Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Syöpäsäätiö osti Roosa-nauhoja yli 150 000 eurolla säätiön varainhankinnasta vastaavan johtajan aviopuolison yritykseltä

Vierailija
24.11.2018 |

Mitä mieltä olette tällaisesta?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tyhmää! Miten alkeellinen virhe : (

Vierailija
4/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VNäytä html-muodossaoi miten tyhmää! Miten alkeellinen virhe : (

Virhe joo  mutta kenelle? Ilmeisen hyvä tili tuli perheeseen

Vierailija
5/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen lastensairaala, jonka tonttia ei kilpailutettu ja nyt sijaitsee jonkun järjestäjän sukulaisen tmv vuokratontilla riistohintaan.

Vierailija
6/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No virhe ja kolhu tuli syöpäsäätiön maineelle? Ihmisten hyväntekeväisyydelle ja auttavaisuudelle. Joku aina härskisti käyttää sitä hyväkseen : (

Vierailija
7/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No virhe on huomattu, siihen on puututtu ja se on korjattu.

Vierailija
8/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpäsäätiön olisi kannattanut laittaa ne rahat suoraan varainkeräykseen eikä laittaa jonkun rihkaman hankinnan kautta. Rihkama on vain keino saada kuluttajat innostumaan.

Vierailija
9/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen lastensairaala, jonka tonttia ei kilpailutettu ja nyt sijaitsee jonkun järjestäjän sukulaisen tmv vuokratontilla riistohintaan.

Onneksi on vielä olemassa myös täysin vilpittömiä säätiöitä kuten esim. Nuorisosäätiö.

Vierailija
10/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Brother Christmas..

Vierailija
11/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä roosanauha haissut koko ajan. Ilmitullut tapaus saattaa olla vain yksi monista.

Vierailija
12/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalailla haissut? Ei minusta vaan on ollut hyvässä maineessa ja suosiossa.

Vierailija
13/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No virhe on huomattu, siihen on puututtu ja se on korjattu.

"Syöpäsäätiön tuoreimman vuosikertomuksen mukaan johtoryhmään kuuluvilla tai näiden perheenjäsenillä tai lähisukulaisilla ei ollut lähipiiritapahtumia, säätiön sivuilla aiemmin keväällä julkaistussa vuosikertomuksessa kerrotaan."

Vierailija
14/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syöpäsäätiön olisi kannattanut laittaa ne rahat suoraan varainkeräykseen eikä laittaa jonkun rihkaman hankinnan kautta. Rihkama on vain keino saada kuluttajat innostumaan.

Rahankeräys vaatii luvat yms, mutta jos antaa jotain vastikkeeksi (esim. krääsänauhan) niin ei lupia tarvita

Vierailija
15/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maineensa voi menettää vain kerran : (

Vierailija
16/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivisti ajattelin, että joku suuryritys on lahjoittanut nauhat hyväntekeväisyyttään kyseiselle säätiölle.

Vierailija
17/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on käsittämätön määrä suhmurointi, hyvä veli shaittia ja nepotismia. Sitten silmät kirkkaina toitotetaan miten täällä ei ole korruptiota. Juu ei, mutta näitä lehmänkauppoja kyllä piisaa.

Vierailija
18/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on käsittämätön määrä suhmurointi, hyvä veli shaittia ja nepotismia. Sitten silmät kirkkaina toitotetaan miten täällä ei ole korruptiota. Juu ei, mutta näitä lehmänkauppoja kyllä piisaa.

Näyttää olevan maan tapa. 

Vierailija
19/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Nyt pitää olla säästäväinen. Mun firmalla ei mene hyvin. Tilauksia on liian vähän

'Älä huoli kulta. Mä voin junailla syöpäsäätiön tilaamaan sulta pari juttua. Mä en älä köyhäksi.'

Vierailija
20/50 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuinka moni tähän ketjuun osallistuneista luki edes koko juttua? Itse luin, ja varsin selväksi kävi, että hankinnassa ei tapahtunut mitään vilunkia, vaan kyseinen säätiössä työskentelevä henkilö jääväsi itsensä eli toimi täysin oikein. Muut ihmiset säätiössä päättivät, että Roosa-nauhat hankitaan tämän säätiössä työskentelevän puolison firmasta.

Virhe, joka asiassa tapahtui, liittyi kaupan ilmoittamiseen sidonnaisuusilmoituksessa, ei itse hankinnassa. Jutun otsikosta ja alusta saa todella epämääräisen kuvan tapahtumista. Vastuutonta klikkijournalismia alusta loppuun. 

Ja ei, en liity kyseiseen säätiöön millään lailla. Edes Roosa-nauhaa minulla ei ole, vaikka monesti olen ajatellut ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi