Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Syöpäsäätiö osti Roosa-nauhoja yli 150 000 eurolla säätiön varainhankinnasta vastaavan johtajan aviopuolison yritykseltä

Vierailija
24.11.2018 |

Mitä mieltä olette tällaisesta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta jos joku on yhtä taukki kuin minä, nuo 150 000 euron nauhat siis ostettiin myytäväksi. Jossainhan ne täytyy teettää, ja ne siis teetettiin varainhankintajohtajan puolison firman kautta, mikä oli sinänsä virhe, koska kyllähän nepotismista joku älähtää vaikkei nauhoissa vikaa olisikaan.

Tyhmä kun olen, sain otsikosta ensin sellaisen kuvan, että Syöpäsäätiö hassasi 150 000 euroa taivaan tuuliin ostamalla k.o. puolison firmalta jo myynnissä olevia nauhoja.

Vierailija
42/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh. Ai, ihan jääväsi? Jipijajee.

Todellakin. Jääväys on käytännössä niin että "tilataan hei tolta mun xxx firmalta nää jutut, eiks jeh. Laittakaas te nimet tohon paperiin ja mä käyn sillä aikaa röökillä, kun ei voi sillai osallistua tähän, kyllähän te hei tiiätte nää kuviot".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syöpäsäätiön olisi kannattanut laittaa ne rahat suoraan varainkeräykseen eikä laittaa jonkun rihkaman hankinnan kautta. Rihkama on vain keino saada kuluttajat innostumaan.

Rahankeräys vaatii luvat yms, mutta jos antaa jotain vastikkeeksi (esim. krääsänauhan) niin ei lupia tarvita

Ensimmäinen hälytysmerkki on se jos jotain pitää tehdä lupakäytännön kiertämiseksi, vaikka kohteena olisi joku hyväntekeväisyydeksi yleisesti tunnistettava toiminta. Toinen on se, jos homma pitää piilottaa hämärähommiin hyvin sopivan säätiö-toiminnan taakse.

Vierailija
44/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta jos joku on yhtä taukki kuin minä, nuo 150 000 euron nauhat siis ostettiin myytäväksi. Jossainhan ne täytyy teettää, ja ne siis teetettiin varainhankintajohtajan puolison firman kautta, mikä oli sinänsä virhe, koska kyllähän nepotismista joku älähtää vaikkei nauhoissa vikaa olisikaan.

Tyhmä kun olen, sain otsikosta ensin sellaisen kuvan, että Syöpäsäätiö hassasi 150 000 euroa taivaan tuuliin ostamalla k.o. puolison firmalta jo myynnissä olevia nauhoja.

Eihän tässä ole edes kyse nepotismista kun raha tulee omaan talouteen

Vierailija
45/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa-nauhan osto loppui NYT. Mihinkään keräykseen en osallistu, en koskaan. Kiitos ahne Helena Hulkko.

Mihinkähän keräykseen olet viimeksi osallistunut jos saan udella?

Vierailija
46/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietä mieltä iltavirkut on asiasta?

Vierailija
48/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla iltavirkku, että voi kommentoida jotain klo 17.30? Täysin normaali aika olla hereillä.

Vierailija
49/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla iltavirkku, että voi kommentoida jotain klo 17.30? Täysin normaali aika olla hereillä.

Eikö se ole kohta iltasadun aika. Lasse Pöysti luki sadun aina pikkukakkosen loppuun.

Vierailija
50/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas ollakkaan juttu tuotiin julkisuuteen vasta kun uusi kampanja on jo takana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan