40kg
Parempi sun tilanne on kuin esim 2. vastaajan. Panosta enemmän henkiseen hyvinvointiin Ja älyn kehittämiseen.
Minulla näkyy kaikki lihominen heti naamassa. Eilen kävin Hesburgerilta kerrosaterian ja join monta energiajuomaa ja joka päivä olen syönyt jotain roskaruokaa, pieniä juttuja kuten pari konvehtia tai valmiskahvin, mutta pienestähän se aina lähtee. Olen istunut paljon koneella myös. Akne on pahentunut ja tukka takussa ja juurikasvu paistaa läpi. Ripsistä taivutukset lähteneet ja kulmatkin pitäisi taas muotoilla. :(
Ei vaan millään meinaa jaksaa.
Ap
Parantaisit omaa mielialaasi jos huolehtisit itsestä.
Niin varmasti mieliala paranisi. Nyt on ollut tosi hektistä parin viikon ajan, kun on ollut koeviikkoa ja muita menoja ihan hirveästi. Kaikenlaista. Epäterveellistä ruokaa tullut mätettyä myös liikaa. Tässä nyt pitäisi taas pikkuhiljaa alkaa totutella siihen perusterveelliseen ruokaan ja jatkaa liikkumista.
Ap
Back on track heti maanantaina. Aloita kevyesti, vaihda vaikka mehut takaisin veteen ja syöt enemmän kasviksia ja hedelmiä herkkujen sijaan, teet pienen kävelylenkin. Siitä se taas lähtee. Kauneuteen ei muuta tarvita kuin normaalipaino :)
Ei tuossa ole mitään pahaa, aina ei tarvitse jaksaa, eikä liikaa kerralla, varaa vaikka se kampaaja, sen jälkeen suunnittele seuraavaa siirtoa ja mihin mennessä muutos pitäisi tapahtua..
Nyt lähden lenkille kun on hieno kuutamo. Tilasin netistä uuden aknevoiteen. :DD Ajattelin toivoa joululahjaksi sen kampaajakäynnin ja kosmetologin.
Ap
Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Sisäinen kauneus ratkaisee!